globalmoto_duben_nolan





Téma: Motorka s kardanem 2 valec
26.9.2018 v 23:47
Ahoj chlapy,
hledam motorku typu Suzuki VX 800, ale s vyssim posezem tzn. kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V atd. Merim pres 190 cm a nyni mam VX 800 a kroutim se na ni. Jinak vzhledove a typove krasna masina. Muzete mi poradit neco podobneho, ale vyssiho. Hledal jsem mezi BMW nebo KTM.

Moc dekuju
Jiras6
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2018 v 23:59 | Nahoru | #1
Měl jsem to úplně stejně, VX800 a pak hledání dvouválce s kardanem. V hledáčku byl dost dlouho Bulldog dokud jsem nenarazil na Guzzi a spokojenost.

Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 02:43 | Nahoru | #2
kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V ... Guzzi

Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 03:42 | Nahoru | #3
cena??

R850?
R1150?
R1200R LC?

edit
výškově budeš potřebovat zvýšený sedlo, jinak ok...

Naposledy editováno 27.09.2018 03:44:47

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 08:41 | Nahoru | #4
Ventil-TP>
Díky za doporučení. Prohlížel jsem si značku Guzzi a přijdou mi výškově stejně jako VX800. Máš na mysli konkrétní motorku od značky Guzzi ??

2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2018 v 14:06 | Nahoru | #5
Když jednou za čas z nostalgie přesednu z Brevy na VX abych ji provětral, připadám si že jedu na Mustangu Koukal jsem že sedlo na Breve je jen asi o 2cm výš, ale pocitově je Breva jednou tak velká. Chce to vyzkoušet. Kousek od tebe v Čakovičkách máš člověka MG znalého. Výborně poradí a určitě si u něj něco osedláš. Nemám rád tuctové věci, proto BMW a podobné nebylo v mém hledáčku

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 14:48 | Nahoru | #6
Ventil-TP> VX je moc pěkná, ale makt strašně štíhlá a malá motorka, když jsem ji viděl prvně naživo, nevěřil jsem svým očím

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2018 v 15:06 | Nahoru | #7
Z naháčů máš na výběr:
Yamaha Bulldog - vzducháč, mokrá spojka, kardan, karbece - nejjednodušší, super motka a asi vyjde nejlevněji
BMW - taková Guzzi s lajdákama - dražší, osobně nemám zkušenost
Guzzi - Bellagio, Breva, Sportka, V11 a Griso - Ocelový rám, masivní vzduchem chlazený motor a suchá spojka, Guzziny jsou super, jakmile se projedeš, tak už nechceš jinou.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:11 | Nahoru | #8
Lof87>
Ted jsem si prosel vsechny masiny co mi doporucujes. Presne ses trefil. Paradni stroje jak Yamaha tak i Guzzi (z nich se mi libi hodne Bellagio - vzhledove klasika). Jak pises hodne originalni. Z fotek jedine co mam obavu ze se jedna o nizke masiny, ale maji opravdu styl. Mas zkusenost se zmackou Guzzi??
Ja se priznam ze neznam a ani nevim, kde se vyrabi.
Asi me ted zkuseni motorkari vyhejti Sorry😂

2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:25 | Nahoru | #9
Guzzi je cinska znacka, ale vyrabi se v Indii, takze docela dobra kvalita.
Chteli okopirovat BMW, ale nejsou moc zrucny, takze misto valcu proti sobe je maj ty motorky ruzne nakrivo, kazdej kus jinak, ale co by clovek za ty prachy mohl chtit.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:37 | Nahoru | #10
Ventil-TP>
Takze VX sis nechal ? Ja ho budu asi prodavat. Je to sice krasna masina, ale trochu mi pripomina vetsi Jawu 350
Cakovicky mohu zkusit. Typuji, ze tam maji vsehochut motorek?
Zatim co mi tu pisete, tak jste se shodli na znacce Guzzi. Prohlizim si motorky od Guzzi a fakt musim priznat, opravdu maji neco do sebe. I ta Yamaha Bulldog je pekna hodne ve stylu VX, ale robusnejsi.
Diky za radu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:42 | Nahoru | #11
Redguy>
Aha takze Cina z Indie. To trochu kazi dojem, ktery jsem doposud mel. Dost si potrpim na kvalite.
Co ta Yamaha Bulldog???
Nejvice jsem preferoval BMW,ale zadny model co delaji neni uplne dle meho gusta. Asi ty motorky vydrzi hodne, ale jsou dost tuctove., aspon mi tak pripadaji. Zadna klasika😁

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:56 | Nahoru | #12
VX už není moje, ale parkuje u mě.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:58 | Nahoru | #13
Redguy> nejdřív jsem chtěl napsat, že jsi 3,14čus, ale asi na ..Ja se priznam ze neznam a ani nevim, kde se vyrabi... nedalo jinak reagovat

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 20:59 | Nahoru | #14
Jiras6: Bulldog je taky celkem malý. Ty bys potřeboval spíše něco jako Yamaha MT-01, jenže ta nesplňuje požadavek na kardan.

edit: Zkus si Bulldoga naklikat tady na cycle-ergo.com a nastav si tam svou výšku. Uvidíš, jak bys na tom asi seděl.

Naposledy editováno 27.09.2018 21:02:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:02 | Nahoru | #15
Jiras6> v pohodě, asi jsi si informace o Guzzi už našel a víš, že je to dobrá volba přeji šťastnou ruku při výběru

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:03 | Nahoru | #16
Si z tebe dělaj prdel Guzzi je jedna z nejstarších značek moto, kdysi měla dokonce 8 valec na moto GP. Zkus googlit. Měl jsem Bulldoka a dobrá motka se super zátahem. Nechal bych si ho, kdybych si nechtěl splnit sen. O Bellagiu jsem taky uvažoval, ale nakonec vyhrálo Griso. Pokud jsi víc na klasiku, tak ještě v11 je krásná. Záleží jakej máš rozpočet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:06 | Nahoru | #17
Ventil-TP>
paradni foto tam to VX vedle te Breavy vypada paradne a skoro i vetsi😂

Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:08 | Nahoru | #18
I když je chápu. Bo za Guzzinou se každej otočí, tak si raděj kup Bulldu nebo BMW, ať nás není tolik a máme větší unikát.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:13 | Nahoru | #19
Lof87>
Rozpocet bych videl do 100 tis. max 150 ale to je fakt vrchni limit. Radeji bych se vesel do te 100.
Hledam si info o Guzzi neboj, co.se tu pise si rad overuji. Kdyz si mel Bulldoka kolik meris ??a byl i pohodlny na delsi cesty??? To Griso vypada vpohode.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:20 | Nahoru | #20
GL1>
Diky snad si vyberu neco pohodlneho a soucasne i originalniho jako bylo to VX. Prijde mi, ze je tezke sehnat oboje najednou. Bud je to hodne pohodlne i na delsi cesty a horsi teren BMW atd. a nebo je to pekne dle meho vkusu Guzzi na ukor toho pohodli. myslim nizsi a nevim jak na dliuhe cesty ci teren.

Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:21 | Nahoru | #21
Mám 183. Bullda je hodně pohodlný se vzpřímenou pozicí, nohy jsem neměl moc pokrčený, díky motoru úzký, má velkou nádrž a super pohodlnej podvozek. Ideál rychlost do 120-130, pak mi bylo líto motoru. Do 80tic koupíš pěkný kousej.
U Guzziny to chce zkusit, jestli ti nenaráží válce do kolen. Můžu srovnat jen Griso - nohy víc zalomený a musíš se víc natáhnout dopředu. A po delší jízdě mě bolí zadek.
Vzpřímený posez má Breva nebo Sportka, ty jsou taky víc cestovní. Na delší vzdálenosti bych volil 11ku nebo 12ku. Ta 850 je víc točivá.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:22 | Nahoru | #22
Pokud chceš terén, tak mrkni na Stelvio.

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:46 | Nahoru | #23
Lof87>
Stelvio na to jsem uz koukal na muj vkus hodne zakryta masina.
To se mi mnohem vice libi Bellagia, Griso nebo Breva. No u toho VX me bolela kolena, jak jsem je mel pokrcena a mrznul rozkrokod nadrze😂asi divne, ale fakt pri delsich jizdach hodne neprijemne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 21:49 | Nahoru | #24

Jiras6 píše: Ventil-TP>
paradni foto tam to VX vedle te Breavy vypada paradne a skoro i vetsi😂



Optický klam a co to udělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

27.9.2018 v 22:11 | Nahoru | #25
Ventil-TP>

sirsi nadrz a ty valce vystupuji.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2018 v 02:35 | Nahoru | #26
mam buldoga , měřim 166 cm a musel sem si ho snížit , stat na špičkach , nebo nedej bože na svahu na listí , nic moc ,tady je přepis konverzace ,když sem doporučoval bulldoga

dotaz : V pohodě...A jak jsi s ním spokojenej?Chci přejít na něco mnohem klidnějšího a pohodovějšího než ZR7(ne že by byla nějakej trhač asfaltu)...jde mi prostě o bublání krajinou a o proti cruiseru si chcu užívat i zatáčky...

odpověd : spokojenost , jezdil sem na SV 650 , bulda je pohodlnější , klidnější , drží stopu a tahne a tahne , ale počítej stim že prostě ten výkon tam není , ne že by to nejelo ale po přesednutí z SV to prostě nejelo , ale tahlo , vem si to maš ZR7 takže zřejmě do 4000 ot se nic moc neděje a od 6000 se to zblazní a letí to jako praštěný je to tak?SV je podobný ale bulda prostě jede pohodově do 4000 a v 6500 je konec,červena zona , takže se opravdu jede na kroutak,při 4000 tam je kolem kila , pri 4500 tam je 120 a to je tak strop, už na tom moc fouka ,ale podvozek stíha a motor neztrací dech ani omylem , stačí otočit plyn a maš tam 140 - 150 jak nic , ale musíš se přivazat k nadrži. A potom je tu ten obrovskej pocit ztraty vahy při rozjezdu , do zatačky to jde lehoučce a kličkovat se na tom da jak na SV a přitom je to pořad stabilní, akorat to brždění , ne že by to nebrzdilo , brzdí to, ma to brzdy z R1 ale váží to 250 kilo a to je znat , SV stalo na fleku , u tohohle se musí přemýšlet trochu víc dopředu , prostě na pětníku nezastavíš.A když bulldu tak s ladakama , ten zvuk je neskutečnej a hlavně lidi si mužou vykroutit krky jak se dívaj odkud to bublaní jede

dotaz : No konečně konstruktivní popis ...
Co se týká ZR7 tak je to přesně jak říkáš,umí sice jet už od 3 tis,ale je to takový nijaký a od 5 - 6 tis to už zase letí...a to je to co mě už nebaví...většinou jezdím do 100 po slovenských silnicích a tam se za překročení rychlosti s nikým nemazlí,dálnicím se vyhýbám úplně...takže co se týká motoru je Bulík jasná volba...ještě je pro mě důležitý pohodlí...mám ještě VX800 což je velmi vzdáleně to samý co Bulík,kardan,motor super tahá od spodu ale překvapilo mě že točí dokonce víc než ZR7,jenže nejvíc mě zklamalo právě pohodlí...ergonomie sice dobrá ale je to hrozně úzká motorka a po 100km musím zastavit aby mi neupadla pr...

odpověd: na buldovi je to super , ani po 4 hodinach v sedle mě prdel nebolí , zato na SV (sory že to furt srovnavam ale jezdil sem na ní 12 let a nemam sčim jinim bych to porovnal) mě prdel bolela už po hodině v ryflích a cca po 3 - 4 hodinach když sem jel v kuži , ale je fakt že SV ma místo sedla lavici , ale bulda je pohodlíčko , dokonce i batužek si lebedí , a upřímě řečeno jak VX to nevim ale měl sem tu m ožnost jet na intruderovi 800 , což je ten samej motor a bylo to nechutně vysokootačkový , hnus. na buldovi si budeš na 3000 bublat krajinou a kroutaku budeš mít do zasoby habaděj , když se objeví pomalu jedoucí plechovka stačí jenom pootočit zapěstim a seš před nim , s buldou se nepředjíždí, s buldou se přeskakujou pomalejš jedoucí

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

28.9.2018 v 06:13 | Nahoru | #27
Jiras6> jestli chceš,přijed se podívat na sportku 1200. je to v podstatě stejný,jako breva,jen to má normální řidítka,né ze skůtra. mám dva metry a je mi akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

28.9.2018 v 07:27 | Nahoru | #28
zdenysrx6>
Díky přesně tak nějak si představuji jízdu. Jezdím spíše po okrskách a občas nějaká ta dálnice. Koukal jsem, že má 48 kW což na obsah 1063 cm3 není zas tolik.
Jedná se mi především o pohodlí, což by tato motorka měl splňovat. Výška posezu bude asi o něco přijatelnější než u VX, ale i tak asi žádná sláva pro 190 cm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

28.9.2018 v 08:07 | Nahoru | #29
Jiras6> vsichni jdou furt po vykonu, ale ten neni tak dulezitej. Dulezitejsi je kroutici moment a prubeh jeho krivky. Prave Bullda ma plochou krivku uz od 2 tis. ot., tzn. ze je sice hezky mit motku s 70kw, ale ten vykon a kroutak mas az treba v 10tis ot. a pri cestovnich 5tis jedes treba jen na 35kw. U Bulldy to diky vysokymu kroutaku neni znat. Pokud Bulldu, tak si procti Slovensko-Cesky Bulldog forum.
Jak Bullda, tak Breva, Sportka a Griso maji protazeny sedlo na nadrz, tak to do kuli nestudi - velmi dulezity aspekt pri vyberu

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

28.9.2018 v 09:10 | Nahoru | #30
Lof87>
Proto mám rád dvouválce. Líbí se mi jejich zátah už odspodu, příjemný zvuk (ne jako strunovka :D:D). Pročtu Slovensko-České fórum díky za typ.
No ono se to nezdá a někdo to zlehčuje, že gule mají být ve chladu, ale když jedeš delší dobu a skoro ti umrznou, jak stéká studený vzduch po nádrži, tak tě smích přejde.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist