1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
3 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
A u diesel motoru s turbem je každopádně třeba po jízdě pod zátěží (po mírné jízdě jen na málo plynu, kdy se dmychadlo prakticky vůbec tolik neroztáčí) nechat motor alespoň minutu běžet naprázdno, aby se turbina zchladila a teplo z ní nešlo do ložisek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
J.M.K. píše: Význam by to mělo až třeba při uvíznutí v koloně nad zhruba 5 minut, ale to už každého schopného řidiče napadne samo od sebe motor zhasnout.
To ani omylem, to by vypnula i klimatizace. Radši ať běží dál, sahara si to uchladí.
1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
jaky je rozdil chcipnout auto a hned znovu nastartovat vs. auto stoji tyden na parkovisti a nastartuju.... ?
3 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.
i když máš zelenou?
Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.
Jojo, to ude ale kvůli emisím.
Taky se píše (nevím jestli zrovna u tohohle motoru), že se má kontrolovat každých 1500Km hladina oleje. Přeci to nebudu dělat, když vím, že mi neubude ani od výměny do výměny
Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.
a taky píšou, že na devadesátce máš jet maximální rychlostí 90 km/h
nedokážu si představit to na každých světlech, když mi padne červené vypnout motor, to zachvilku vymlátíš baterku a startéru se to taky nebude po nějaké době líbit, když za den 15x nastartuješ
PetrL3 píše: To ani omylem, to by vypnula i klimatizace. Radši ať běží dál, sahara si to uchladí.
Tak v letních vedrech, nebo naopak v zimě v mrazech samozřejmě. Ale když třeba zůstanu stát na 10 minut v koloně, nebo před šraňkama v "normálních" podmínkách, kdy motor nutně nepotřebuju k topení, chlazení apod., tak je vcelku zbytečné nechat jej 10 minut brblat. Navíc v manuálu k Accentu s přímo píše "nenechávejte motor běžet na volnoběh déle, jak 3 minuty", ale tam mě nenapadá, jakou by to mohlo mít logiku, nebo spíš, před čím se tímto výrobce sichruje (jak tu padlo o motoru v Ochcávce, nejspíš to též bude důsledek nějakého ekocancu.
kubacech> Sergeje skutečně někdy nechávali přes noc brblat na volnoběh, bylo to snazší, než ten óbrdvoutakt pak rozmrazovat a nahřívat. A navíc v době a místě, kdy nafta stála pár kopějek, jaksi "nebylo co řešit".
1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
manualy obsahujou spoustu blbosti, taky treba jako ze se ma radit se spojkou apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Naposledy editováno 04.02.2015 16:29:29
1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Nechci to tu nějak hrotit nebo tak ale fakt mě to celkem zajímá.
A co třeba válec... tam se drží olejovej film pořád ?
Naposledy editováno 04.02.2015 18:13:20