kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ou! Verdikt celkem pochopitelnej. Aprilia to zas jednou natřela DUCATI.
Ale chápu a souhlasím. Jezdil jsem na M1200R a odvařenej z něho nejsem. Tuono nabídne větší emoce a lepší (rozuměj sportovnější) projev. A za menší peníz. I když vzhled je diskutabilní u obou. Žádnou velkou agresivitu a ani styl nevidím ani u jedné z nich..
Zlatej - starej - velkej STREETFIGHTER!
Radiální pumpa, Monobloky M40, kované Marchesini (kolo lehčí než guma která se na něj dává) minimalistický design a zatížené přední kolo!!! 155 koní na pravé ruce a lankem a plynem ovládané škrtící klapky airboxu! Look střely - divokého zvířete a nic zbytečného na víc... (pokud ho teda někdo nezmrdá Rizoma úžasnejma doplňkama, např.)
Ano, takový bajky se už prostě nevyrábí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale jinak souhlas,že SF je NEJ naháč.
Jen mně trochu sere ta jejich cena,která se pořád drží vysoko. Za ta prachy si koupím asi raději jeté,ale mladší Tuono V4...