Téma: se-se a jeho stroj
 
14.1.2017 v 19:48
Myslím, že tato motka zaslouží svoje téma. Za zdůraznění možná stojí to, že ta motorka byla úplně nová.
Jak se vám teď líbí?

http://www.motorkari...&act=fotogalerie



Anketa: Líbí se vám se-seho stroj?
Ano
19%
17
Ne
81%
73

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj

23.1.2017 v 01:36 | Nahoru | #1

se-se píše: assassin> ono to spíš vypadá že o tom nevíš nic ty. O Suzuki nebyla řeč - s tím nemám nejmenší důvod něco dělat ani teoreticky - není co. Ty si jako fakt myslíš, že komunikační protokol je jen o nějakém spínání 0-1? No to jsi tedy příteli fakt ale vedle.



ne to si opravdu nemyslim. SDS byl priklad, ze neni problem zjistit ani protokol jakym komunikuje jednotka suzuki...
z tech krabic co mas na riditkach predpokladam, ze datove komunikuje jen ten dynojet - pochybuju, ze scottoiler nebo gripy s tima ovladacima krabicema komunikuji nejakym "protokolem".

Naposledy editováno 23.01.2017 01:54:56

(reakce na) se-se a jeho stroj

23.1.2017 v 04:52 | Nahoru | #2

assassin píše: ne to si opravdu nemyslim. SDS byl priklad, ze neni problem zjistit ani protokol jakym komunikuje jednotka suzuki...
z tech krabic co mas na riditkach predpokladam, ze datove komunikuje jen ten dynojet - pochybuju, ze scottoiler nebo gripy s tima ovladacima krabicema komunikuji nejakym "protokolem".


s tebou je to fakt težký. Znáš to jen z Googlu ale budeš se do krve hádat jen abys měl navrch.Suzuki jrednotka se snímači sběrnicí nekomunikuje. Pouze s tachem a ABS. Znalost protokolu je ti totálně k prdu bez adres a formátů. Scottoiler má jen pulsní výstup na čerpadlo ale v displeji je snímač vibrací. TPMS má bezdrátovou komunikaci s čertvězjakým čínským protokolem. Oxford vytápění má jen PWM silový výstup (asi nezkoumal jsem to). POD300 s PC5 mluví asi na Canbusu kde ti nikdo nesdělí ani půl slova.. Rádio je rádio. Je tam dost zbytečný ale už tam holt je. A teď mě řekni jak bys to chtěl sdružovat. Jde to, všechno jde, ale tohle jen tak, že se začne od začátku jako kdyby tam nic nebylo. Tedy znova všechny zabudované snímače a funkce. A znovu ti opakuju. Co z toho? Když opominu že na zjištění komunikace, tam kde je, potřebuješ spoustu času a vybavení který normálně nikdo nepotřebuje, tak výsledný ovladač bude nepoužitelný nesmysl. Dotykáč za jízdy je blbost, znám to z tabletu víc než dobře a to je 8". I tlakovej jednobodovej displej je k prdu protože ty prvky musej bejt tak velký že bys musel za jízdy listovat a to je sice efektní ale je to nebezpečný..Takže vše co musíš ovládat byť občas za jízdy musí mít knoflík. Tak jak to je, je to naprosto ideální na ovládání.. Chtěl bys snad z toho za dost peněz a ještě víc práce udělat nepoužitelnej paskvil jen aby to líp vypadalo? Nechci se tu dotýkat autority tvé funkce, ale navrch máš jistě tím co víš o motorkách. O řízení se se mnou nehádej. Tam, když to povím kulantně, sis nevyhledal dost informací.

Naposledy editováno 23.01.2017 05:27:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist