globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.12.2014 v 15:00 | Nahoru | #2461

MichalR10 píše: Nejlepší je KTM990SMR Až budeš starší a zkušenější, tak na to též přijdeš Ale to je též finančně někde jinde. Zvláštní je, že když jsem sedl na KTM, tak jsem si říkal že ten dvouvál v TL je strašně nudnej, ale když jsem se potom zase svezl na TeLe, tak to byla též zábava...

Jinak hezké svátky...

E: Rejpačka do Fizzera...



Je zajimavy ze v primce jede ve srovnani s vtr f prakticky stejne, ale projev ma takovej zivelnejsi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.12.2014 v 15:26 | Nahoru | #2462
Stev> Nemůžeš přeci srovnávat Hondu s pořádnou motorkou...

Jinak nevím nevím... VTR-F jsem měl a byla to proti TL-R strašná nuda. Je sice fakt, že mezi vlastnictvím jednotlivých modelů uplynulo více jak 10 let, ale i tak...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.12.2014 v 21:24 | Nahoru | #2463

MichalR10 píše: Stev> Nemůžeš přeci srovnávat Hondu s pořádnou motorkou...

Jinak nevím nevím... VTR-F jsem měl a byla to proti TL-R strašná nuda. Je sice fakt, že mezi vlastnictvím jednotlivých modelů uplynulo více jak 10 let, ale i tak...



Tech 10 let prave ukazalo co je poradna motorka :)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.12.2014 v 12:04 | Nahoru | #2464
chlapi, chci se jen tak zeptat.
čím vlastně škodí motoru roztlačování?
včera sem chtěl jezdit, ale baterka byla proti, tak mě museli celkem 4x roztláčet... hlavně první start po 1,5 měsíci, tak měl motor chvilku trochu zvláštní zvuk...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.12.2014 v 12:31 | Nahoru | #2465
oioi01> Řekl bych, že pokud roztlačuješ jako člověk a ne jako idiot, tak jí to zase tak neškodí. A toho zvuku si nevšímej, Aprilka má prej hydraulický napínáky rozvodů a když dlouho stojí, tak povolej a chvilku to kucká a střílí, než se zase všechno natáhne tak, jak má. Já se jí letos na jaře bál, když jsem ji poprvé nastartoval.

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 07:31 | Nahoru | #2466
Tak Pepa už zkouknul napáchané škody a ulítnul sací ventil na zadním válci, naštěstí talířek ventilu hned píst vrazil zpět odkud přilítnul a tak nenapáchal velké škody, válec je OK a na pístu pár otlačků od ventilu jak se s ním popral, tudíž jak píst tak válec lze znovu použít. Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet


























































1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 07:43 | Nahoru | #2467
Vyborna zprava

E: ale kdyz se koukam na prispevek #2353 od Murkina, poradne bych zkontroloval kliku

Naposledy editováno 03.01.2015 07:49:21

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 07:53 | Nahoru | #2468
Stev> Pepa už kontroloval, prý OK... Nejspíš únava materiálu ventilu

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 09:07 | Nahoru | #2469
No nevím, podle mě by to chtělo zkontrolovat vyúhlování ojnice. Aby se pozdějc neřešilo zadření válce.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 09:10 | Nahoru | #2470
honzabiker> No, ojnice bude v pohodě, jsou použity zesílený "H" ojnice a kdyby byla špatná tak není problém ji vyměnit, jsou v zásobě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 09:37 | Nahoru | #2471
dewwil> hmmmm tak to je celkem štěstí...

a nějaký info kolik toho ta hlava a ventily měly už za sebou??

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 09:49 | Nahoru | #2472
havrajz>

čau všem v novém roku na budíku bylo 60 nebo 66 tisísc

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #2473
TO neni tak zla destrukce. Vlastne bych rekl ze lip uz TO snad ani dopadnout nemohlo

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:10 | Nahoru | #2474
Pekny .... drhim palce aby se to dalo dohromady. Jinak bych kouknul na ty ojnice, nejspis bude prihnuta, jak dostala ranu... jeste otazka proc upadl ventil, jestli nejsou horsi pruziny na ventilech

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:17 | Nahoru | #2475
Jeste jsem si vsim, ze i druhy saci ventil narazel do pistu, chlapci nemate tam neco spatne s tou strechou na pistu???

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:24 | Nahoru | #2476
No tak když není vůle na klice,preventivně bych dal novy pruziny na ventilech

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:27 | Nahoru | #2477

dakarista píše: Jeste jsem si vsim, ze i druhy saci ventil narazel do pistu, chlapci nemate tam neco spatne s tou strechou na pistu???



máš pravdu, na druhém ventilu je po jeho obvodu vyleštěny kroužek a na pístu 2 otlačená místa

tohle nevypadá na únavu materiálu ventilu...

edit: taky by bylo dost divný, aby se vada ventilu projevila až po 60 kkm...

Naposledy editováno 03.01.2015 11:29:05

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #2478
Ale,ty písty jsou oba stejný a přední válec je v pohodě.Snad by si i Dewwil během zajíždění všiml,že to cinká jak zvonkohra.Já si myslím,že u toho hodně dojebanýho ventilu uletěl ten kousek stírátka(netuším proč)spadl dolu,přerazil ten ventil a ještě se stihl skřípnout pod ten výfukový,ten druhej sací už vymyslet neumím

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:50 | Nahoru | #2479
U toho rupnuteho ventilu bych to nevidel na unavu, spis se odjebal tim narazenim do pistu! Viz. druhy saci vedle nej...
Jo a neprijde vam, ze je prihnuty i jeden vyfukovy? Mozna to zkresluje ta fotka, ale prijde mi, ze je dosedly trochu krivo...
Jinak ty zakarbonovane hlavy/ventily byly doufam jen na zkousku, pac takovy humac dat na motor s BB za x tacu, je teda pekny amaterismus

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:55 | Nahoru | #2480
Mileek> pod tím výfukovým je jak klínek narvanej ten kus stírátka co ulít od toho sacího.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:05 | Nahoru | #2481

Jasek píše: Ale,ty písty jsou oba stejný a přední válec je v pohodě.Snad by si i Dewwil během zajíždění všiml,že to cinká jak zvonkohra.Já si myslím,že u toho hodně dojebanýho ventilu uletěl ten kousek stírátka(netuším proč)spadl dolu,přerazil ten ventil a ještě se stihl skřípnout pod ten výfukový,ten druhej sací už vymyslet neumím



nj ale Dewwil když to zajížděl to netočil do plných, potkávat se to mohlo začít až ve vysokých otáčkách na brzdě díky unaveným pružinám to by vysvětlilo otlaky na pístu pod oběma sacími ventily, následně upadlý talíř, kus vodítka a výsledek je tu vidět

proč se nic neodehrálo na předním válci zase neumím vysvětlit já

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:10 | Nahoru | #2482
Pruzinama to opravdu nemohlo byt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:12 | Nahoru | #2483
havrajz> zní to logicky,ale když tenkrát stopli Dewwila fízlové,tak už docela valil a Murkinovi se to prý potkalo při 60% a to už Honza určo jel i při zajíždění.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:22 | Nahoru | #2484
Mileek> Hlavy byly čistý, TL nastartuješ a hned je to černý jak pr.el (zajeto 800km), jinak bylo počítáno s těmi hlavami z TLS, hned po brzdě... Jinak jsem na to koukal a máte nejspíš pravdu s tím, že to lízalo i druhej ventil, ten otlaček mi přišel od toho stírátka, ale je dost možný cca na 99%, že to lízalo i druhej ventil, já to taky vidím pouze z fotek, díky... Jinak za jízdy úplně v pohodě a žádný pazvuky a cinkání, tam bude něco jinýho v pi.i

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #2485
Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:27 | Nahoru | #2486
dewwil>
...to dopadlo ještě relativně dobře ...těžko spekulovat, proč k tomu došlo, mohlo se tam toho odehrát víc...každopádně na unavenou pružinu nevěřim...spíš ventil nebo vodítko, ale čort znájet...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:45 | Nahoru | #2487

Jasek píše: havrajz> zní to logicky,ale když tenkrát stopli Dewwila fízlové,tak už docela valil a Murkinovi se to prý potkalo při 60% a to už Honza určo jel i při zajíždění.



jj, točeno dle otáčkoměru cca 8700ot./min. a pak už následoval Pašík co mi hodil kotvu při rozletu... Jestli byly klapky otevřený na 60% to nevím, ale asi víc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #2488

Jasek píše: Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.


To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:57 | Nahoru | #2489
Filous> jj, štěstí v neštěstí Jinak viděl jsem potkaný ventily s pístem a ty byly jak paragraf, ale tady je čistej střih, tak nevím... Možností je mnoho jak k tomu mohlo dojít... Pravdu se asi nedozvíme. Ještě se ten druhej ventil mohl obtisknout, když pod něj vletěl kus stírátka a pak ho následně chtěl vyflusnout vejfuck ventil, kde už zůstal zaklíněnej... njn, jsou to už jen spekulace, na klice ani na ojnici a ani na pístním čepu vůle nejsou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #2490

geloš píše: To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.



Ve vůlích to nebude, kontrolováno cca 10x než se to zadeklovalo ve víc možnostech natočení kliky... Někde to mám zapsaný kolik byly sací a výfukový, tak až to najdu tak je sem písnu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist