2 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče
Takze vem mikrometr a zacni merit na ruznych mistech kotouce
a kdyby ti nahodou nestacil ten ..... tak pak uz jen elektronovej mikroskop ev. zmer si stari rozpadem radioaktivniho uhliku
stassek píše: sežeňte si od nějakého strojaře úchylkoměr (vypadá to jak stopky s tyčkou) a stojánek . Postavíš to ke kolu, zatočíš a máš jasno, zda a kolik to hází
v momentě jak s tím zatočíš tak ti ta ručička vyskočí z úchylkoměru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: a kdyby ti nahodou nestacil ten ..... tak pak uz jen elektronovej mikroskop ev. zmer si stari rozpadem radioaktivniho uhliku
Vtipnej,ale mimo misu.Schvalne si zjisti od vyrobce kolik toleruji sirky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
Takze s tisicimama . vis co.
Sirky...povidej to me zajima
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: StiefTomas> ventily zmeris s presnosti na 0.05mm s citem dejme tomu na 0.025. Presne to je rozdil kterej namerim mezi digi suplerou a mikrometrem kdyz merim podlozky.
Takze s tisicimama . vis co.
Sirky...povidej to me zajima
Něco jiného jsou ventily a něco jiného jsou kotouče. Hele já jen předávám jak jsem koupil. Bavil jsem se s majitelem motokotouče.cz a on tvrdí, že šířku kotouče dělá max do šířky 0,01, pak ti to kope do řízení. Jinak co se týče ventilových podložek tak nevím jak ty, ale já je měřím mikrometrem. Jelikož jak je známo je to měřidlo setinové a posuvka je měřidlo desetinové i když máš nonius u digi stovkový. Pokud by kotouče byly v setinové přesnosti, nemusím to ani brousit. Dokážu ti to srovnat a zúhlovat na fréze. Ale hele, mysli si o tom co chceš. Je mě to úplně jedno. Stojím si za svojim, že na sportovi na kotoučích prostě neušetříš a sehnal bych nové nebo bych nechal vyměnit vnější části kotoučů.
Naposledy editováno 03.09.2015 18:12:58
Naposledy editováno 03.09.2015 20:20:27
1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
dewwil píše: No plovoucí kotouče se úchylkoměrem měří dost špatně, kdo to už někdy měřil tak ví, hrot úchylkoměru se zadrhává o hranky větracích otvorů a nejty udělaj taky svých. Takže přesný měření lze udělat pouze bez nýtů nebo vymontovat kotouč dát na desku, mít nýty rozhýbané a měřit mezeru po celém obvodu mezeru mezi deskou a kotoučem, podmínkou je pak mikrometrem pro měřit opět po celém obvodu kotouč a rozdíl by opravdu neměl být víc jak 0,02mm pak už dost kope. Nejlepší orientační měření je vzít silnější fix a po celém obvodu a šíři kotouče nakreslit pruhy, zvednout předek moto a zatočit kolem. Hned vidíš kde se desky kotouče dotýkají a kde ne... Pokud se zdá kotouč ok, stojí za to ho vymontovat a kouknou na dosedací plochy unašečem, bývají nerovnoměrně vymačkané, takže očistit a změřit vymačkané hranky, např.: u jedné strany to budou 0,2 mm a naproti už třeba 0,3 mm, někdy pomůže kotouče po otočit o jeden dva šrouby nebo prohodit levej za pravej... Je toho víc co hraje roli, ale už mě bolí ruka od datování...
Ono je to fakt hlavne hodne tezky poznat kdyz jsou zanytovane.Jak rikas pak jedine deska.Co se tyce tech sirek kotouce,tak souhlasim.To jen guga to na servise meri digitalni posuvkou a pak mechanickym mikrometrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
Ale jo ja budu ten co je divnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: StiefTomas> Vsude se bavis o setine milimetru, ale potrebujes mikrometr s tisicinou. Navic, proste kluk kterej chce kupovat jety kotouce takze resi kazdej litr, si bude kvuli tobe porizovat digitalni mikrometr braru minimalne za polovinu to co koupi ty kotouce.
Ale jo ja budu ten co je divnej
Je videt,ze fakt o meridlech nevis nic.Rika ti neco rozlisitelnost meridla a nepresnost mereni? A mikrometr si snad kupovat nemusi.Muze si ho snad nekde pujcit.At mi da vratnou zalohu a klidne mu ho pujcim.Po vraceni mikrometru mu penize vratim.Ale to je fuck,at si koupi kotouce jaky chce.Dej mu radu jaky si ma vybrat a jak je ma merit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: StiefTomas> predstav si ze rika a ver tomu ze me staci analogovy mikrometr. A tedy ja bych zrovna mikrometr nikomu nepujcil. Ale tahle debata nema cenu. Jen by me zajimala ta norma na ty sirky. To jako vazne. Mladej se chtel ucit merit, tak bych mu dal krabicku sirek tak at vim co je jeste v norme.
Dobre tak abych to upresnil.Jelikoz pisu bez diakritiky opravuji sirku na Šířku kotouce.Jeste,ze tady mame takovy jako jsi ty vtipalky a jazykovedce.Ale radu ke kotouci jsi jeste nenapsal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: StiefTomas> ty woe ja jsem fakt myslel ze si myslel fakt sirky (zapalky), chapes ? nechtel jsem te brat za slovo. Prislo me divny ze by na to byla nejaka norma. Cestina je super jazyk., Jinak taky pisu bez.
Pockej to jako fakt myslis vazne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
mara.k píše: No nevím, kupovat jetý kotouče .... ale jestli není peníz a tyhle budou po kontrole a měření ok, tak co by ne
Ja to taky neuznavam.Hlavne u brzd.Zase je fakt kdyz neni skvara je to tezky.Ale hlavne ty dobry kotouce najit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
StiefTomas píše: Ja to taky neuznavam.Hlavne u brzd.Zase je fakt kdyz neni skvara je to tezky.Ale hlavne ty dobry kotouce najit.
Nektery lidi maj hluboko do kapsy nebo proste nechtej najednou rupnout 10k do brzd. Treba dneska jsem menil zakaznikovi kotouce, za jety protoze se mu drkalo jak svin, to se fakt nedalo (coz uznal az kdyz jsem mu to rekl predtim natom najezdil 3tkm). Sehnal si je sam, ja bych mu je rozhodne neprodaval. kotouce jsou pevny, u plovoucich bych se asi hodne skubal je tam davat jety.
Kazdopadne kotouce jsou ok min. tloustka 3,5mm a maj tusim 4,2. Jako co mas delat, nedat je tam ? Zrovna v tomhle pripade si myslim ze to ani neni setreni na blbym miste, ikdyz ja bych to na svy motorce nedelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: Nektery lidi maj hluboko do kapsy nebo proste nechtej najednou rupnout 10k do brzd. Treba dneska jsem menil zakaznikovi kotouce, za jety protoze se mu drkalo jak svin, to se fakt nedalo (coz uznal az kdyz jsem mu to rekl predtim natom najezdil 3tkm). Sehnal si je sam, ja bych mu je rozhodne neprodaval. kotouce jsou pevny, u plovoucich bych se asi hodne skubal je tam davat jety.
Kazdopadne kotouce jsou ok min. tloustka 3,5mm a maj tusim 4,2. Jako co mas delat, nedat je tam ? Zrovna v tomhle pripade si myslim ze to ani neni setreni na blbym miste, ikdyz ja bych to na svy motorce nedelal.
Jasny hele,ja za toho nikoho neodsuzuji.Je mi jasny ze vyplaznout deset fialovejch najednou je hodne.Ja jednou daval na Srada taky jety a prave hned mlatili na brzde.Takze jsem nakonec nechal repasnout na motokotouce a nesrovnatelny rozdil.Delal mi tvarovany plus desticky a stalo me to devitku.Ale predtim jsem vyhodil prave trojku za jety.Hold bohuzel masina je drahej a nebezpecnej konicek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek brzdové kotouče
byly horší,než ty moje původní
po dlouhém dohadování jsem peníze zpět dostal,ale hromada času a nervů v prdeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
Dolph-cz píše: před x lety jsem taky řešil kotouče na gsxr-a koupil jsem zánovní tady na bazaru.
byly horší,než ty moje původní
po dlouhém dohadování jsem peníze zpět dostal,ale hromada času a nervů v prdeli.
Jj s tímhle souhlasím...Zrovna u kotoučů je to celkem risk....
gugo píše: StiefTomas> no me to nepovidej, ja mam dve KTM . Ale nas zakaznik nas pan.
Jo to znám hele :) já měl Duka 610... Dvakrát jsem ho přehodil a ty díly nebyly zrovna úplně levný :) nemluvě o tom stylu jízdy :) tam je to fakt už o kejhák :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
StiefTomas píše: Jj s tímhle souhlasím...Zrovna u kotoučů je to celkem risk....
U plovoucich jo, u pevnejch si myslim ze to tak strasny nejni. Ale jako neni to muj pripad, ja bych si jety nekupoval ani bych je nikomu nepreprodaval.
Ze stejnejch duvodu, repasuju spojkovy pumpy ev. valce a u brzdy se hodne skubu vyrabet nahradni pist do pumpy, protoze pak je to vo usta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové kotouče
gugo píše: U plovoucich jo, u pevnejch si myslim ze to tak strasny nejni. Ale jako neni to muj pripad, ja bych si jety nekupoval ani bych je nikomu nepreprodaval.
Ze stejnejch duvodu, repasuju spojkovy pumpy ev. valce a u brzdy se hodne skubu vyrabet nahradni pist do pumpy, protoze pak je to vo usta.
Jasnačka,myslel jsem plovoucí..Dneska už na pevný narazíš málo kdy...Počkej ty děláš jako do pump nový pístky? Nedávno jsem tady borcovi taky jeden vytáčel. Na tom starým nešlo vyměnit gumový těsnění a už neudržela tlak. Tak si sehnal nový o-kroužky a já mu vytočil pístek přímo na ně a na pumpu. Říkal, že teď to faká dobře, tak snad jednoho krásnýho dne nezůstane někde viset :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |