Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 07:31 | Nahoru | #1
Tak Pepa už zkouknul napáchané škody a ulítnul sací ventil na zadním válci, naštěstí talířek ventilu hned píst vrazil zpět odkud přilítnul a tak nenapáchal velké škody, válec je OK a na pístu pár otlačků od ventilu jak se s ním popral, tudíž jak píst tak válec lze znovu použít. Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet


























































1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 09:37 | Nahoru | #2
dewwil> hmmmm tak to je celkem štěstí...

a nějaký info kolik toho ta hlava a ventily měly už za sebou??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:27 | Nahoru | #3
dewwil>
...to dopadlo ještě relativně dobře ...těžko spekulovat, proč k tomu došlo, mohlo se tam toho odehrát víc...každopádně na unavenou pružinu nevěřim...spíš ventil nebo vodítko, ale čort znájet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 16:05 | Nahoru | #4

dewwil píše: Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet


Čistě ze zájmu jsem zkouknul katalogy ND Suzuki, hlavy, těsnění válce i hlavy jsou shodné pro TL-S a TL-R, tak nevím, jestli se kompresení poměr změní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist