globalmoto_duben_nolan





Téma: Starý dieselový motor - vyřešeno!
 
21.11.2011 v 17:31
Edit 2015:

Děkuji - vyřešeno

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdravíčko motorodinko

Chtěl bych se Vás zeptat, jestli někomu z Vás doma, na zahradě, ve sklepě nebo kdekoli jinde nepřekáží starej dieselovej motor z plechovky?

Potřebuji, aby byl funkční (na počtu najetých km moc nezáleží), aby NEMĚL žádné turbo, řídící jednotku či jakoukoli jinou "moderní" elektroniku (i když turbo by se ještě možná zkouslo) a naopak MĚL objem alespoň 2,0 litru a byl uložen PODÉLNĚ (za 1,9 litru bych se ale taky nezlobil )...pokud možno ze severních čech nebo z Hradce Králové Ideál třeba motor ze starýho Opela, Peugeota, Forda Sierry, Avie...

Pokud byste se něčeho takovýho chtěli zbavit, budu jen rád - koupím za rozumnou cenu

Předem díky!


Naposledy editováno 07.04.2015 14:23:55
Anketa: Už máte zazimováno?
Ano
21%
6
Dělám na tom
21%
6
Jezdim i ve sněhu :-D
57%
16
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

30.3.2015 v 18:54 | Nahoru | #61

PEPAFJR píše: sharkis> A tajemství na co to potřebuješ?


Však to píše na první stránce, chce to dát do U(ž)AZa.
Čau, Tom

(reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

30.3.2015 v 19:05 | Nahoru | #62
PEPAFJR> Viz Tom Řekněme, že spotřeba cca litr na kilometr u současného motoru se mi příliš nezamlouvá a proto ho chci vyměnit A ne, ta spotřeba není výmysl, bohužel ten motor není v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!

30.3.2015 v 21:22 | Nahoru | #63
Tak nějak mi doma leží od VW 1,9 td komůrkáč s 55kw... Kolik si představuješ za něj dát? Můžu nabídnout setrvák+spojku, čerpadlo a turbo případně i převodovku ale není 4x4....

(reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

30.3.2015 v 22:52 | Nahoru | #64
.zelenac.jk.rx> no, potřebuju jen nastrojenej motor s altíkem a startérem - víc nic, ale bojím se, že ten Tvůj je mimo moje finance Teď se mi zrovna rýsuje jeden motor za cca 3k Kč, strop mám max 4-5 tisíc, ale za ty peníze bych už chtěl raději větší objem Samozřejmě bych do toho mohl zainvestovat i víc, ale vzhledem k tomu, že se to auto využívá jen párkrát do roka, mi to přijde zbytečný

1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!

31.3.2015 v 07:47 | Nahoru | #65
Tak to se mijime.... Sic ne o moc ale pokud mas něco vhodného za půlku ceny co bych si představoval tak není co řešit.... Nic méně startér by jsi mel volit spis podle převodovky než podle motoru....

(reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

31.3.2015 v 15:40 | Nahoru | #66
.zelenac.jk.rx> důvod toho startéru? Já měl za to že kombinaci motor - startér - alternátor bych měl právě nechat originální a ne že dám na diesel startér z 2,5l benzínové volhy

1 reakcí na tento příspěvek Starý dieselový motor - vyřešeno!

31.3.2015 v 15:50 | Nahoru | #67
Já jsem zvykej na puzzle značky VW.... Tak nějak jsem předpokládal ze tam ta převodovka zůstane....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

1.4.2015 v 13:49 | Nahoru | #68
.zelenac.jk.rx> No převodovka tam samozřejmě zůstane původní ruská s redukcema, já spíš myslel kvůli čemu by se měl startér volit právě podle převodovky a ne podle motoru, který má startovat Možnost prohození motoru jsem konzultoval s mechanikem a o tomhle nepadlo ani slovo, tak mě to zarazilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

3.4.2015 v 09:44 | Nahoru | #69
sharkis> drtivá většina motoru od VW ma stejně blok tedy startér volis podle toho jakou mas převodovku podélných a příčný motory jsou v podstatě stejný když pomines věci kolem a mazání..... Jen sterter z h golfa na passata nepůjde jelikož je třebas jinde uchycenej nebo je delanej na jinej průměr setrvačníku
N vim jestli ti půjde Ruska spojka na nemeckej motor aa německá spojka na ruskou převodovku.... Udělat nejakej mezikus nebo tak..... Záleží jak ,,hustý,, a jaký tvar zubů dělali Němci a rusaci...... Nic jednoduchý ho si myslim..... Nemám s tím zkušenost....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

3.4.2015 v 14:54 | Nahoru | #70
.zelenac.jk.rx> mezikus bude potřeba určitě, ale to se pořeší Dneska jsem se byl podívat na motor 2.5D z Transita, nejspíš si plácnem - budu ho mít kompletně nastrojenej, tak to tam nějak napasujem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

3.4.2015 v 19:01 | Nahoru | #71
sharkis>
napasovat tam motor z dizla nebude úplná prdel,přírubu na převovku ještě jo,ale pak setrvačník se spojkou aby se ti vešel do obalu té převodovky(dizly mají větší spojky),pak to dostat na hřídel převodovky,taky pořešit startér.....to nebude úplná sranda a už vůbec ne jen tak koupit motor co se ti první dostane pod ruku....

co takhle přestavba na LPG nepřemýšlel jsi o tom?tyhle staré motory si s ním rozuměly dobře,předpokládám,že to chceš do lesa,takže starý reduktor a směšovač seženeš za pár korun a aby si nemusel jezdit na pumpu,tak můžeš mít místo nádrže flašku na propanbutan a tu pak plnit.........

mně to příjde mnohem jednoduší a levnější řešení.

a to ani nepřemýšlím nad tím,že krouťák třeba zmíněného tranzita 2,5 bude tak 3x větší,než to co tam máš teď a celkem bych se bál,že ta převovka/rozvodavka,nebo kdo ví co nevydrží.

Naposledy editováno 03.04.2015 19:05:26

(reakce na) Starý dieselový motor - vyřešeno!

7.4.2015 v 14:17 | Nahoru | #72
Dolph-cz> No, nakonec jsem se dohodl, že to nebudu řešit sám a hodím to ke známému do servisu, který mi to tam napasuje Byli jsme se na ten motor společně podívat a říkal, že by to tam mělo jít - místa je tam pro něj dost Tak jsem zvědavej jak to dopadne - podle všeho by to neměl bejt až tak neřešitelnej problém - do UAZů se podobné motory dávají celkem běžně, viděl jsem v něm fungovat i motor z Avie nebo ze starého Mercedesu Vzhledem tomu a k ruské houževnatosti ten krouťák snad tolik vadit nebude

Ten motor z transita nakonec dopadl, takže děkuji všem za účast v diskuzi a za reakce

Potom sem ještě napíšu jak to celé dopadlo, ale nebude to hned

P.S. Nad přestavbou na LPG jsem neuvažoval vzhledem k tomu, že je současnej motor lehce přidřenej na klice a cenově by tedy oprava + přestavba vyšla podstatně dráž, než koupě "nového" motoru Pokud vše půjde podle mých představ, tak ten starej nastrojenej motor prodám i přes to přidření minimálně za tolik, za co jsem koupil ten novej Díly na veterány jsou holt příšerně drahý a startér s alternátorem jsou (stejně jako původní motor) z armádní uloženky

Naposledy editováno 07.04.2015 14:23:01
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist