září 2016 - Bouračka, viník bohužel pojištěn u ČPP.
říjen 2016 - Přijel Halbich nafotit škodu a klasika, cca 30 poškozených dílů, všechny na výměnu, zůstatková hodnota minimální, nutné měření rámu, vidlic, brzdových kotoučů (tomu jsem se docela zasmál), zjevná snaha o totálku.
říjen 2016 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, odváží motorku na Šumavu.
listopad 2016 - Halbich v Kozách měří rám a vidle, vše perfektní. Servis vystavuje předběžnou kalkulaci na 93.000, ani ne polovinu ceny motorky, takže pojišťovna je nahraná a začínáme tušit problémy.
listopad 2016 - Pojišťovna souhlasí s opravou. Začínají se shánět díly všude možně, nakonec se se servisem domlouváme, že vyměníme jen to, co je zničené, jinak necháme originál díly, protože druhovýroba z Číny je tragedie a některé věci už nejdou sehnat vůbec.
květen 2017 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, přiváží motorku z Šumavy. Faktura za opravu je 28.000.
květen 2017 - Z faktury z Koz proplácí pojišťovna jen 23.500 s tím, že je nadhodnocená doba opravy a mají drahou práci. Poškozené neměněné díly a helmu vůbec neřešili a událost uzavřeli.
červen 2017 - Sepisuju plnou moc k zastupování právníkem a posíláme nesouhlas s krácením plnění a požadavek na uplatnění nároku na náklady na transport do/ze servisu, poškození nevyměněných dílů, poškození příslušenství a právní zastoupení.
červenec 2017 - Pojišťovna proplácí fakturu za odtah do a ze servisu 6.000 (k mému velkému překvapení, mám to do Koz 200 km) a poškozené příslušenství (20% původní ceny, jedná se o věci 5-8 let staré). Poškozené díly chtějí řešit soudním znalcem.
červenec 2017 - S právníkem upozorňujeme, že stále neouhlasíme s krácením servisu a že nesouhlasíme s tak velkou amortizací u 5 let staré helmy Arai, kterou je po pádu nutné vyměnit.
červenec 2017 - Pojišťovna píše, že helmu a servis zahrne do znaleckého posudku
listopad 2017 - Píšeme pojišťovně několikátou urgenci, co se děje s tím znalcem. Pojišťovna se omlouvá, že znalec s nima nekomunikuje a že hledají jiného.
prosinec 2017 - Píšeme pojišťovně, že znalec pořád nic, takže navrhujeme poslední možnost se domluvit. Ať doplatí servis (4.500), poškozené díly (34.000), dalších 30% z helmy (4.000) a právníka (8.000) a bude to vyřešený.
prosinec 2017 - Volá Halbich, že mají zdokumentovat stav po opravě (po více než roce od nehody!!) a volá i znalec, že přijede mezi svátky.
prosinec 2017 - Halbich fotí opravené i poškozené díly, znalec dělá to samé, oba se dost diví postupu pojišťovny. Znalec tvrdí, že má řešit jen motorku, o helmě mu nic neřekli. Faktura za servis se mu zdá v pořádku.
leden 2018 - Pojišťovna píše, že na základě znaleckého posudku posílá 4.500 doplatek za servis, 27.000 na opravu poškozených dílů a 5.300 za právníka, protože prý ukočili dohodu s Českou advokátní komorou.
Tím to považuju za dořešené, ačkoliv se vykašlali na helmu a právníka jsem musel doplatit ze svého, ale další měsíce hádání považuju za kontraproduktivní.
Naposledy editováno 18.01.2018 12:37:41
1 reakcí na tento příspěvek Bouračka a boj s ČPP
a ještě dodám, že konkrétně Allianz a Koop (kde pojišťuju další pojezdy), sami od sebe zasílají a někdy si mě i osobně volaji, na návrhy úprav smluv, abych platil za stejných podmínek míň. Já je do toho zatim nikdy sám netlačil. To ovšem neplatí u ČSOB, kde jsem pojištoval řadu let úplně všechno bez jedinýho karambolu, a oni se odměnili jen bohapustým každoročním osolením každé smlouvy o několik set Kč. Po mojí slušné "intervenci" jsem byl sice také slušně, leč jasně, poslán do prdele, načež jsem okamžitě u nich ukončil veškeré pojištovací aktivity. To je taky taková zkušenost ze života
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP
Oni Tě rozhodně neoslovovali zaměstnanci pojišťoven, ale makléřských firem. Kteří záskávají data o lidech větčinou také úplatným způsobem od zaměstnanců pojišťoven, ale i ředitelů, které přetahují a když z nich vydojí data - tak se jich zase zbaví.
