pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: z.a.j.o.c.h> můj názor - kterej se teda do tohodle vlákna moc nehodí - je, že na silnici je to zbytečný, a nebude to mít jenom pozitiva. Hádám že kratší životnost buď nýtů, nebo se vymačká uložení na unašeči. A ten výkon navíc je na silnici taky těžko využitelnej.
Steve samozřejmě nevím jak to ve skutečnosti je ale podle mě se tím volným kotoučem vylučuje jakákoliv nerovnost a odhození desek (spíš že jestli je tam nerovnost třeba na unašeči kotouče tak tím že je kotouč na volno tak se ta nerovnost prostě ztratí)ale taky se můžu hodně plést jak to v praxi funguje nevíme v každém případě je to na zamyšlenou je to sice blbost ale má to něco do sebe