globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouračka a boj s ČPP
18.1.2018 v 12:21
Jelikož jsem v původním tématu o bouračce (viz http://www.motorkari.cz/tema/?t=191058) sliboval, že dám vědet, jak to dopadlo, tak tady je "stručný" popis. Trvalo to rok a půl a stejně jsem z nich nedostal všechno, ale třeba to bude inspirace pro někoho dalšího, až se s ním bude levná pojišťovna snažit vyjebat. Od té doby mám radši sjednanou přímou likvidaci.

září 2016 - Bouračka, viník bohužel pojištěn u ČPP.

říjen 2016 - Přijel Halbich nafotit škodu a klasika, cca 30 poškozených dílů, všechny na výměnu, zůstatková hodnota minimální, nutné měření rámu, vidlic, brzdových kotoučů (tomu jsem se docela zasmál), zjevná snaha o totálku.

říjen 2016 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, odváží motorku na Šumavu.

listopad 2016 - Halbich v Kozách měří rám a vidle, vše perfektní. Servis vystavuje předběžnou kalkulaci na 93.000, ani ne polovinu ceny motorky, takže pojišťovna je nahraná a začínáme tušit problémy.

listopad 2016 - Pojišťovna souhlasí s opravou. Začínají se shánět díly všude možně, nakonec se se servisem domlouváme, že vyměníme jen to, co je zničené, jinak necháme originál díly, protože druhovýroba z Číny je tragedie a některé věci už nejdou sehnat vůbec.

květen 2017 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, přiváží motorku z Šumavy. Faktura za opravu je 28.000.

květen 2017 - Z faktury z Koz proplácí pojišťovna jen 23.500 s tím, že je nadhodnocená doba opravy a mají drahou práci. Poškozené neměněné díly a helmu vůbec neřešili a událost uzavřeli.

červen 2017 - Sepisuju plnou moc k zastupování právníkem a posíláme nesouhlas s krácením plnění a požadavek na uplatnění nároku na náklady na transport do/ze servisu, poškození nevyměněných dílů, poškození příslušenství a právní zastoupení.

červenec 2017 - Pojišťovna proplácí fakturu za odtah do a ze servisu 6.000 (k mému velkému překvapení, mám to do Koz 200 km) a poškozené příslušenství (20% původní ceny, jedná se o věci 5-8 let staré). Poškozené díly chtějí řešit soudním znalcem.

červenec 2017 - S právníkem upozorňujeme, že stále neouhlasíme s krácením servisu a že nesouhlasíme s tak velkou amortizací u 5 let staré helmy Arai, kterou je po pádu nutné vyměnit.

červenec 2017 - Pojišťovna píše, že helmu a servis zahrne do znaleckého posudku

listopad 2017 - Píšeme pojišťovně několikátou urgenci, co se děje s tím znalcem. Pojišťovna se omlouvá, že znalec s nima nekomunikuje a že hledají jiného.

prosinec 2017 - Píšeme pojišťovně, že znalec pořád nic, takže navrhujeme poslední možnost se domluvit. Ať doplatí servis (4.500), poškozené díly (34.000), dalších 30% z helmy (4.000) a právníka (8.000) a bude to vyřešený.

prosinec 2017 - Volá Halbich, že mají zdokumentovat stav po opravě (po více než roce od nehody!!) a volá i znalec, že přijede mezi svátky.

prosinec 2017 - Halbich fotí opravené i poškozené díly, znalec dělá to samé, oba se dost diví postupu pojišťovny. Znalec tvrdí, že má řešit jen motorku, o helmě mu nic neřekli. Faktura za servis se mu zdá v pořádku.

leden 2018 - Pojišťovna píše, že na základě znaleckého posudku posílá 4.500 doplatek za servis, 27.000 na opravu poškozených dílů a 5.300 za právníka, protože prý ukočili dohodu s Českou advokátní komorou.

Tím to považuju za dořešené, ačkoliv se vykašlali na helmu a právníka jsem musel doplatit ze svého, ale další měsíce hádání považuju za kontraproduktivní.

Naposledy editováno 18.01.2018 12:37:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

24.1.2018 v 00:08 | Nahoru | #1
Yura>
Oni Tě rozhodně neoslovovali zaměstnanci pojišťoven, ale makléřských firem. Kteří záskávají data o lidech větčinou také úplatným způsobem od zaměstnanců pojišťoven, ale i ředitelů, které přetahují a když z nich vydojí data - tak se jich zase zbaví.
Makléřské společnosti už ze zákona "O pojišťovacích zprostředkovatelích a..." činí kroky opačné s kroky pojišťoven. Jinými slovy chtějí na měšci pojišťovy (našem měšci!) prostě jen vydělat. Tlačí pojišťovny do vyšších vlastních provizí a nižších cen pojištění - pod pohrůžkou, že odejdou s pojistným kmenen ke konkurenci.
A ředitelé pojišťoven ustupují pro vidinu milionových ročních odměn za splnění obchodního plánu.
Jeden z hlavních bodů nevyrovnané finanční bilance a chování pojišťoven.

Naposledy editováno 24.01.2018 00:15:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

24.1.2018 v 14:46 | Nahoru | #2
Franky> nepřu se, ale vždy jsem ty papíry chodil podepisovat do pobočky, k přepážce. Vyřizovala to se mnou zaměstnankyně pojišťovny - mají na oblečení ten štítek se jménem a pracovním zařazením. To, jak se k tomuto rozhodnutí pojištovna dostala (či byla k němu dotlačena) samozřejmě nevím, a po pravdě - jako koncovému spotřebiteli je mi to jedno. Smlouva platí, má stejné podmínky, a nestojí mě tolik, co vloni. To je pro mě podstatné. Jestli je pro pojišťovnu konečný výsledek v červených číslech, to už je jejich problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special Redguy 12 15.3.2024 v 08:52 xb
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special Redguy 19 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special Ferino99 12 7.5.2023 v 11:16 krokoš
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special jarda24 14 2.1.2023 v 13:27 chabm
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special Redguy 38 16.9.2022 v 10:45 Midloch2


TOPlist