Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #1
Ale,ty písty jsou oba stejný a přední válec je v pohodě.Snad by si i Dewwil během zajíždění všiml,že to cinká jak zvonkohra.Já si myslím,že u toho hodně dojebanýho ventilu uletěl ten kousek stírátka(netuším proč)spadl dolu,přerazil ten ventil a ještě se stihl skřípnout pod ten výfukový,ten druhej sací už vymyslet neumím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 12:05 | Nahoru | #2

Jasek píše: Ale,ty písty jsou oba stejný a přední válec je v pohodě.Snad by si i Dewwil během zajíždění všiml,že to cinká jak zvonkohra.Já si myslím,že u toho hodně dojebanýho ventilu uletěl ten kousek stírátka(netuším proč)spadl dolu,přerazil ten ventil a ještě se stihl skřípnout pod ten výfukový,ten druhej sací už vymyslet neumím



nj ale Dewwil když to zajížděl to netočil do plných, potkávat se to mohlo začít až ve vysokých otáčkách na brzdě díky unaveným pružinám to by vysvětlilo otlaky na pístu pod oběma sacími ventily, následně upadlý talíř, kus vodítka a výsledek je tu vidět

proč se nic neodehrálo na předním válci zase neumím vysvětlit já
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist