Jak se vám teď líbí?
http://www.motorkari...&act=fotogalerie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
assassin píše: Vzdyt jsi tu napsal spoustu prihod z tve tvurci cinnosti a ty jsou styl ajeto vsechny.
To je skôr štýlom písania než niečím iným... Inak tie cukríky sa dajú zohnať kde všade? Lidl zrovna v láske nemám, ale prinajhoršom sa pustím do detektívnej práce, ktorou hľadanie tovaru v Lidli je. I keď možno sa ukáže, že ich tu nakoniec nemajú alebo čo.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
Metric píše: To je skôr štýlom písania než niečím iným... Inak tie cukríky sa dajú zohnať kde všade? Lidl zrovna v láske nemám, ale prinajhoršom sa pustím do detektívnej práce, ktorou hľadanie tovaru v Lidli je. I keď možno sa ukáže, že ich tu nakoniec nemajú alebo čo.
tak když vás to zajímá tak napíšu, co jsem o tom zjistil.
Je to finská specialita a jmenuje se to salmiakki.
Vzniklo to prý následovně (to není žádný můj fór - to jsem se opravdu dočetl):
Tak jako jinde v Evropě, snažili se finští lékárníci vylepšit různé špatně chutnající léky sladkými a ovocnými příchutěmi. Jenže u Finů nepochodili, protože na sladké chutě prostě nebyli zvyklí. Až někoho napadlo použít látku, která se zde tradičně používala ke konzervaci masa - salmiak. Ano opravdu salmiak = chlorid amoný tedy látka která bývala náplní prastarých plochých baterií. A navíc aby to bylo lepší to smíchali s drcenou lékořicí. A ono to mělo úspěch, protože se to prostě trefilo do té severské chuti. A mělo to takový úspěch, že to začali lékárníci prodávat jako sypkou pochutinu v sáčcích. To už byl jen krůček k tomu, že se toho chopily firmy vyrábějící cukrovinky a bylo na světě rázem něco, co se na severu prostě chytlo. Přišly různé kombinace odpovídající té, dost odlišné, chuti seveřanů a vznikly salmiakki. Lidl je vážně první, kdo to na český trh přinesl a myslím, že, pokud vytrvá, tak se to tu chytne, protože je to opravdu návykové. Když to ochutnáte, nejdříve pocity mnou popisované, ale podruhé, potřetí, počtvrté ...... a začnete to vyhledávat. Finové to tak říkají a já jim už věřím.
Naposledy editováno 20.01.2017 19:00:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
wegas píše: se-se> nemelo by to tim padem, jakozto navykova latka, byt prodavany jenom na predpis?
ne, to asi ne, ale z lékárny, to opravdu pochází. Mám takový věci rád, protože je to neobvyklý, provokující, burcující. Prostě se to vymyká a to mě nějak tak sedí. Já jsem sice o těch bonbónech napsal trochu drtivě kritizující odstaveček, ale ve skutečnosti k nim mám z výše uvedených důvodů kladně emotivní vztah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: ne, to asi ne, ale z lékárny, to opravdu pochází. Mám takový věci rád, protože je to neobvyklý, provokující, burcující. Prostě se to vymyká a to mě nějak tak sedí. Já jsem sice o těch bonbónech napsal trochu drtivě kritizující odstaveček, ale ve skutečnosti k nim mám z výše uvedených důvodů kladně emotivní vztah
Ty bonbony sou jako tvoje motorka. Na první dojem "proč to kurva někdo vytvořil"?
PetrL3 píše: Ty bonbony sou jako tvoje motorka. Na první dojem "proč to kurva někdo vytvořil"?
Třeba aby to zaujalo. Ale pozor.! To je jen jedna z mnoha možných správných odpovědí. A každý si může najít tu svou odpověď. Je to jako příběh s otevřeným koncem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.
Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?
Odvzdušňuji brzdové třmeny odmontované z vidlí, zavěšené drátem v požadované poloze, s páčkou brzdy staženou k řidítku. Výsledek luxusní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
Chystám úpravu interkomu a nevím jak se to osvědčí.
Když jedem ve dvou tak to máme trvale zapnutý a na velkou hlasitost. Baterky tak vydrží 7 až 8 hod. To většinou nestačí. Chci tedy připojit powerbanku, stačí malá protože vnitřní má 500 mAh. Nejdřív jsem zkusil jestli to běží i v režimu nabíjení. Běží, jen se to musí znovu zapnout (připojením nabíječky se vypne). Původně jsem myslel že bude stačit strčit baterku do kapsy ale pak mě došlo že má drahá kablík urve nejpozději při třetím sundavání helmy (no a já možná taky). Takže někam na helmu (nejdřív mě napadlo někam dovnitř ale to asi nebude dobrej nápad). Asi připadá v úvahu jen druhá strana. Nebude to žádná nádhera ale jezděj lidi s Gopro nahoře na helmě a taky jim nevadí že vypadaj jak ta zelená potvora z Alzy. Problém je, že ten dobíjecí kablík je 2,5mm Jack a jde přímo dolů. Jeden se už nalomil jen tím že se helma na stole překulila takže by to nepřežilo obyčejný odkládání. Napadlo mě dát tam kolínko. Ale sehnat 4pinový 2,5 Jack kolínko je drsnej úkol. Sehnal jsem v Anglii. Už jsou na cestě. Jedno stojí 0,7 Libry ale doprava 30. Teda jestli to nebude fungovat tak to mě naštve. Teď ještě jak chytit baterku na helmu.
Naposledy editováno 21.01.2017 04:24:45
se-se píše: ne, to asi ne, ale z lékárny, to opravdu pochází. Mám takový věci rád, protože je to neobvyklý, provokující, burcující. Prostě se to vymyká a to mě nějak tak sedí. Já jsem sice o těch bonbónech napsal trochu drtivě kritizující odstaveček, ale ve skutečnosti k nim mám z výše uvedených důvodů kladně emotivní vztah
Vyhoda muze byt i to, ze kdyz ty bonbony nechas v praci na stole, tak ti je nikdo nesezere
1 reakcí na tento příspěvek se-se a jeho stroj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
assassin píše: Se se: ty komunikační protokoly nejsou az takovej oříšek, a taky vim o cem mluvim..
hele já už jsem udělal hezkých pár řídících programů včetně různé xxxBUS komunikace a vizualizace a vím že tohle by bylo totálně out.Prostě naprosto neúměrná práce. Spínače by většinou stejně musely zůstat mechanický a tak by to nahradilo jen disp!ej od PC5, Scottoiler, minidisplej TPMS a možná Oxford nefty. Ten společnej disp!ej by musel být stejně tak velký jako tohle dohromady. Tak co z toho.
A mimoto ty protokoly kde chceš sehnat? Kdo ti je poskytne? Nebo nahradit i ty inrerní procesory a znovu vymýšlet algoritmy? No to už by byla vůbec nesmyslná práce a u Commanderu to prostě neide. Ten komunikjjes displejem kabelem a každý má svůj procesor svoje data a svůj firmware a tam ti nikdo nesděli ani písmeno
Naposledy editováno 21.01.2017 11:11:36
1 reakcí na tento příspěvek se-se a jeho stroj
Doplňky si nese.
montuje je na motorku,
Ta je neunese.
Krajinu mu rozjasní,
Reflektorů dvacetpět,
srnci stuhlí, překrásní,
co teď? Brzdit nebo jet?
Prvního jen líznul,
Řídítka se rozkmitala,
Druhému krk říznůl,
Kontrolka se rozblikala.
Restart nutný,
v duši tíseň,
příště zvolnit,
jezdit plíseň.
Doplňky ubrat,
Zaoblit hrany,
Příště neusekneš,
Srnečkám hlavy.
Naposledy editováno 21.01.2017 18:34:35
1 reakcí na tento příspěvek se-se a jeho stroj
Krtků v omyl
Psala myška krtkovi,
zda to na ní nepoví,
že jí berou ranní touhy
a prý krtek ho má dlouhý
Nasadil si krtek brýle,
čte a říká "to je milé"
Já tu myšku nezbedu
najdu, vohnu, vojedu.
Hned ráno kráčí k myší díře.
Bez brýlí však v dobré víře
ve svůj skvělý hmat i čich
a poslepu jde páchat hřích
Vlez tam a hned za vraty
nahmát zadek chlupatý
Začal ihned bez váhání
divoký akt sexuální.
To je řevu, zmítání
až to hrůzu nahání.
"Rychle domů od divošky,
dám si obklad mezi nožky"
Ale výkon podal silný,
ukázal tý myši vilný,
že jen krtek jako on
je sexuální šampion.
Však nemusí se obávat,
že bude ho myš pomlouvat.
Myška tyhle krtčí zálety
prospala totiž u tety.
Prý u pole vrabci viděli
křečka s natrženou prdelí.
Týden se nepostaví na nohy,
neměl krást myšce zásoby.
Naposledy editováno 21.01.2017 20:54:43
http://www.bmwmotopa...-12v-cigaretova-p148
Údajně BMW tedy jako že kvalita? Ale vypadá naprosto stejně jako ty šmejdy doteď.
Naposledy editováno 22.01.2017 11:58:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: hele já už jsem udělal hezkých pár řídících programů včetně různé xxxBUS komunikace a vizualizace a vím že tohle by bylo totálně out.Prostě naprosto neúměrná práce. Spínače by většinou stejně musely zůstat mechanický a tak by to nahradilo jen disp!ej od PC5, Scottoiler, minidisplej TPMS a možná Oxford nefty. Ten společnej disp!ej by musel být stejně tak velký jako tohle dohromady. Tak co z toho.
A mimoto ty protokoly kde chceš sehnat? Kdo ti je poskytne? Nebo nahradit i ty inrerní procesory a znovu vymýšlet algoritmy? No to už by byla vůbec nesmyslná práce a u Commanderu to prostě neide. Ten komunikjjes displejem kabelem a každý má svůj procesor svoje data a svůj firmware a tam ti nikdo nesděli ani písmeno
spousta tech protokolu je znamych - to ze ti ho neda vyrobce, neznamena, ze uz to nekdo pred tebou nedelal, staci vedet kde hledat - treba ten suzuki SDS protokol. zarizeni ktery spinaj jeden vystup na zaklade stavu 3 prepinacu - tam zas neni takovej problem tu komunikaci dekodovat ...
to, ze ty to neumis bez vynalozeni nadmerneho usili neznamena, ze to nejde a je celkem fuk co uz jsi delal a jak dlouho to delas. podle me ten vysledek absolutne neodpovida tomu co tu o sobe tvrdis, je to muj nazor a nemusis mi ho vyvracet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
Naposledy editováno 22.01.2017 13:54:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: assassin> ono to spíš vypadá že o tom nevíš nic ty. O Suzuki nebyla řeč - s tím nemám nejmenší důvod něco dělat ani teoreticky - není co. Ty si jako fakt myslíš, že komunikační protokol je jen o nějakém spínání 0-1? No to jsi tedy příteli fakt ale vedle.
ne to si opravdu nemyslim. SDS byl priklad, ze neni problem zjistit ani protokol jakym komunikuje jednotka suzuki...
z tech krabic co mas na riditkach predpokladam, ze datove komunikuje jen ten dynojet - pochybuju, ze scottoiler nebo gripy s tima ovladacima krabicema komunikuji nejakym "protokolem".
Naposledy editováno 23.01.2017 01:54:56
assassin píše: ne to si opravdu nemyslim. SDS byl priklad, ze neni problem zjistit ani protokol jakym komunikuje jednotka suzuki...
z tech krabic co mas na riditkach predpokladam, ze datove komunikuje jen ten dynojet - pochybuju, ze scottoiler nebo gripy s tima ovladacima krabicema komunikuji nejakym "protokolem".
s tebou je to fakt težký. Znáš to jen z Googlu ale budeš se do krve hádat jen abys měl navrch.Suzuki jrednotka se snímači sběrnicí nekomunikuje. Pouze s tachem a ABS. Znalost protokolu je ti totálně k prdu bez adres a formátů. Scottoiler má jen pulsní výstup na čerpadlo ale v displeji je snímač vibrací. TPMS má bezdrátovou komunikaci s čertvězjakým čínským protokolem. Oxford vytápění má jen PWM silový výstup (asi nezkoumal jsem to). POD300 s PC5 mluví asi na Canbusu kde ti nikdo nesdělí ani půl slova.. Rádio je rádio. Je tam dost zbytečný ale už tam holt je. A teď mě řekni jak bys to chtěl sdružovat. Jde to, všechno jde, ale tohle jen tak, že se začne od začátku jako kdyby tam nic nebylo. Tedy znova všechny zabudované snímače a funkce. A znovu ti opakuju. Co z toho? Když opominu že na zjištění komunikace, tam kde je, potřebuješ spoustu času a vybavení který normálně nikdo nepotřebuje, tak výsledný ovladač bude nepoužitelný nesmysl. Dotykáč za jízdy je blbost, znám to z tabletu víc než dobře a to je 8". I tlakovej jednobodovej displej je k prdu protože ty prvky musej bejt tak velký že bys musel za jízdy listovat a to je sice efektní ale je to nebezpečný..Takže vše co musíš ovládat byť občas za jízdy musí mít knoflík. Tak jak to je, je to naprosto ideální na ovládání.. Chtěl bys snad z toho za dost peněz a ještě víc práce udělat nepoužitelnej paskvil jen aby to líp vypadalo? Nechci se tu dotýkat autority tvé funkce, ale navrch máš jistě tím co víš o motorkách. O řízení se se mnou nehádej. Tam, když to povím kulantně, sis nevyhledal dost informací.
Naposledy editováno 23.01.2017 05:27:08
3 reakcí na tento příspěvek se-se a jeho stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
jean192 píše: Vyserte sa na žabomyšie vojny, se-se si stvoril stroj k obrazu svému, je to jeho vec, ja som si kúpil multiplu a žijem .
no to tedy nevím co je to za život s Multiplou