Makléřské společnosti už ze zákona "O pojišťovacích zprostředkovatelích a..." činí kroky opačné s kroky pojišťoven. Jinými slovy chtějí na měšci pojišťovy (našem měšci!) prostě jen vydělat. Tlačí pojišťovny do vyšších vlastních provizí a nižších cen pojištění - pod pohrůžkou, že odejdou s pojistným kmenen ke konkurenci.
A ředitelé pojišťoven ustupují pro vidinu milionových ročních odměn za splnění obchodního plánu.
Jeden z hlavních bodů nevyrovnané finanční bilance a chování pojišťoven.
Naposledy editováno 24.01.2018 00:15:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP
To také není Tvoje věc.
Co ale už naší věcí je jsou prostředky, které musíme přispívat na IZS - prostřednictvím ČKP.
Aktuálně je to něco okolo 3,9 miliardy - to je druhý bod nevyrovnané bilance pojišťoven a pěkná všivárna Nečasovy vlády jak skrytě navýšit daňové zatížení.
Vláda je ze zákona povinným zřizovatelem IZS, který je hrazený z rozpočtu (daní). A tady na nás pěkně obkročmo formou úpravy zákona převedla část zřizovaných nákladů na hasiče.Přes garanční fond ČKP - my platíme do měšce pojišťoven a pojišťovny nemají vyhnutí a musí platit výjezdy hasičů což dělá jednak paušál a jednak 4200,.Kč za každou započatou hodinu každého vozidla HZS.
Nezřídka se stává, že se jich tam sjede jak much, pak se jich tam plno poflakuje, hlavně že je ten výjezd nebo zbytečnej let zaplacenej.
Udělali si z toho docela dobrej job .
1 reakcí na tento příspěvek Bouračka a boj s ČPP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP
Franky píše: Yura>
To také není Tvoje věc.
Co ale už naší věcí je jsou prostředky, které musíme přispívat na IZS - prostřednictvím ČKP.
Aktuálně je to něco okolo 3,9 miliardy - to je druhý bod nevyrovnané bilance pojišťoven a pěkná všivárna Nečasovy vlády jak skrytě navýšit daňové zatížení.
Vláda je ze zákona povinným zřizovatelem IZS, který je hrazený z rozpočtu (daní). A tady na nás pěkně obkročmo formou úpravy zákona převedla část zřizovaných nákladů na hasiče.Přes garanční fond ČKP - my platíme do měšce pojišťoven a pojišťovny nemají vyhnutí a musí platit výjezdy hasičů což dělá jednak paušál a jednak 4200,.Kč za každou započatou hodinu každého vozidla HZS.
Hasiči bohužel dost často vyjíždějí ke každému promáčknutému blatníku, odpojí baterku,tím pádem jakože zabrání větší škodě a mají argument pro pojišťovnu,která to zacvaká. Tahle sranda stojí 5600..-Kč/hodina/vozidlo. Většinou jedou dvě hasičské vozidla,tak počítejte. Policie nemá došetřeno a tak se to posune do další hodiny a máme tu víc než 22.000.-Kč za třeba i zbytečný výjezd hasičů. Přivolaná odtahovka, která je přivolána asistenční službou stejné pojišťovny za naložení a odtah v rámci menšího města a blízkého okolí dostane cca 1000.-Kč, někdy ani to ne. Hasiči mají techniku z dotací a fondu zábrany škod, odtahář si ji musí koupit za vlastní a dostane zaplaceno velké kulové...vítejte v ČR Bohužel si za to ale odtaháři částečně můžou sami,protože se nedokáží semknout a podráží se u pojišťoven jeden před druhým,jen aby sousedovi vykousl kšeft.
Naposledy editováno 27.01.2018 08:38:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 12 | 15.3.2024 v 08:52 xb |
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 19 | 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák |
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special | Ferino99 | 12 | 7.5.2023 v 11:16 krokoš |
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special | jarda24 | 14 | 2.1.2023 v 13:27 chabm |
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 38 | 16.9.2022 v 10:45 Midloch2 |