Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #1
Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #2

Jasek píše: Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.


To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist