globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel
Předchozí
1... 8 9 10 11
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

3.12.2014 v 08:04 | Nahoru | #301
J.M.K.> Motor 253FMM jaký je v Travelu 250 vypadá v rámu Jawa lépe než motor 638, válce jsou rovnověžně s přední rámovou trubkou.

Tento 3-válcový motor by možná mohl být zastavěný přímo do rámu Jawy 640, nedocházelo by možná ke kolizi předních rámových trubek s výfukovými svody. To byl důvod, přoč byla u Travelu použita konstrukce vpředu jednoduchého rámu.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

3.12.2014 v 12:15 | Nahoru | #302
Bert-Jawatesty> Nejde ani tak o vzhled, mam na mysli to, že třeba do 634 dát čtyřtakt, natož čínský, je svým způsobem "hřích", jako třeba namontovat na kolo Ukrajina přehazovačku Shimano, nebo třeba u Fiatu X1/9 vyhodit karbec a nabastlit tam jednobodovku z Punta - zkrátka to tam "nepatří". Ale to je individuální pohled a jasně, že předpisy v ČR hážou člověku klacky pod nohy, kde jen můžou. Pokud s tím motorka jede dobře, není co namítnout.
A ten tříválec by to holt chtělo vyzkoušet, jak se do 640ky vejde. Ale nějaké rozhodné doporučení nemohu dávat, když o tom motoru nemám prakticky žádné informace. Hlanvě, co se spolehlivosti týče.

jawa 250 Travel končí

13.12.2015 v 08:58 | Nahoru | #303

jawa 250 Travel končí

3.1.2016 v 17:06 | Nahoru | #304

jawa 250 Travel končí

3.1.2016 v 18:57 | Nahoru | #305
..vecnej optimista?

(reakce na) jawa 250 Travel končí

4.4.2017 v 22:54 | Nahoru | #306
Che> Veľká škoda. Na nete som narazil na fotky Jawy 250 travel a aj na opis spokojného majiteľa. Moc sa mi páči a uvažoval som o kúpe ale nechcem jazdenú chcel by som novú, funglovku alebo aspoň 85 % nové diely a 15% repas. Značka Jawa je asi prekliata vždy keď vyrobia niečo čo by malo úspech tak to dáky "BLB" nepochopí na svoju moju a našu škodu.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

4.4.2017 v 23:07 | Nahoru | #307
wert> Kamoš mám otázku ešte ju (250) máš??? Ak by sa Ti chcelo uspokojiť moju zvedavosť( mám pár otázok) ozvi sa mi na mail: etapaj@gmail.com Ďakujem. Edo.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

18.5.2017 v 14:57 | Nahoru | #308
Konečně jsem se svezl na nové Jawě 350 OHC a musím říct, že je to moc pěkné svezení, lepší než 350 2T i 250 4T (Travel).
Prostě paráda, pohodička, dostatečný zátah. Chválím :)

(reakce na) jawa 250 Travel končí

22.5.2017 v 14:36 | Nahoru | #309
Bert-Jawatesty> ...když srovnáš papírové údaje 2T a té "nové" 350, tak výkonově je to skoro stejné, ale 2T musí mít vyšší krouťák, jak ten 4Tjednoválec...
Ale na silnici je to úúúplně jiné, že?
Ono sice na těch parametrech záleží, ale daleko důležitější je, kde sů, kde je hledat...
Výsledek je ten, že 4T jede líp...

jawa 250 Travel končí

24.5.2017 v 01:49 | Nahoru | #310
To bude tím, že čínský Shineray asi nezakrněl s převodovkou v 70. letech a dobrá převodovka s odbrým odstupňováním pomůže kolikrát víc, než přídavek několika koní....

jawa 250 Travel končí

25.5.2017 v 11:15 | Nahoru | #311
Oni nezakrněli, jen to prachobyčejně pajcli bez přílepku svých originálních prvků...krom teda dyzajnových.
Kdysi sem tady už nekoliknáctkrát psal, že jednoválcové vzduchy RFVC od Hondy patří v motocyklovém světě k tomu nejlepšímu, co kdy vzniklo...
Tak proč by taky kopírovali nejaký žgerb, žejo.
Oni tí kucí čínský zase tak pitomí nejsou.
No a, samozřejmě, máš pravdu, ale pokud se motor "nesbírá", není elastický, tak ho nezachrání ani osm kvaltů...

jawa 250 Travel končí

27.9.2017 v 20:05 | Nahoru | #312
Smutné...
Když v Jawě nemohou vyrábět svoje motory, protože na takové investice jednoduše nemají, tak i zarytý patriot přimhouří oko, zbytek motorky je ještě celý náš...
Ale když už nejsou ochotni svařit ani svůj vlastní rám, pak nelze motocykl nazvat vlastním výrobkem, ani značkou jen proto, že tam je domácí nádrž a blatniky...
Výrobce motocyklů by měl motorky vyrábět, ne přeprodávat.

Až doprodají zbytek Jaw 660, tak budou nabízet co?
Náhradní díly na Jawu 350...

Kde je inovace, kde je koncepce? Opustit výrobu malých objemů (jediný segment, kde byla a je šance uspět) a věnovat se kusové výrobě velkoobjemových luxusních motocyklů?
Pro koho?
Pár luxusních kusů Jawy 650 Classic už jsme viděli.
Prodaly se, ale že by to dalo Jawě nějakou finanční injekci, natož vytrhlo trn z paty?

Asi proto, že není co dodat na trh, koncepce nekoncepce, představujeme Vám náš kompletně čínský motocykl s nálepkou Jawa...
Hamba by mě fackovala stát jako zástupce slavného výrobce před zákazníky a prezentovat něco takového.

jawa 250 Travel končí

27.9.2017 v 20:33 | Nahoru | #313
Stačil by tento, stříkačka netřeba... kdyby to šlo přestavět....

jawa 250 Travel končí

30.9.2017 v 15:40 | Nahoru | #314
Třeba, Jawa uměla sáhnout po spolehlivých motorech.

jawa 250 Travel končí

30.9.2017 v 19:45 | Nahoru | #315
Proto je po mnoho let pouze nakupovala, sami to udělat neumí asi tak od poloviny 70. let..... když převzali výrobu motorů 350/638 tak se spolehlivost zase snížila, především v poslední době byly zvěsti o fatálních závadách u fungl nových motorek vinou výrobní vady nebo montážní chyby.... Ale to už je celkem jedno, protože když koupili motor, který je sám o sobě dobrý, tak to dojebali na jiných věcech, jež motorku znehybní (j650/660)

Ten 250cm motor je horznej čaj, ze dvou důvodů, navzdory vyššímu objemu a dvouválcové koncepci není příliš výkonný - jeho výkon se rovná například jednoválcové dvoustovce ČZ, ovšem ta je v lehčím podvozku a ve výsledku je citelně živější, na tenhle malý dvouválec je podvozek jawa příliš těžký....

Shineray 400 má vyšší objem i výkon o cca 10k, což pokryje koncepční nevýhodu jednoválce natolik, že se s ním ve výsledku pojede příjemněji, protože se nemusí trápit na doraz tak často jako ten menší a citelně slabší dvouválec a navíc se nachází v jeho váze a parametrům odpovídajícím podvozku....

Takže Shinery 400 je podle mýho dobrá obyčejná motorka, ovšem není to Jawa a nikdy to Jawa nebude....... navíc v úriginálním provedení je i skutečně hezká, tou nádrží ze 634, kteoru se snaží nacpat na všechno to skutečně nevylepší.

Naposledy editováno 30.09.2017 19:46:14

jawa 250 Travel končí

8.10.2017 v 23:11 | Nahoru | #316
Shineray je v podstatě alternativa k neúměrně předražené staro-nové Yamaze SR.

jawa 250 Travel končí

9.10.2017 v 20:02 | Nahoru | #317
Ano, je.....
Předchozí
1... 8 9 10 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist