globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 21:33 | Nahoru | #541
Já jsem si nechal dělat středy kotoučů na míru, když jsem implantoval magnesiový Marchesini z tovární Ducati 999RS na R1. Je třeba použít kvalitní dural a hlavně to dát do tvrdýho eloxu. Jinak se to vytluče. Nějaký čepy mám, kdyby bylo potřeba. Broušený podložky jsem kupoval ve Fabory. To je fakt - když tlačíš motorku, tak to chrastí. Vůle tam být musí, ale ne moc! Jinak se může stát, že po zapantování na výjezdu v další zatáčce nezabrzdíš.......

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 21:43 | Nahoru | #542

radi5 píše: Já jsem si nechal dělat středy kotoučů na míru, když jsem implantoval magnesiový Marchesini z tovární Ducati 999RS na R1. Je třeba použít kvalitní dural a hlavně to dát do tvrdýho eloxu. Jinak se to vytluče. Nějaký čepy mám, kdyby bylo potřeba. Broušený podložky jsem kupoval ve Fabory. To je fakt - když tlačíš motorku, tak to chrastí. Vůle tam být musí, ale ne moc! Jinak se může stát, že po zapantování na výjezdu v další zatáčce nezabrzdíš.......



tak to máš pěkné ale kdybys vyděl jak to vyřešil Jašek a jaké mega vůle tam má a funguje mu to na jedničku (to se prostě musí vidět až pojede 1120 a bude vše ok tak bych chtěl už konečně s těma brzdama něco udělat) a rád si nechám poradit protože vím že víc hlav víc ví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 22:08 | Nahoru | #543

dewwil píše: z.a.j.o.c.h>



Tvl když jsem viděl jak za to vzal, tak mě to vyděsilo, tohle na brzdách??!!! Ale jak se to kolo točí, to je luxus

Takže doma vyndám z nejtů gumu nebo co tam je za vymezovací nesmysly a mám to taky

Jo a BTW, vy kluci od TeLat jste fakt telata! V tom nejlepším smyslu Držím palce a těším se na video až to bude vrčet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 22:30 | Nahoru | #544
z.a.j.o.c.h> Jo je to pecka co udělá s rotací kola to volný uložení kotoučů, ale bacha na to, jsou to brzdy a co neubrzdíš to neukecáš, opatrně na to, aby ti ty desky jak psal Radi5 ty kotouče moc nerozhodily a pak nemačkal brzdu k heftu a nic... Sice jsem to ještě nezažil a ani neviděl, ale neznamená to, že se to stát nemůže... Po úpravě změřit vůle do stran i dopředu/dozadu a čas od času to zkontrolovat, kvůli vymačkání unašeče, když se ty vůle budou zvětšovat tak to chce lepší materiál...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 22:53 | Nahoru | #545
dewwil> Právě proto jsem se zděsil když jsem to viděl Ale vidím to tak, že na obyč ježdění je to asi zbytečný, takže do toho asi hrabat nebudu...
Ale zase, když vidím jak je to jednoduchý....

Nějaký reference jestli je to na něčem znát asi nebudou co?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 08:00 | Nahoru | #546
z.a.j.o.c.h> Ahoj, vzhledem k tomu, že mi v háku zablokovali youtube, fuckbook, stream, porno atd... tak se vyjádřím k videu navečer

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 08:42 | Nahoru | #547
z.a.j.o.c.h> můj názor - kterej se teda do tohodle vlákna moc nehodí - je, že na silnici je to zbytečný, a nebude to mít jenom pozitiva. Hádám že kratší životnost buď nýtů, nebo se vymačká uložení na unašeči. A ten výkon navíc je na silnici taky těžko využitelnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 14:41 | Nahoru | #548
Stev> jj, na běžný ježdění stačej normal kotouče, ono stejně většina z nás neumí brzdit tak aby jsme využili 100% seriových brzd na SS či SBK. Jinak tu mám teď na servis oblečenou ségru tvý motorky (SP1), krásná motorka, jediná Honda co bych mohl

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 15:32 | Nahoru | #549

Stev píše: z.a.j.o.c.h> můj názor - kterej se teda do tohodle vlákna moc nehodí - je, že na silnici je to zbytečný, a nebude to mít jenom pozitiva. Hádám že kratší životnost buď nýtů, nebo se vymačká uložení na unašeči. A ten výkon navíc je na silnici taky těžko využitelnej.



Steve samozřejmě nevím jak to ve skutečnosti je ale podle mě se tím volným kotoučem vylučuje jakákoliv nerovnost a odhození desek (spíš že jestli je tam nerovnost třeba na unašeči kotouče tak tím že je kotouč na volno tak se ta nerovnost prostě ztratí)ale taky se můžu hodně plést jak to v praxi funguje nevíme v každém případě je to na zamyšlenou je to sice blbost ale má to něco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 15:43 | Nahoru | #550
dewwil>

jo to ti věřím SP1 měla vrtání-100 zdvih-63,6 proti původnímu VTR ktré mělo jako TL vrtání-98 zdvih-66 a RSV mimo jiný ůhel válců vrtání-97 zdvih-67,5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:00 | Nahoru | #551

Pepa1098 píše: dewwil>

jo to ti věřím SP1 měla vrtání-100 zdvih-63,6 proti původnímu VTR ktré mělo jako TL vrtání-98 zdvih-66 a RSV mimo jiný ůhel válců vrtání-97 zdvih-67,5



To mas prsvdu, pak tu bylo jeste u RSV jeden kousek. Mille SP motor to melo Cosworth a vrtani 100x 63.4mm ventily 40,7mm intake a 36,5 exhaust ....
Ale jen 150ks aby meli homologaci pro WSBK












Naposledy editováno 28.08.2014 16:03:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:05 | Nahoru | #552

dakarista píše: To mas prsvdu, pak tu bylo jeste u RSV jeden kousek. Mille SP motor to melo Cosworth a vrtani 100x 63.4mm ventily 40,7mm intake a 36,5 exhaust ....
Ale jen 150ks aby meli homologaci pro WSBK












hezký, takže si nech udělat vrtání těch 100 a kliku na zdvih 63,4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:10 | Nahoru | #553
dewwil> v tom motoru je vsechno uplne jinak. On ma snad jen ty dva dekly stejne se serii. Si vsimni, ze ma i stavitelne ulozeni v ramu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:26 | Nahoru | #554
dakarista>

tak tohle jsem nevěděl o tom motoru člověk se pořád učí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:55 | Nahoru | #555

Pepa1098 píše: dakarista>

tak tohle jsem nevěděl o tom motoru člověk se pořád učí



To ja donedavna taky ne, ale posledni dobou se v tom nejak moc hrabu...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 16:59 | Nahoru | #556
dakarista>

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 17:16 | Nahoru | #557
pěknej motůrek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 18:41 | Nahoru | #558

dewwil píše: pěknej motůrek



ano Honzo je to albín mezi těma ostatníma ty V2 motory jsou nádherné s krásným charakterem když jedu na čtyřválci ta se cítím jako bych jel autem přidáš plyn a nic až podkopneš minimálně o kvalt pak se něco děje a zrychluje ubereš plyn a zase nic jede to dál bez známky nějakého zpomalování o našich V2 mluvit nebudu ale my víme o čem mluvíme co je sedláme auto na čtyrech kolech už mám a na dvou kolech zas V2

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 18:46 | Nahoru | #559
Pepa1098> Přesně kolik kol to má, tolik válců to má mít

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 18:49 | Nahoru | #560

z.a.j.o.c.h píše: dewwil> Právě proto jsem se zděsil když jsem to viděl Ale vidím to tak, že na obyč ježdění je to asi zbytečný, takže do toho asi hrabat nebudu...
Ale zase, když vidím jak je to jednoduchý....

Nějaký reference jestli je to na něčem znát asi nebudou co?



Tak jsem zkouknul to video a... na hovno...málo nejtů Ten jeho unašeč je tragickej, to je snad z šestkovýho Horneta nebo co.... tohle bych na sériovejch kotoučích dělal od 8mi nejtů vejš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 20:13 | Nahoru | #561
z.a.j.o.c.h. Mám to udělaný skoro stejně na origo kotoučích z RSV4 akorát jsem jen nechal vyrvat ty podložky a nazdar Brzdí to normálně,když jedeš tak to rachtá,když tlačíš tak to jde hůř a kravál jak svazek pilníků na řetězu,jediný co jsem vypozoroval je,že při tvrdejch brzdách po puštění brzdy motorka hrozně zrychlí,oproti origu výrazně,podle mě to rychleji odpálí desky,ze začátku jsem z toho měl hroznej strach,představa vyrvanejch kotoučů mě poměrně děsila,ale teď už bych to jinak nechtěl když nic jinýho tak je aspoň o čem krafat u pumpy jako nepřehlídne to nikdo

Naposledy editováno 28.08.2014 20:15:29

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 21:23 | Nahoru | #562
tohle je za poslední dobu asi nejlepší vlákno,co jsem zde četl!!!

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 21:38 | Nahoru | #563
Ty z rsv 4 to maj taky na segrovku?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 22:04 | Nahoru | #564
YOSH_BOY> ne, je tam normální podložka, ale tenká, chytneš ji do kleští a vyrveš ji...
a navíc ty podložky odpadávají samy, loni chyběly 2, letos už 3
E: tak ještě pár sezón a budou z toho FF aniž bych hnul prstem











Naposledy editováno 28.08.2014 22:09:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.8.2014 v 23:36 | Nahoru | #565
Jasek> Zdar, můžu sem hodit nějaký fota tvýho Mrůčy, ať se pokochaj?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.8.2014 v 00:02 | Nahoru | #566
dewwil>Jasný,kdybych to uměl,tak už jsou tady

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.8.2014 v 07:42 | Nahoru | #567
Jasek> Tak navečer je sem nabouchám

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.8.2014 v 08:21 | Nahoru | #568
Tak tapetujem Jaškovo Brutal TL1000S:




































































































Pak ještě dodám fota laděnejch foukanejch hlav co má Jašek

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.8.2014 v 09:27 | Nahoru | #569
Mám dva dotazy:

1) Co je ten žlutej kroužek na přidní vidlici?
2) Co je ta dira se šroubem na tý přírubě? Nějaká příprava na turbo, ukazatel tlaku, sondu???

Naposledy editováno 29.08.2014 09:28:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.8.2014 v 09:37 | Nahoru | #570
PetrL3>
ad1: kroužek se používá na zjištění zdvihu tlumičů, při jejich štelováni, zda využíváš celý jejich učinný zdvih a na výpočty zdvihu.

ad2: šroub se používá při ladění moto na brzdě, cca 7 - 10 cm od palice se zašroubuje lambda a zjistí se přesné AFR, dá se to dělat i delší lambdou zasunutou do laufu, ale tam ti to může zkreslit netěsnost svodů a pokud nemá svod každý válec (propojky-interferenční trubice, které pomáhaj výplachu a setrvačnosti plynů dalším válcům) zvlášť tak ti to AFR bude ovlivňovat taky, takhle je hlavní výhodou laditelnost každého válce zvlášť s velmi přesným výsledkem...

e: AFR = Air/Fuel Ratio (směs)

Naposledy editováno 29.08.2014 09:39:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist