globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:07 | Nahoru | #20521
http://www.motorkari...-pravidel-34509.html

Ou! Verdikt celkem pochopitelnej. Aprilia to zas jednou natřela DUCATI.
Ale chápu a souhlasím. Jezdil jsem na M1200R a odvařenej z něho nejsem. Tuono nabídne větší emoce a lepší (rozuměj sportovnější) projev. A za menší peníz. I když vzhled je diskutabilní u obou. Žádnou velkou agresivitu a ani styl nevidím ani u jedné z nich..

Zlatej - starej - velkej STREETFIGHTER!

Radiální pumpa, Monobloky M40, kované Marchesini (kolo lehčí než guma která se na něj dává) minimalistický design a zatížené přední kolo!!! 155 koní na pravé ruce a lankem a plynem ovládané škrtící klapky airboxu! Look střely - divokého zvířete a nic zbytečného na víc... (pokud ho teda někdo nezmrdá Rizoma úžasnejma doplňkama, např.)

Ano, takový bajky se už prostě nevyrábí...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:18 | Nahoru | #20522

zmulin píše: cibus> tak ale napis důvody proč ? Já teda osobně ropáka nikdy neměl,ale k nekterejm autům se nafta asi hodí víc



Důvody jsou klasika. Krouťák, spotřeba. I když u těchto aut je spotřeba marginální parametr. Ale stejně.

Blbý je, že ten ropák spolehlivostí zrovna neoplýval.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:26 | Nahoru | #20523
U BMW se sraly jen tz dvoulitry, trilitry byly a jsou v pohode, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:28 | Nahoru | #20524
drippera> měl sis ho nechat a nevymejšlet kokotiny, pak tu po něm několik let fňukáš





Naposledy editováno 05.09.2016 12:33:56

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:37 | Nahoru | #20525

t_freedom píše: cibus> já mu na to vydělám


Na motorku bych si s dovolenim vydělal sám!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:38 | Nahoru | #20526
strakon> kudla nehuč do něho, je to sice pravda, ale on je schopný se zasnit a už zas věšat tramvajku na net a žgrýňat ať mu ju nekdo prodá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:43 | Nahoru | #20527

KubaLC8 píše: U BMW se sraly jen tz dvoulitry, trilitry byly a jsou v pohode, ne?



330d byly celkem v pohodě. 335d byly dost poruchové.

Jo a 320d ve firmě byl taky. Samo, že se taky vysypal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:44 | Nahoru | #20528
cibus> kámoš ji má. Sice six days pac je vatanen, ale teď mi do tefonu tvrdil, že jí má za hodnou motorku.
Má to přepínací mapy i TC.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:51 | Nahoru | #20529
spajazacatecnik> SixDays je základ. Staré enduro pravidlo říká: "Nezáleží, jak jezdíš, ale jak u toho vypadáš."

Ona 450 svým způsobem hodná je. Je to traktor, který Tě ze všeho vytáhne. Jen Tě časem začne srát, že je to takový traktor. Doufám, že jsem to dostatečně vysvětlil.

Já si 450SD koupil a příště bych si v KAŽDÉM případě koupil 350. SD samozřejmě. Tečka.

EDIT: Přepínač map taky mám. Taky k hovnu. Silnější mapu NIKDY potřebovat nebudeš.

Naposledy editováno 05.09.2016 12:53:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 12:59 | Nahoru | #20530
cibus> ok. Díky za názor. Ještě to tam proberu. Čert ví na čem přijedu. Stojí všechny stejně.
Ale s tím, jak člověk vypadá kecas!
Já se svými 105kg budu vypadat blbě na všem.
Kolik vlastně vážíš?

Naposledy editováno 05.09.2016 13:01:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:01 | Nahoru | #20531

cibus píše: spajazacatecnik> Staré enduro pravidlo říká: "Nezáleží, jak jezdíš, ale jak u toho vypadáš."



Koukej večer nahodit fotku i s trenclema na sobě ti ať víme jak ti bude slušet

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:02 | Nahoru | #20532
drippera> Psal jsem to i pod článkem,že raději bych Tuono,ale četl jsem kdesi,že vlastně Monster 1200 ani nechce být konkurencí mezi super-nakedy (Tuono,S1000RR...),které jsou v podstatě jen svlečené superbiky,ale jde si svou cestou,silného naháče na cestování a na příležitostný sport...

Ale jinak souhlas,že SF je NEJ naháč.
Jen mně trochu sere ta jejich cena,která se pořád drží vysoko. Za ta prachy si koupím asi raději jeté,ale mladší Tuono V4...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:02 | Nahoru | #20533
Frennky> nevím jestli mi na ně zbyde.
Budu rád, když mě nestahnou z mejch..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:03 | Nahoru | #20534
Frennky: Zrovna Ducati ultras budu vykládat, jak je design důležitý.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:06 | Nahoru | #20535
cibus>





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:08 | Nahoru | #20536
strakon> velkej SF je pro mě ztělesnění nebezpečí!

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:29 | Nahoru | #20537
Já žádnej rychlík nejsem a na velkým SF sem nejel,ale jestli to jede o 20% víc ,než malej,tak to zas taková bestie nebude.Přinejhoršim se dá uklidnit jiným kolečkem..

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:29 | Nahoru | #20538
Ad endura, zalezi kdo chce co a jak jezdit - kdyby mel spaja ambice tak je stejne lepsi vzit 250 na učení, jestli to ma pro zábavu tak je ta 350 slabá - lidi co přejdou ze silnice chtej aby to tahalo za ruce a jezdilo po zadnim, komu vadi ze te to driv unavi, kdyz se jdes jen vyblbnout? A vyber beta vs ktm? Beta je mozna hodnejsi pro hobika, ale rozdíly stejne nejsou velky a nasledne se lip prodává oranzada...takze nevidim duvod si u motorky ktera se stejne jednou za dva tri roky otočí nekoupit neco co se otočí snadněji...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:31 | Nahoru | #20539

spajazacatecnik píše: strakon> velkej SF je pro mě ztělesnění nebezpečí!



Ale hovno...

Motorka nemůže za to, jestli je a nebo není nebezpečná. To jsou kecy. Ani počet crashů na daným typu není směrodatný. Každej kdo umí aspoň trochu jezdit může velkýho SF normálně používat. Sednul na tom kámoš po velkém Firebladu a zas tak odvařenej z toho nebyl. Normálně to jede, brzdy jsou trošku jedovatější, ale je to o zvyku a žádná příšera to není. Každý moderní litrový SS jede víc!
Má to akorát ucukaný nízký otáčky a krouťák dole. Podvozek tvrdej, přesnej a skvěle se to řídí. Nic víc a nic míň.
Tak z toho nedělejte neřiditelný monstrum.

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:32 | Nahoru | #20540
Kupovat 335i vs 335d a resit spotřebu mi prijde zvlastni - zvlast kdyz ten rozdil ve spotřebě bude sotva par litru.
Me teda i e92 325i prisla jeste docela zábavná - respektive neni tam ridicsky zadnej zásadní rozdil proti moji e36...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:34 | Nahoru | #20541

Lazyfucker píše: strakon> kudla nehuč do něho, je to sice pravda, ale on je schopný se zasnit a už zas věšat tramvajku na net a žgrýňat ať mu ju nekdo prodá



Ale prdlájs!

Už po něm neteskním a ani netoužím. Jen píšu, jak to bylo, je a bude!

Není na tom moc kde létat. Už to tu šlo. V provozu to je o hubu a na okruh ho je škoda...

Priority se změnily...

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:37 | Nahoru | #20542
To jako ze je ucukanej i ten slavnej SF? :(

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:38 | Nahoru | #20543
Lazyfucker: prosimte na husku/ktm akrapa umíš? Prej ho akrap neprodává, ze na ne jde koupit jen od dealera z powerparts katalogu...

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:47 | Nahoru | #20544


Myslim,ze první 335i taky moc nevydržely a byl to ve svý kategorii motor roku.K tomu testu jen,ze AR159 je spíš dobře držící stopu solidní sedan s velkou nadváhou,takže proto je BMW sportovní naturel v běžnym provedení spíš jen čerpání z historie...

ad ty motorizace.Je fakt,že dneska je hodně lidí zvyklejch jezdit na dieselovym krouťáku a otáčky se jim podvědomě příčí.Spotřeba při dálničních 200 napříč německem asi bude ve větším rozdílu,než 1L u 335i vs 335d

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:53 | Nahoru | #20545
ad endura:Osobně si myslim,že při špájovo 120ti kg včetně výstroje na 250ce je na naučení nesmysl.Jen by to pod nim na výjezdech štěkalo,hopsalo a chcípalo.350,potažmo i třeba 380 dneska má stejnej výkon,jako dřív ty 450,tak spíš proto,ale jestli mu bude vyhovovat 450 a zvládne jí,tak proč ne.SD verzi zezačátku asi od normální nepozná,ale proč by nemohla bejt hračka vymazlenější i pro začátečníka.Jen si spíš občas poslechne rejpnutí..

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 13:54 | Nahoru | #20546
A ta cena při obrátce už dávno neplatí.Momentálně Beta díky obrovskýmu zájmu nestíhá dodávat a ojetiny se v ceně držej dobře

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 16:26 | Nahoru | #20547
motorky Beta jdou obrovsky nahoru (já bych ji určitě volil radši než KTM), ale oranžáda se prodá i když bude po smrti (což jsou skoro všechny ojetiny na inzerci ) Takže pokud chce zatím s endurem jen laborovat, tak ta oranžová je A pokud někdo má peníze a vkus (myšleno na vohoz a né na moto ) tak se nejlíp voblékne a nakoupí mrak sračiček na sebe, motorku a ještě i domů

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 17:44 | Nahoru | #20548

assassin píše: Lazyfucker: prosimte na husku/ktm akrapa umíš? Prej ho akrap neprodává, ze na ne jde koupit jen od dealera z powerparts katalogu...


Cece na tuty dve to nejde. Prodaji to jen autorizovanym dealerum. Podobne to bylo i s mt01 napriklad.

Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 17:59 | Nahoru | #20549




6 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.9.2016 v 18:55 | Nahoru | #20550





Najeto 350m. Jede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist