bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouračka a boj s ČPP
18.1.2018 v 12:21
Jelikož jsem v původním tématu o bouračce (viz http://www.motorkari.cz/tema/?t=191058) sliboval, že dám vědet, jak to dopadlo, tak tady je "stručný" popis. Trvalo to rok a půl a stejně jsem z nich nedostal všechno, ale třeba to bude inspirace pro někoho dalšího, až se s ním bude levná pojišťovna snažit vyjebat. Od té doby mám radši sjednanou přímou likvidaci.

září 2016 - Bouračka, viník bohužel pojištěn u ČPP.

říjen 2016 - Přijel Halbich nafotit škodu a klasika, cca 30 poškozených dílů, všechny na výměnu, zůstatková hodnota minimální, nutné měření rámu, vidlic, brzdových kotoučů (tomu jsem se docela zasmál), zjevná snaha o totálku.

říjen 2016 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, odváží motorku na Šumavu.

listopad 2016 - Halbich v Kozách měří rám a vidle, vše perfektní. Servis vystavuje předběžnou kalkulaci na 93.000, ani ne polovinu ceny motorky, takže pojišťovna je nahraná a začínáme tušit problémy.

listopad 2016 - Pojišťovna souhlasí s opravou. Začínají se shánět díly všude možně, nakonec se se servisem domlouváme, že vyměníme jen to, co je zničené, jinak necháme originál díly, protože druhovýroba z Číny je tragedie a některé věci už nejdou sehnat vůbec.

květen 2017 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, přiváží motorku z Šumavy. Faktura za opravu je 28.000.

květen 2017 - Z faktury z Koz proplácí pojišťovna jen 23.500 s tím, že je nadhodnocená doba opravy a mají drahou práci. Poškozené neměněné díly a helmu vůbec neřešili a událost uzavřeli.

červen 2017 - Sepisuju plnou moc k zastupování právníkem a posíláme nesouhlas s krácením plnění a požadavek na uplatnění nároku na náklady na transport do/ze servisu, poškození nevyměněných dílů, poškození příslušenství a právní zastoupení.

červenec 2017 - Pojišťovna proplácí fakturu za odtah do a ze servisu 6.000 (k mému velkému překvapení, mám to do Koz 200 km) a poškozené příslušenství (20% původní ceny, jedná se o věci 5-8 let staré). Poškozené díly chtějí řešit soudním znalcem.

červenec 2017 - S právníkem upozorňujeme, že stále neouhlasíme s krácením servisu a že nesouhlasíme s tak velkou amortizací u 5 let staré helmy Arai, kterou je po pádu nutné vyměnit.

červenec 2017 - Pojišťovna píše, že helmu a servis zahrne do znaleckého posudku

listopad 2017 - Píšeme pojišťovně několikátou urgenci, co se děje s tím znalcem. Pojišťovna se omlouvá, že znalec s nima nekomunikuje a že hledají jiného.

prosinec 2017 - Píšeme pojišťovně, že znalec pořád nic, takže navrhujeme poslední možnost se domluvit. Ať doplatí servis (4.500), poškozené díly (34.000), dalších 30% z helmy (4.000) a právníka (8.000) a bude to vyřešený.

prosinec 2017 - Volá Halbich, že mají zdokumentovat stav po opravě (po více než roce od nehody!!) a volá i znalec, že přijede mezi svátky.

prosinec 2017 - Halbich fotí opravené i poškozené díly, znalec dělá to samé, oba se dost diví postupu pojišťovny. Znalec tvrdí, že má řešit jen motorku, o helmě mu nic neřekli. Faktura za servis se mu zdá v pořádku.

leden 2018 - Pojišťovna píše, že na základě znaleckého posudku posílá 4.500 doplatek za servis, 27.000 na opravu poškozených dílů a 5.300 za právníka, protože prý ukočili dohodu s Českou advokátní komorou.

Tím to považuju za dořešené, ačkoliv se vykašlali na helmu a právníka jsem musel doplatit ze svého, ale další měsíce hádání považuju za kontraproduktivní.

Naposledy editováno 18.01.2018 12:37:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

24.1.2018 v 17:29 | Nahoru | #1
Yura>
To také není Tvoje věc.
Co ale už naší věcí je jsou prostředky, které musíme přispívat na IZS - prostřednictvím ČKP.
Aktuálně je to něco okolo 3,9 miliardy - to je druhý bod nevyrovnané bilance pojišťoven a pěkná všivárna Nečasovy vlády jak skrytě navýšit daňové zatížení.
Vláda je ze zákona povinným zřizovatelem IZS, který je hrazený z rozpočtu (daní). A tady na nás pěkně obkročmo formou úpravy zákona převedla část zřizovaných nákladů na hasiče.Přes garanční fond ČKP - my platíme do měšce pojišťoven a pojišťovny nemají vyhnutí a musí platit výjezdy hasičů což dělá jednak paušál a jednak 4200,.Kč za každou započatou hodinu každého vozidla HZS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

24.1.2018 v 18:43 | Nahoru | #2
Franky> jenže to se už od pojištění a pojišťoven dostáváme někam jinam - do páchnoucí žumpy, jménem česká politika.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

27.1.2018 v 08:37 | Nahoru | #3

Franky píše: Yura>
To také není Tvoje věc.
Co ale už naší věcí je jsou prostředky, které musíme přispívat na IZS - prostřednictvím ČKP.
Aktuálně je to něco okolo 3,9 miliardy - to je druhý bod nevyrovnané bilance pojišťoven a pěkná všivárna Nečasovy vlády jak skrytě navýšit daňové zatížení.
Vláda je ze zákona povinným zřizovatelem IZS, který je hrazený z rozpočtu (daní). A tady na nás pěkně obkročmo formou úpravy zákona převedla část zřizovaných nákladů na hasiče.Přes garanční fond ČKP - my platíme do měšce pojišťoven a pojišťovny nemají vyhnutí a musí platit výjezdy hasičů což dělá jednak paušál a jednak 4200,.Kč za každou započatou hodinu každého vozidla HZS.



Hasiči bohužel dost často vyjíždějí ke každému promáčknutému blatníku, odpojí baterku,tím pádem jakože zabrání větší škodě a mají argument pro pojišťovnu,která to zacvaká. Tahle sranda stojí 5600..-Kč/hodina/vozidlo. Většinou jedou dvě hasičské vozidla,tak počítejte. Policie nemá došetřeno a tak se to posune do další hodiny a máme tu víc než 22.000.-Kč za třeba i zbytečný výjezd hasičů. Přivolaná odtahovka, která je přivolána asistenční službou stejné pojišťovny za naložení a odtah v rámci menšího města a blízkého okolí dostane cca 1000.-Kč, někdy ani to ne. Hasiči mají techniku z dotací a fondu zábrany škod, odtahář si ji musí koupit za vlastní a dostane zaplaceno velké kulové...vítejte v ČR Bohužel si za to ale odtaháři částečně můžou sami,protože se nedokáží semknout a podráží se u pojišťoven jeden před druhým,jen aby sousedovi vykousl kšeft.

Naposledy editováno 27.01.2018 08:38:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special Redguy 12 15.3.2024 v 08:52 xb
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special Redguy 19 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special Ferino99 12 7.5.2023 v 11:16 krokoš
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special jarda24 14 2.1.2023 v 13:27 chabm
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special Redguy 38 16.9.2022 v 10:45 Midloch2


TOPlist