nedávno jsem si udělal řidičák na velkou motorku, ale zatím jsem na ničem nikdy nejezdil (vyjma autoskoly), prestoze je mi 40 let.
Snažil jsem se nastudovat spoustu článků, přesto bych se chtěl poradit...
1) Líbí se mi: kapotované, např. kawasaki ninja 300, Honda CBR650f
2) Cenově dostupné jsem tak do 150 tis.
3) potřebuji jezdit v sezone asi denne 20 km po praze do centra
4) potřebuji jezdit v sezone jednou týdně 100 km Praha -> Most a zpět
5) chtel jsem jednou za rok se projet po evrope nejakou peknou mototrasu s kamosema
Z bodu 2) 3) bych teda uprednostnil enduro, napr. Honda CRF250L
Z bodu 2,3,4) Kawasaki Versys650
Takže teď vůbec nevím, do čeho bych měl jít... Je třeba pro začátečníka opravdu Versys lepší než HondaCBR650f? Dá se s CFR250L vyrazit jednou za rok na mototrasu do evropy? A opravdu je velký rozdíl když vjedu na dlaždice v praze na CFR250L oproti Honda CBR650f?
Sorry, že se ptám jako totální amatér.. Děkuji za případně tipy, rady, ideje...
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
Mám docela dost najeto na velkým cenduru (Elefant 750 a TA 600) a nevím o nějakým problému v rychlostech kolem dvacítky kvůli tomu že je to dvouvál, ty stroje jedou plynule skoro od volnoběhu.
Na ostrejch špuntech se dá jezdit dost slušně, sice vydržej míň než silniční gumy ale zas stojej půlku.
A to s tím že je naháč lepší na rozbahněný polní cestě než cenduro ani nebudu komentovat, ale je fakt že v těhle terénech nenajedu víc než dva - tři tisíce za rok, tak tomu možná nerozumím .
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
A kousek jsem na nich jel osobně stopade (asi deset minut), osobně znám člověka kterej atakoval dvěstě.
Na kilometry najedu asi o něco víc po silnici než v terénu, na čas je to právě naopak.
A myslím tím opravdu špunty jako MitasC02, ne atrapy jako E09 nebo TKC
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
Kdyby autor nejezdil ty dovolené nad 100km, klidně bych doporučil pouhou kawu Z300 (30kw udrží i cestovních 130kmh, zrychlením nemaj běžná auta šanci). Duke 390 je už do města opět uskákaný.
Ale vzhedem k cestování to bude chtít aspoň pětikilo, napadá mě zánovní "cenduro" cb500x (snad lepší motor než staré?), nebo ten čtyřval cbf,xj6,bandit. Ať autor napíše na čem jezdil v autoškole a kolik měří. Raději vyzkoušet víc typů, mně třeba vadí kapotáž při zatáčení
Jinak na rozbitých silnicích v běžných rychlostech jsou i rozpočtové nesportovní naháče (obzvlášť těžší) většinou komfortnější než nenaložená octavia combi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
http://www.sjaaklucassen.nl/
Tady jsou jeho stránky, najel prý na R1 300 000 km na jeden motor.
>> Ať autor napíše na čem jezdil v autoškole a kolik měří.
V autoškole jsme jezdili na suzuki glaudius, měřím 180 cm....
No zatím každej den večer končím s jiným výběrem, který mě uchvátí.... Z diskuse jsem pochopil, že prostě musím koupit tu první, a pak se prostě uvidí :) Teď jako lajkovi mi stejně dělá problém strávit termíny "ucukaný", "tvrdý chod", "pravidelné zapalování", ....
Každopádně jsem také pochopil, že ty moje požadavky jsou dost protichůdný a budu muset slevit tam nebo tam...
tak ještě jednou dík všem :)
TomElefant750 píše: Mufiozo> Já na tom najíždím kolem pěti tisíc, optimální rychlost je kolem kila, i když půl hodinka ve stodvaceti jim neublíží - jde o to je nepřehřát.
A kousek jsem na nich jel osobně stopade (asi deset minut), osobně znám člověka kterej atakoval dvěstě.
Na kilometry najedu asi o něco víc po silnici než v terénu, na čas je to právě naopak.
A myslím tím opravdu špunty jako MitasC02, ne atrapy jako E09 nebo TKC
Čau, Tom
Je pravda, ze na C02 si po E09 pripadam na asfaltu jako kdyz jedu na vozraly zmiji ... ale da se to .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
jen ten sjezd z dálnice jsem na rozdíl od toho druhého přejel a jel až druhým neb z brždění jsem neměl úplně pocit sucha a bezpečí...jinak Cčka jsou homologované do 130 kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
Honza-TA950 píše: TomElefant750> ty co na Cčkách atakovali dvěstě (na tachu přes 200) znáš min 2
jen ten sjezd z dálnice jsem na rozdíl od toho druhého přejel a jel až druhým neb z brždění jsem neměl úplně pocit sucha a bezpečí...jinak Cčka jsou homologované do 130 kmh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8333 | Včera v 15:01 Mr.Dreamer |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |