globalmoto_duben_nolan





Téma: Motorka s kardanem 2 valec
26.9.2018 v 23:47
Ahoj chlapy,
hledam motorku typu Suzuki VX 800, ale s vyssim posezem tzn. kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V atd. Merim pres 190 cm a nyni mam VX 800 a kroutim se na ni. Jinak vzhledove a typove krasna masina. Muzete mi poradit neco podobneho, ale vyssiho. Hledal jsem mezi BMW nebo KTM.

Moc dekuju
Jiras6

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2018 v 23:59 | Nahoru | #1
Měl jsem to úplně stejně, VX800 a pak hledání dvouválce s kardanem. V hledáčku byl dost dlouho Bulldog dokud jsem nenarazil na Guzzi a spokojenost.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2018 v 14:06 | Nahoru | #2
Když jednou za čas z nostalgie přesednu z Brevy na VX abych ji provětral, připadám si že jedu na Mustangu Koukal jsem že sedlo na Breve je jen asi o 2cm výš, ale pocitově je Breva jednou tak velká. Chce to vyzkoušet. Kousek od tebe v Čakovičkách máš člověka MG znalého. Výborně poradí a určitě si u něj něco osedláš. Nemám rád tuctové věci, proto BMW a podobné nebylo v mém hledáčku

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2018 v 15:06 | Nahoru | #3
Z naháčů máš na výběr:
Yamaha Bulldog - vzducháč, mokrá spojka, kardan, karbece - nejjednodušší, super motka a asi vyjde nejlevněji
BMW - taková Guzzi s lajdákama - dražší, osobně nemám zkušenost
Guzzi - Bellagio, Breva, Sportka, V11 a Griso - Ocelový rám, masivní vzduchem chlazený motor a suchá spojka, Guzziny jsou super, jakmile se projedeš, tak už nechceš jinou.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2018 v 02:35 | Nahoru | #4
mam buldoga , měřim 166 cm a musel sem si ho snížit , stat na špičkach , nebo nedej bože na svahu na listí , nic moc ,tady je přepis konverzace ,když sem doporučoval bulldoga

dotaz : V pohodě...A jak jsi s ním spokojenej?Chci přejít na něco mnohem klidnějšího a pohodovějšího než ZR7(ne že by byla nějakej trhač asfaltu)...jde mi prostě o bublání krajinou a o proti cruiseru si chcu užívat i zatáčky...

odpověd : spokojenost , jezdil sem na SV 650 , bulda je pohodlnější , klidnější , drží stopu a tahne a tahne , ale počítej stim že prostě ten výkon tam není , ne že by to nejelo ale po přesednutí z SV to prostě nejelo , ale tahlo , vem si to maš ZR7 takže zřejmě do 4000 ot se nic moc neděje a od 6000 se to zblazní a letí to jako praštěný je to tak?SV je podobný ale bulda prostě jede pohodově do 4000 a v 6500 je konec,červena zona , takže se opravdu jede na kroutak,při 4000 tam je kolem kila , pri 4500 tam je 120 a to je tak strop, už na tom moc fouka ,ale podvozek stíha a motor neztrací dech ani omylem , stačí otočit plyn a maš tam 140 - 150 jak nic , ale musíš se přivazat k nadrži. A potom je tu ten obrovskej pocit ztraty vahy při rozjezdu , do zatačky to jde lehoučce a kličkovat se na tom da jak na SV a přitom je to pořad stabilní, akorat to brždění , ne že by to nebrzdilo , brzdí to, ma to brzdy z R1 ale váží to 250 kilo a to je znat , SV stalo na fleku , u tohohle se musí přemýšlet trochu víc dopředu , prostě na pětníku nezastavíš.A když bulldu tak s ladakama , ten zvuk je neskutečnej a hlavně lidi si mužou vykroutit krky jak se dívaj odkud to bublaní jede

dotaz : No konečně konstruktivní popis ...
Co se týká ZR7 tak je to přesně jak říkáš,umí sice jet už od 3 tis,ale je to takový nijaký a od 5 - 6 tis to už zase letí...a to je to co mě už nebaví...většinou jezdím do 100 po slovenských silnicích a tam se za překročení rychlosti s nikým nemazlí,dálnicím se vyhýbám úplně...takže co se týká motoru je Bulík jasná volba...ještě je pro mě důležitý pohodlí...mám ještě VX800 což je velmi vzdáleně to samý co Bulík,kardan,motor super tahá od spodu ale překvapilo mě že točí dokonce víc než ZR7,jenže nejvíc mě zklamalo právě pohodlí...ergonomie sice dobrá ale je to hrozně úzká motorka a po 100km musím zastavit aby mi neupadla pr...

odpověd: na buldovi je to super , ani po 4 hodinach v sedle mě prdel nebolí , zato na SV (sory že to furt srovnavam ale jezdil sem na ní 12 let a nemam sčim jinim bych to porovnal) mě prdel bolela už po hodině v ryflích a cca po 3 - 4 hodinach když sem jel v kuži , ale je fakt že SV ma místo sedla lavici , ale bulda je pohodlíčko , dokonce i batužek si lebedí , a upřímě řečeno jak VX to nevim ale měl sem tu m ožnost jet na intruderovi 800 , což je ten samej motor a bylo to nechutně vysokootačkový , hnus. na buldovi si budeš na 3000 bublat krajinou a kroutaku budeš mít do zasoby habaděj , když se objeví pomalu jedoucí plechovka stačí jenom pootočit zapěstim a seš před nim , s buldou se nepředjíždí, s buldou se přeskakujou pomalejš jedoucí

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2018 v 14:25 | Nahoru | #5
Podle mě je pěkná motorka s kardanem XJ900 od Yamahy. Ale je to jiný motor, než chceš ty. Já mám dobrou zkušenost s Hondou NT 700 V Deauville - kardan, dobrý spolehlivý dvouvál do V, ale pro tebe bude asi moc kapotovaná. Můžeš na ně kouknout, ale k tvým kritériím mi nejvíc sedí ten Buldog.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2018 v 17:48 | Nahoru | #6
tohle už zaleží na tobe pro co se rozhodneš , u některých guzin je problem se zdvihatkama ventilu , se vydíraji bo co , u kterejch přesně modelu to je ti poradí tady kluci co mají guziny , a zase u buldy je problem volnoběžka odejde jednou každýmu , děje se tak mezi 30 - 60 tisíci km. A že ma guzi více zastancu? Jestli to nebude tim že jich jezdí víc než bulldogu , stači když se podívaš na bulldog forum -

(http://www.yamaha-bulldog.sk/)

a tam budou všichni zase podporovat bulldoga .Guziny jsou krasné stroje , stejně jako Bulldog , Guziny jsou výkonější a jsou i novější , bulda ma motor konstrukčně stvořeny v 80 letech a je tedy za ta leta prověřenej ,a ví se , co od něj lze čekat , výkonu pomalu ale kroutaku habaděj , třeba včera když sem se vracel z projíždky tak sem se nechal trošku unest a kdo zna silnici z Teplic do Bíliny tak hned za Teplicema do toho kopce sem letěl ve dvou 150 na cca pul plynu? a to nejsme žadný lehký vahy , když na to vlezem ve dvou v hadrech a kufrem vzadu , tak bezezbytku splnujeme maximalní hmotnost bulldy , na druhý straně toho kopce když za mnou prudilo nějaký BMW sem zrychlil na 180km jak nic a na otačkoměru sem měl 6000 a kousek a bullda by ještě šel stale sem měl rezervu na plynu ,ale už to trošku foukalo a to mam vyšší plexi.
Tet koukam na inzerci tady na motorkařích a je tam jeden krasavec s už vyměněnou volnoběžkou -

(https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-bt-1100-bulldog/yamaha-bt-1100-bulldog-1348619.html)

nemít jednoho doma tak pro něj upaluju , za ty prachy je bezkonkureční a píše že to ma dynojet kit 1 což znamena že to bude mít křivku kroutaku vylepšenou o par NM a vyhlazenej propad kolem 3 000 ot což jsou otačky kde se pohybuju při couračkach a kochacích jízdach ( když se zrovna nevracim domu )

Naposledy editováno 28.09.2018 17:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2018 v 10:35 | Nahoru | #7

zdenysrx6 píše: mam buldoga , měřim 166 cm a musel sem si ho snížit , stat na špičkach , nebo nedej bože na svahu na listí , nic moc ,tady je přepis konverzace ,když sem doporučoval bulldoga

dotaz : V pohodě...A jak jsi s ním spokojenej?Chci přejít na něco mnohem klidnějšího a pohodovějšího než ZR7(ne že by byla nějakej trhač asfaltu)...jde mi prostě o bublání krajinou a o proti cruiseru si chcu užívat i zatáčky...

odpověd : spokojenost , jezdil sem na SV 650 , bulda je pohodlnější , klidnější , drží stopu a tahne a tahne , ale počítej stim že prostě ten výkon tam není , ne že by to nejelo ale po přesednutí z SV to prostě nejelo , ale tahlo , vem si to maš ZR7 takže zřejmě do 4000 ot se nic moc neděje a od 6000 se to zblazní a letí to jako praštěný je to tak?SV je podobný ale bulda prostě jede pohodově do 4000 a v 6500 je konec,červena zona , takže se opravdu jede na kroutak,při 4000 tam je kolem kila , pri 4500 tam je 120 a to je tak strop, už na tom moc fouka ,ale podvozek stíha a motor neztrací dech ani omylem , stačí otočit plyn a maš tam 140 - 150 jak nic , ale musíš se přivazat k nadrži. A potom je tu ten obrovskej pocit ztraty vahy při rozjezdu , do zatačky to jde lehoučce a kličkovat se na tom da jak na SV a přitom je to pořad stabilní, akorat to brždění , ne že by to nebrzdilo , brzdí to, ma to brzdy z R1 ale váží to 250 kilo a to je znat , SV stalo na fleku , u tohohle se musí přemýšlet trochu víc dopředu , prostě na pětníku nezastavíš.A když bulldu tak s ladakama , ten zvuk je neskutečnej a hlavně lidi si mužou vykroutit krky jak se dívaj odkud to bublaní jede

dotaz : No konečně konstruktivní popis ...
Co se týká ZR7 tak je to přesně jak říkáš,umí sice jet už od 3 tis,ale je to takový nijaký a od 5 - 6 tis to už zase letí...a to je to co mě už nebaví...většinou jezdím do 100 po slovenských silnicích a tam se za překročení rychlosti s nikým nemazlí,dálnicím se vyhýbám úplně...takže co se týká motoru je Bulík jasná volba...ještě je pro mě důležitý pohodlí...mám ještě VX800 což je velmi vzdáleně to samý co Bulík,kardan,motor super tahá od spodu ale překvapilo mě že točí dokonce víc než ZR7,jenže nejvíc mě zklamalo právě pohodlí...ergonomie sice dobrá ale je to hrozně úzká motorka a po 100km musím zastavit aby mi neupadla pr...

odpověd: na buldovi je to super , ani po 4 hodinach v sedle mě prdel nebolí , zato na SV (sory že to furt srovnavam ale jezdil sem na ní 12 let a nemam sčim jinim bych to porovnal) mě prdel bolela už po hodině v ryflích a cca po 3 - 4 hodinach když sem jel v kuži , ale je fakt že SV ma místo sedla lavici , ale bulda je pohodlíčko , dokonce i batužek si lebedí , a upřímě řečeno jak VX to nevim ale měl sem tu m ožnost jet na intruderovi 800 , což je ten samej motor a bylo to nechutně vysokootačkový , hnus. na buldovi si budeš na 3000 bublat krajinou a kroutaku budeš mít do zasoby habaděj , když se objeví pomalu jedoucí plechovka stačí jenom pootočit zapěstim a seš před nim , s buldou se nepředjíždí, s buldou se přeskakujou pomalejš jedoucí



To je mi nějaký povědomý

Mám Bulíka teprve něco málo přes 3 měsíce ale hned první měsíc najeto 5 tis takže už snad můžu hodnotit...Mám sice jen 183cm ale dlouhý nohy a poskládat se na něj je úplně v pohodě,celkově pohodlí jak má být,ergonomie pro cestování příkladná...jen to chtělo,teda aspoň u mě,vyměnit origo řidítka za rovnější....Klady a zápory by byly na delší povídání ale za mě můžu Bulldoga jen a jen doporučit...Ještě jednou dík zdenysrx6

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2018 v 22:12 | Nahoru | #8
Treba to ostatni uvidi jinak, ale rekl bych, ze Guzzi je motorka pro lidi, kteri maji docela dost zkusenosti a vedi, ze chteji Guzzi. Po letech proste opadne takovy to mladicky nadseni z jezdeni na jakykoliv motorce a clovek si vyprofiluje nejaky svuj styl. Nekterej skonci u offroadu, jinej na supersportu, nekdo zjisti, ze je teplej a koupi HD. A ti nejvetsi borci jdou do Guzzi Obvykle se pak clovek uz v ty skupine drzi a moc zmen nedela.
Proste je to motorka pro lidi, kteri uz si neco vyzkouseli, zjisitli, co jim padne a co ne a sedl jim prave zrovna charakter techle stroju.
A u tebe mam prave pocit, ze se jeste teprve hledas. To neni spatne, jen bych nad tim az zas tolik nepremyslel, tu motorku stejne nebudes mit naveky, vymenit to jde vzdycky.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2018 v 08:28 | Nahoru | #9
Jiras6> VX a BT jsou úpně rozdílný stroje,mají sice oba motor do V (VX ho má hezčí) a "kardan" (BT ho má krásně zapracovaný do kyvky tak jako by tam ani nebyl)...Tím ale podobnost končí....
Podvozkově je VX postaveno téměř jako chopper 90-tých let,dost podkopnutá přední vidle a tím pádem dost neochotně a nejistě jde do zatáček.Člověk se s tím musí trochu prát a umí se i zavlnit...BT je už od základu postavený jako naháč,takže je mnohem ovladatelnější,pocitově lehčí a není problém s ním brousit stupačky,sedí jak přibitej...
Co se týká motoru tak když pomineme vzhled kde vede VX,tak i když jsou oba převzatý z chopperů tak má každý úplně jiný charakter.U VX mě štvalo že točí víc než 4-válec,při 90km/h sem tam měl 4500ot....BT má při 90km/h něco přes 2tis a jen si brumlá...je to takovej traktor.Ono taky červená začíná u 6.5tis otáček,takže tam kde se většina motorů probouzí tak BT končí.Ale pokud sem nepotřeboval rychle předjet na dálnici tak sem se k 6 ani nedostal.....S přehříváním v létě sem problém neměl.Možná proto že třeba při delším stání su zvyklej motor chcípat a i při pomalým popojíždění v kolonách sem přehřívání nezaregistroval...
Co se týká toho posezu spolujezdce,tak má širší sedlo a díky tvaru sedí mnohem výš než u VX...Na BT řidič jakoby sedí v motorce....
Jezdil sem už pár strojů a BT je z nich zatím nejpohodlnější....Je ale pro vyklidněný cestovatele,pořád je to motorově chopper tak mu brzy dojde dech,ale i tak už je to mimo zákonný limity...
Škoda že jsi přes půl republiky,klidně bych tě nechal na BT projet i delší trasu abys viděl o co jde....
Jinak Redguy to napsal dobře,Guzzi je pro ty co ji opravdu chtějí a je to srdcovka....Možná moje příští moto bude právě Breva....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist