pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
radi5 píše: Já jsem si nechal dělat středy kotoučů na míru, když jsem implantoval magnesiový Marchesini z tovární Ducati 999RS na R1. Je třeba použít kvalitní dural a hlavně to dát do tvrdýho eloxu. Jinak se to vytluče. Nějaký čepy mám, kdyby bylo potřeba. Broušený podložky jsem kupoval ve Fabory. To je fakt - když tlačíš motorku, tak to chrastí. Vůle tam být musí, ale ne moc! Jinak se může stát, že po zapantování na výjezdu v další zatáčce nezabrzdíš.......
tak to máš pěkné ale kdybys vyděl jak to vyřešil Jašek a jaké mega vůle tam má a funguje mu to na jedničku (to se prostě musí vidět až pojede 1120 a bude vše ok tak bych chtěl už konečně s těma brzdama něco udělat) a rád si nechám poradit protože vím že víc hlav víc ví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: z.a.j.o.c.h>
Tvl když jsem viděl jak za to vzal, tak mě to vyděsilo, tohle na brzdách??!!! Ale jak se to kolo točí, to je luxus
Takže doma vyndám z nejtů gumu nebo co tam je za vymezovací nesmysly a mám to taky
Jo a BTW, vy kluci od TeLat jste fakt telata! V tom nejlepším smyslu Držím palce a těším se na video až to bude vrčet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale zase, když vidím jak je to jednoduchý....
Nějaký reference jestli je to na něčem znát asi nebudou co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: z.a.j.o.c.h> můj názor - kterej se teda do tohodle vlákna moc nehodí - je, že na silnici je to zbytečný, a nebude to mít jenom pozitiva. Hádám že kratší životnost buď nýtů, nebo se vymačká uložení na unašeči. A ten výkon navíc je na silnici taky těžko využitelnej.
Steve samozřejmě nevím jak to ve skutečnosti je ale podle mě se tím volným kotoučem vylučuje jakákoliv nerovnost a odhození desek (spíš že jestli je tam nerovnost třeba na unašeči kotouče tak tím že je kotouč na volno tak se ta nerovnost prostě ztratí)ale taky se můžu hodně plést jak to v praxi funguje nevíme v každém případě je to na zamyšlenou je to sice blbost ale má to něco do sebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jo to ti věřím SP1 měla vrtání-100 zdvih-63,6 proti původnímu VTR ktré mělo jako TL vrtání-98 zdvih-66 a RSV mimo jiný ůhel válců vrtání-97 zdvih-67,5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: dewwil>
jo to ti věřím SP1 měla vrtání-100 zdvih-63,6 proti původnímu VTR ktré mělo jako TL vrtání-98 zdvih-66 a RSV mimo jiný ůhel válců vrtání-97 zdvih-67,5
To mas prsvdu, pak tu bylo jeste u RSV jeden kousek. Mille SP motor to melo Cosworth a vrtani 100x 63.4mm ventily 40,7mm intake a 36,5 exhaust ....
Ale jen 150ks aby meli homologaci pro WSBK
Naposledy editováno 28.08.2014 16:03:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tak tohle jsem nevěděl o tom motoru člověk se pořád učí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: dakarista>
tak tohle jsem nevěděl o tom motoru člověk se pořád učí
To ja donedavna taky ne, ale posledni dobou se v tom nejak moc hrabu...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: pěknej motůrek
ano Honzo je to albín mezi těma ostatníma ty V2 motory jsou nádherné s krásným charakterem když jedu na čtyřválci ta se cítím jako bych jel autem přidáš plyn a nic až podkopneš minimálně o kvalt pak se něco děje a zrychluje ubereš plyn a zase nic jede to dál bez známky nějakého zpomalování o našich V2 mluvit nebudu ale my víme o čem mluvíme co je sedláme auto na čtyrech kolech už mám a na dvou kolech zas V2
z.a.j.o.c.h píše: dewwil> Právě proto jsem se zděsil když jsem to viděl Ale vidím to tak, že na obyč ježdění je to asi zbytečný, takže do toho asi hrabat nebudu...
Ale zase, když vidím jak je to jednoduchý....
Nějaký reference jestli je to na něčem znát asi nebudou co?
Tak jsem zkouknul to video a... na hovno...málo nejtů Ten jeho unašeč je tragickej, to je snad z šestkovýho Horneta nebo co.... tohle bych na sériovejch kotoučích dělal od 8mi nejtů vejš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 28.08.2014 20:15:29
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1) Co je ten žlutej kroužek na přidní vidlici?
2) Co je ta dira se šroubem na tý přírubě? Nějaká příprava na turbo, ukazatel tlaku, sondu???
Naposledy editováno 29.08.2014 09:28:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ad1: kroužek se používá na zjištění zdvihu tlumičů, při jejich štelováni, zda využíváš celý jejich učinný zdvih a na výpočty zdvihu.
ad2: šroub se používá při ladění moto na brzdě, cca 7 - 10 cm od palice se zašroubuje lambda a zjistí se přesné AFR, dá se to dělat i delší lambdou zasunutou do laufu, ale tam ti to může zkreslit netěsnost svodů a pokud nemá svod každý válec (propojky-interferenční trubice, které pomáhaj výplachu a setrvačnosti plynů dalším válcům) zvlášť tak ti to AFR bude ovlivňovat taky, takhle je hlavní výhodou laditelnost každého válce zvlášť s velmi přesným výsledkem...
e: AFR = Air/Fuel Ratio (směs)
Naposledy editováno 29.08.2014 09:39:48