pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
E.: Blbost, ten vyšší profil bude při startu fungovat jak prak, tedy líp než nižší...
Naposledy editováno 04.11.2016 04:54:59
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BB bych chtel pres zimu zmaknout taky...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak co Bando...? To všichni makáme na daně za rok 2016, že nikdo nepíše co je novýho, poladěnýho atd...? Já se v lednu vrhnu na BB kit, když to klapne anebo si aspoň udělám ventily
No já teda změnil zaměstnání, přestěhoval se do novýho a kolem obého mám teď docela točky. Než se novej job rozjede úplně navostro, tak musím ještě zkolaudovat a dodělat asi miliardu drobnejch věcí na baráku. Kupodivu jsem se z toho všeho ještě neposral
Ale Corsaro letos najelo jenom 2,5k km, vyměnit kolo jsem se k tobě ještě nedostal a válí se mi tu ten supersprox, co jsem ti slíbil. Holt v zimě na to bude snad víc času. Motorka je sice v nový super garáži, ale nebyl ještě čas jí ani umejt. Tímhle tempem budu zazimovávat v březnu .
Příští rok zatím ale vypadá slibně. Budu určitě ředitel zeměkoule, budu mít kulturní šok z peněz a na Corsaru vojezdím nejmíň tři sady gum. Jo a schodím 10 kilo špeku a naberu 15kg svalů, jsem na to málem zapomněl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.
Zdar,žádnou podlozku nikam nedavej.Nekdo ji daval pod pruzinu redukcaku,ale to nema zadny vyznam,protoze prez nej tece olej max. chvilku,kdyz je studenej,potom uz ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak co Bando...? To všichni makáme na daně za rok 2016, že nikdo nepíše co je novýho, poladěnýho atd...? Já se v lednu vrhnu na BB kit, když to klapne anebo si aspoň udělám ventily
Honzo jestli už se nudíš, můžeš dít dohromady to erko a pak ti přivezu Amanna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 15.11.2016 22:27:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: ja uz jsem zas pojizdnej ale dost ten motor cvaka od hlavy, radeji zkontroluju pres zimu vule, at neudelam dalsi :)
BB bych chtel pres zimu zmaknout taky...
Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...
E: neměl jsem nervy dělat to znovu tak jsem to prodal se závadou doplatil ranec za okruhového Fároše a ten cvaká taky A taky na ventilech vůle OK takže přes zimu hlava dolů a kontrola sedel a dříků ventilů jestli nejsou moc oběhaný
Naposledy editováno 15.11.2016 22:45:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kutilsro píše: Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...
no ono TL cvaka fakt hodne, muj puvodni motor je nejhlucnejsi co jsem na TL slysel a poslednich cca 40tis se to nezmenilo. tenhle je tissi, ale motor daval do hromady nakej kutil a tak radeji aspon zaklady proverim, abych tomu mohl verit... pokud to bude makat, tak mi mechanickej hluk nevadi
assassin píše: no ono TL cvaka fakt hodne, muj puvodni motor je nejhlucnejsi co jsem na TL slysel a poslednich cca 40tis se to nezmenilo. tenhle je tissi, ale motor daval do hromady nakej kutil a tak radeji aspon zaklady proverim, abych tomu mohl verit... pokud to bude makat, tak mi mechanickej hluk nevadi
Kutily nebrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kutilsro píše: Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...
E: neměl jsem nervy dělat to znovu tak jsem to prodal se závadou doplatil ranec za okruhového Fároše a ten cvaká taky A taky na ventilech vůle OK takže přes zimu hlava dolů a kontrola sedel a dříků ventilů jestli nejsou moc oběhaný
Hele, to mi děla ninja taky Ale palici kvůli tomu shazovat nebudu ani omylem
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 18.11.2016 21:59:54