pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ad1: kroužek se používá na zjištění zdvihu tlumičů, při jejich štelováni, zda využíváš celý jejich učinný zdvih a na výpočty zdvihu.
ad2: šroub se používá při ladění moto na brzdě, cca 7 - 10 cm od palice se zašroubuje lambda a zjistí se přesné AFR, dá se to dělat i delší lambdou zasunutou do laufu, ale tam ti to může zkreslit netěsnost svodů a pokud nemá svod každý válec (propojky-interferenční trubice, které pomáhaj výplachu a setrvačnosti plynů dalším válcům) zvlášť tak ti to AFR bude ovlivňovat taky, takhle je hlavní výhodou laditelnost každého válce zvlášť s velmi přesným výsledkem...
e: AFR = Air/Fuel Ratio (směs)
Naposledy editováno 29.08.2014 09:39:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jenom mi uniká význam té suché spojky? Jaký to má smysl a výhody oproti serii?
Krom teda super machrovině...