Téma: Chcípat nebo nechcípat
 
4.2.2015 v 11:58
Ahojte, chtěl bych se zeptat na váš názor. Jak u aut, tak u motorek. Chcípat nebo nechcípat, myslím tím třeba na nějaké kratší přestávky jako 5 minut. Neřeším spotřebu na volnoběh ta je mi úplně fuk. Někde jsem četl článek, že (u aut) jak jsou kluzná ložiska mezi klikou a ojnicí a při chcípnutí klesne tlak a zmizí olejový film a při dalším startu to chvilku běží na sucho. Já věčně peskuju matčinýho přítele, za to že furt chcípá auto ( volvo xc 70 D5)i na kratičké pauzy, protože mě otec vždy říkal, že pokud není potřeba tak nechcípat myslím při tom i na turbo a podobně.. Jaký je váš názor jak u aut tak u motorek ? Dík

3 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat

4.2.2015 v 13:32 | Nahoru | #1
Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

4.2.2015 v 13:37 | Nahoru | #2

Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.


i když máš zelenou?

(reakce na) Chcípat nebo nechcípat

4.2.2015 v 13:56 | Nahoru | #3

Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.



Jojo, to ude ale kvůli emisím.
Taky se píše (nevím jestli zrovna u tohohle motoru), že se má kontrolovat každých 1500Km hladina oleje. Přeci to nebudu dělat, když vím, že mi neubude ani od výměny do výměny

(reakce na) Chcípat nebo nechcípat

4.2.2015 v 14:18 | Nahoru | #4

Boban10 píše: Např. v manuálu na oktávku (1.9 TDI) píšou, že na každejch světlech by se měl vypínat motor.



a taky píšou, že na devadesátce máš jet maximální rychlostí 90 km/h

nedokážu si představit to na každých světlech, když mi padne červené vypnout motor, to zachvilku vymlátíš baterku a startéru se to taky nebude po nějaké době líbit, když za den 15x nastartuješ
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist