1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Tento 3-válcový motor by možná mohl být zastavěný přímo do rámu Jawy 640, nedocházelo by možná ke kolizi předních rámových trubek s výfukovými svody. To byl důvod, přoč byla u Travelu použita konstrukce vpředu jednoduchého rámu.
A ten tříválec by to holt chtělo vyzkoušet, jak se do 640ky vejde. Ale nějaké rozhodné doporučení nemohu dávat, když o tom motoru nemám prakticky žádné informace. Hlanvě, co se spolehlivosti týče.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Prostě paráda, pohodička, dostatečný zátah. Chválím :)
Ale na silnici je to úúúplně jiné, že?
Ono sice na těch parametrech záleží, ale daleko důležitější je, kde sů, kde je hledat...
Výsledek je ten, že 4T jede líp...
Kdysi sem tady už nekoliknáctkrát psal, že jednoválcové vzduchy RFVC od Hondy patří v motocyklovém světě k tomu nejlepšímu, co kdy vzniklo...
Tak proč by taky kopírovali nejaký žgerb, žejo.
Oni tí kucí čínský zase tak pitomí nejsou.
No a, samozřejmě, máš pravdu, ale pokud se motor "nesbírá", není elastický, tak ho nezachrání ani osm kvaltů...
Když v Jawě nemohou vyrábět svoje motory, protože na takové investice jednoduše nemají, tak i zarytý patriot přimhouří oko, zbytek motorky je ještě celý náš...
Ale když už nejsou ochotni svařit ani svůj vlastní rám, pak nelze motocykl nazvat vlastním výrobkem, ani značkou jen proto, že tam je domácí nádrž a blatniky...
Výrobce motocyklů by měl motorky vyrábět, ne přeprodávat.
Až doprodají zbytek Jaw 660, tak budou nabízet co?
Náhradní díly na Jawu 350...
Kde je inovace, kde je koncepce? Opustit výrobu malých objemů (jediný segment, kde byla a je šance uspět) a věnovat se kusové výrobě velkoobjemových luxusních motocyklů?
Pro koho?
Pár luxusních kusů Jawy 650 Classic už jsme viděli.
Prodaly se, ale že by to dalo Jawě nějakou finanční injekci, natož vytrhlo trn z paty?
Asi proto, že není co dodat na trh, koncepce nekoncepce, představujeme Vám náš kompletně čínský motocykl s nálepkou Jawa...
Hamba by mě fackovala stát jako zástupce slavného výrobce před zákazníky a prezentovat něco takového.
Ten 250cm motor je horznej čaj, ze dvou důvodů, navzdory vyššímu objemu a dvouválcové koncepci není příliš výkonný - jeho výkon se rovná například jednoválcové dvoustovce ČZ, ovšem ta je v lehčím podvozku a ve výsledku je citelně živější, na tenhle malý dvouválec je podvozek jawa příliš těžký....
Shineray 400 má vyšší objem i výkon o cca 10k, což pokryje koncepční nevýhodu jednoválce natolik, že se s ním ve výsledku pojede příjemněji, protože se nemusí trápit na doraz tak často jako ten menší a citelně slabší dvouválec a navíc se nachází v jeho váze a parametrům odpovídajícím podvozku....
Takže Shinery 400 je podle mýho dobrá obyčejná motorka, ovšem není to Jawa a nikdy to Jawa nebude....... navíc v úriginálním provedení je i skutečně hezká, tou nádrží ze 634, kteoru se snaží nacpat na všechno to skutečně nevylepší.
Naposledy editováno 30.09.2017 19:46:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |