Děkuji - vyřešeno
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdravíčko motorodinko
Chtěl bych se Vás zeptat, jestli někomu z Vás doma, na zahradě, ve sklepě nebo kdekoli jinde nepřekáží starej dieselovej motor z plechovky?
Potřebuji, aby byl funkční (na počtu najetých km moc nezáleží), aby NEMĚL žádné turbo, řídící jednotku či jakoukoli jinou "moderní" elektroniku (i když turbo by se ještě možná zkouslo) a naopak MĚL objem alespoň 2,0 litru a byl uložen PODÉLNĚ (za 1,9 litru bych se ale taky nezlobil )...pokud možno ze severních čech nebo z Hradce Králové Ideál třeba motor ze starýho Opela, Peugeota, Forda Sierry, Avie...
Pokud byste se něčeho takovýho chtěli zbavit, budu jen rád - koupím za rozumnou cenu
Předem díky!
Naposledy editováno 07.04.2015 14:23:55
1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!
1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!
1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!
N vim jestli ti půjde Ruska spojka na nemeckej motor aa německá spojka na ruskou převodovku.... Udělat nejakej mezikus nebo tak..... Záleží jak ,,hustý,, a jaký tvar zubů dělali Němci a rusaci...... Nic jednoduchý ho si myslim..... Nemám s tím zkušenost....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!
napasovat tam motor z dizla nebude úplná prdel,přírubu na převovku ještě jo,ale pak setrvačník se spojkou aby se ti vešel do obalu té převodovky(dizly mají větší spojky),pak to dostat na hřídel převodovky,taky pořešit startér.....to nebude úplná sranda a už vůbec ne jen tak koupit motor co se ti první dostane pod ruku....
co takhle přestavba na LPG nepřemýšlel jsi o tom?tyhle staré motory si s ním rozuměly dobře,předpokládám,že to chceš do lesa,takže starý reduktor a směšovač seženeš za pár korun a aby si nemusel jezdit na pumpu,tak můžeš mít místo nádrže flašku na propanbutan a tu pak plnit.........
mně to příjde mnohem jednoduší a levnější řešení.
a to ani nepřemýšlím nad tím,že krouťák třeba zmíněného tranzita 2,5 bude tak 3x větší,než to co tam máš teď a celkem bych se bál,že ta převovka/rozvodavka,nebo kdo ví co nevydrží.
Naposledy editováno 03.04.2015 19:05:26
Ten motor z transita nakonec dopadl, takže děkuji všem za účast v diskuzi a za reakce
Potom sem ještě napíšu jak to celé dopadlo, ale nebude to hned
P.S. Nad přestavbou na LPG jsem neuvažoval vzhledem k tomu, že je současnej motor lehce přidřenej na klice a cenově by tedy oprava + přestavba vyšla podstatně dráž, než koupě "nového" motoru Pokud vše půjde podle mých představ, tak ten starej nastrojenej motor prodám i přes to přidření minimálně za tolik, za co jsem koupil ten novej Díly na veterány jsou holt příšerně drahý a startér s alternátorem jsou (stejně jako původní motor) z armádní uloženky
Naposledy editováno 07.04.2015 14:23:01