kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.02.2016 12:44:06
Naposledy editováno 22.02.2016 12:47:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: to ne, ale ten cit v axiálce není takovej, na jakej jsem byl zvyklej a spojka není nastavitelná, tak přemýšlím, že pořeším obě strany.
a dostal jsem výbornou nabídku na celej kit, tak přemejšlím, jestli to nevzít.. jinak jsem s třmenama celkem spokojenej.
a když už celý kit, tak nejdřív zjišťuju, co má smysl a co ne..
Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat
Attim píše: Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat
Jojo, M4+19 byla nej kombinace. Tu jsem měl na HM. Pak M4.32 s radiálkou na SP, ale nevím, jaká to byla pumpa. Tam už to bylo tupější a s abs na okruhu nepoužitelný. M4.32 s axiálkou mi připadala stejná. K M50 je údajně nejlepší 17 pumpa, ale ještě jsem ji nevyzkoušel.
A na SF jsem měl radiálku s obyč 2díl a taky to nebylo špatný. Ta pumpa je asi důležitější, než třmen..
Někdy je prostě bejt asfaltomrdal výhoda. Jedinej rozdíl u "moderních" brzd (Corsaro, M1100, M1200, SF, Panigale) jsem pozoroval v síle nutné k aktivaci páčky. I ty nejhorší (kupodivu M1200s) jsem ale musel mačkat jen o čuď víc než zbytek a finální brzdný účinek vyšel šul nul nastejno.
Pro úplnost dodám, že extrémní dávkovatelnost nutnou možná pro 100m stoppie nevyužiju, vadnutí v provozu neznám. Prostě mi přijde, že ty nový všechny brzdí dobře. Je pravda že při přesednutí z MT-03 na kusy viz víže byl ten rozdíl opravdu markantní. Ale zase jenom v síle nutné na stisk páčky. Zadek zvládla zvednout i ta rozpočtová yamaha brzda bez problému při dobré čitelnosti.
Jináč ale Beringery by se mi líbily, to jako zas že joooo
Lazyfucker píše: U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy
Jako fatk? Že bych si udělal někdy výlet?
Lazyfucker píše: U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy
Toz to je vyzva kdy muzu dojet na kafe a obcihnout to tam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co to kecáááš! Šak si ně onehdá říkal, že ta Kornfeilovka je od vás, origo a ta moja je z Pakistánu!!!!! K vůli ceně!!!!!! Vole...
Nemaž jim tu medovinu kolem papule...
Už t tu šlo.
Ostatně, vlastně asi jako všecko. Ale je to tak jak píše! A kdo nevěří, ať tam běží. Kvalita jak hovězí, tak vepřové....ehm, pardon, chtěl jsem říct klokaní kůže je špičková!!! Zpracování TOP! Kvalita švů, podšívek, chráničů a thermotisku je na nejvyšší úrovni. Však na to konečně přišli všeci ti Sršni, Táborští a spol.
A jak jsem v loni objel všecky Bonmota a Yshopy a MOTOMANY a navlékl na sebe Dainese, Suomy, alpinestars, SPIDI i REVIT, všeci by se mohli učit! Kombošky v cenové relaci 20-35 tisíc od těchto "renomovaných" opravdu mnohdy vzdalují na hony. Bavil jsem se s dovozci a ti mi potvrdili, že doba, kdy byla komba od ALPINESTARU za 40 tácků špička, je pryč. Dnes stojí 28tis. a je z dálného východu. Z Pákistánu. Ostatně asi jako všecko. Loga slezou do půl roku, matroš je na omak takový divný a ani to jako kůže nevoní.
Možná ty dražší DAINESE budou ještě na úrovni, ale PSI je co se ochrany a kvality týče prostě na špici! A to mě nikdo nevyvrátí..
Kvalita kombošek z Tlumačova je asi na stejné úrovni jako toť tyto růrky od Igora ze Slovinska!!!
Žádní taloši, žádní amíci ani germáni....Slované tvoří ty nejlepší produkty světa pánové!
Jo jo...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifáči vyjádři se prosimtě k těm materiálům.Mě se to zdá trochu jako píčovina.Dyk je tam masa docela dost na to,aby se to jen tak prohejbalo
A u čeho jsem nějak mimo obraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: A u čeho jsem nějak mimo obraz.
Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
S tím, že jsou M4 z jiného materiálu ti oponovat nebudu, ale myslím si, že je to blbost... aspoň teda to, že mají větší roztažnost, než šroubované třmeny. Samotný brzdič se nezahřívá tak, aby se roztáhnul na nějakou znatelnou mez... nejvíc tepla odvádí kotouč, pak desky, pak pístky a ty jsou volně uloženy ve dvou guferkách, u bremba z ergalu, všude kolem je brzdovka... na kolik myslíš, že se ten třmen při intezivním brzdění (třeba na okruhu) zahřeje? A o kolik se při té teplotě roztáhne?
M4 jsou rozhodně dobrá volba a pro mě dokonce nejlepší brzdiče v poměru cena/výkon/vzhled, nejlépe v černé barvě jako má RC8R... M50 už se mi moc nelíbí a CNC obráběné třmeny už jsou s cenovkou trochu mimo můj rozpočet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.02.2016 00:45:07