pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1) Co je ten žlutej kroužek na přidní vidlici?
2) Co je ta dira se šroubem na tý přírubě? Nějaká příprava na turbo, ukazatel tlaku, sondu???
Naposledy editováno 29.08.2014 09:28:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ad1: kroužek se používá na zjištění zdvihu tlumičů, při jejich štelováni, zda využíváš celý jejich učinný zdvih a na výpočty zdvihu.
ad2: šroub se používá při ladění moto na brzdě, cca 7 - 10 cm od palice se zašroubuje lambda a zjistí se přesné AFR, dá se to dělat i delší lambdou zasunutou do laufu, ale tam ti to může zkreslit netěsnost svodů a pokud nemá svod každý válec (propojky-interferenční trubice, které pomáhaj výplachu a setrvačnosti plynů dalším válcům) zvlášť tak ti to AFR bude ovlivňovat taky, takhle je hlavní výhodou laditelnost každého válce zvlášť s velmi přesným výsledkem...
e: AFR = Air/Fuel Ratio (směs)
Naposledy editováno 29.08.2014 09:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Mám dva dotazy:
1) Co je ten žlutej kroužek na přidní vidlici?
2) Co je ta dira se šroubem na tý přírubě? Nějaká příprava na turbo, ukazatel tlaku, sondu???
2) ty seš Turbo... závit na lambdu kvůli brzdě.. čim blíž lambda je, tím přesnější měřění...
1) jak moc se vidlice potápí při brždění... zkrátka pracovn zdvih...