pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.
To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.