pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Jasek> tam naser je PETku
3L camelback a je hotovo
Naposledy editováno 30.11.2015 10:15:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ještě mě napadlo,bude tam origo čerpadlo,který je vevnitř a vedou k němu dráty,nestačí to jako uzemění?
Naposledy editováno 30.11.2015 18:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Zdar, nevite nekdo o kolech OZ na Aprilku?
vim, ale ty pujdou na tele....
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Taky vím, ale jsou i s vidlema Ohlins, přední zlatý a zadní modrý, obojí Forged OZ... Cenu ti zejtra postnu, měl jsem je vyhlídlý na TL, ale jebu na to, mi stačí dělat ohlinsy dvakrát do roka na bratrově Factory a hlavně mi na to kolo nepásnou kotouče Spiegler
Brzdy brzdej vsechny a kolikrat vic nez potrebujes, ale ty kila dole na kolech nenahonis nicim :)
Naposledy editováno 30.11.2015 22:09:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Brzdy brzdej vsechny a kolikrat vic nez potrebujes, ale ty kila dole na kolech nenahonis nicim :)
to jsi asi nejel na TL1000R/TL1000S se sériovýma brzdama, to je největší slabina, musíš na brzdy o 20m dřív než ostatnídewwil píše: Taky vím, ale jsou i s vidlema Ohlins, přední zlatý a zadní modrý, obojí Forged OZ... Cenu ti zejtra postnu, měl jsem je vyhlídlý na TL, ale jebu na to, mi stačí dělat ohlinsy dvakrát do roka na bratrově Factory a hlavně mi na to kolo nepásnou kotouče Spiegler
diky, kdyztak to posli do PM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ohledně ukostření pokud budeš mit čerpadlo v nádrži tak by to stačilo ale nechápu jak chceš řešit pak případnou opravu čerpadla nebo jen výměnu za výkonější (protože všichni víme že ten motor budeš potřebovat nafouknout )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: to jsi asi nejel na TL1000R/TL1000S se sériovýma brzdama, to je největší slabina, musíš na brzdy o 20m dřív než ostatní
Nejel, ale prvni bych dal lehky kola, a pak bych neco udelal s brzdama. To je jenom zkusenost, kdyz uz vyhazuju penize, tak poradne, a hlavne tak at se k ty uprave uz nemusim vracet. Jestli te ty kola casem budou hlodat, tak to bude tezsi vyresit nez ted od cistyho stolu.
Nicmene je to kazdyho volba, ja bych takhle mohl zkritizovat skoro kazdyho, vcetne sebe ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 01.12.2015 08:08:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> máš pravdu chce to myslet o pár tahů napřed.Já poměrně vychytal brzdy i kola,ale začaly mě srát vidlice,přestože jsem je už taky platil a teď to mám kurva složitý. Vidle který se mi líbí a nejspíš budou fungovat jsou všechny na radiály,který nechci a netuším jak moc drahý bude nechat vydlabat spodky na moderní vidle(moc se mi líbí Showa BFF)aby mi tam šly moje brzdiče,jestli to vůbec půjde tam narvat všechny ty nádobky a ventilky
já nevím co máš teď, ale buď bych doladil stávající, nebo bych dal vidlice z VTR SP2 a dal jim nový pružiny, poladil vnitřek (racetech), nebo rovnou nový cartridge (Ktech, Ohlins). SP2 hlavně z důvodu, že maj brzdiče přes mezikus, takže bys to měl výrazně jednodušší a můžeš tam narvat jaký brdy a kotouče chceš. SP1 asi budou stejný, ale teď si nejsem jistej jestli na SP2 nejsou nějak vylepšený. Některý starý ducati to maj možná taky.
Váhově nevím, ale to bys kdyžtak doladil vrtačkou
Tady je pěknej odkaz kde je to řešení vidět, i když tohle jsou ohlins vidle, a obrázek SP2 vidlí.