už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
3 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
2stroke píše: 7 stran a nic jsem se nedozvěděl, jen hromada řečí ...bafse> hele, místo sezení u počítače nemarni čas a běž makat do dílny
2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
A jmk , už opusti roky 80. a vkroč konečne názormi do nového milenia.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse píše: PEPAFJR> Když dokázal lekalizovat trike -.pepino., tak si myslím, že bych to mohl zvládnou také
Ale vždyť píšu,že zlegalizovat jednu stavbu ať tříkolky či motorky není až takový problém. Ale udělat si licenci na stavbu tříkolek a motorek a jejich následný prodej zákazníkům už je velice náročnej a finančně velkej problém.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse píše: Bandaska> A až budu potřebovat udělat elektriku u Tříkoláka, pomůžeš mi s ní?
Ale jo, pomůžu...proč si nehrát...ale mám nohy na zemi...zůstane u jednoho - dvou vzorků...
Naposledy editováno 25.08.2014 12:06:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Bandaska píše: Ale jo, pomůžu...proč si nehrát...ale mám nohy na zemi...zůstane u jednoho - dvou vzorků...
Cuus, hele co naky pivo? Ze bysme dali rec... Treba o ty baterce .... Teda uz asi ne pro pepu ... Ale prave mi proclivaj life clanky na aku do auta......
BohusStejskal píše: Jen abyste to věděli dopředu, že já si to nekoupím .
Tak to je nás takovejch asi víc: když jsem si hrál s veteránskou HOTOVOU italskou tříkolkou, tak mě chvílema přecházel humor. Na V-papíry to trvalo dva roky, a třeba jen detail - je v tom motor ze skůtra se skůtrovým altikem. Ital nepřemýšlel, že světla vpředu/vzadu jsou o jedno navíc, stěrač, motorek ventilýtoru..... chybělo 100Wattů. A já pořád proč se po nějakym čase vydojí 32Ah baterka. Trubkovákára, přes to laminátová. Dostat se ke svíčce. karbecu- třikrát zalomená golaruka za roh a půl dne práce.
A TO BYL FABRICKEJ VEJROBEK. KDY\Ž VIDÍM TENHLE SICE NADŠENEJ, ALE POŘÁD JEN AMATÉRISMUS - BRRRR!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
assassin píše: Cuus, hele co naky pivo? Ze bysme dali rec... Treba o ty baterce .... Teda uz asi ne pro pepu ... Ale prave mi proclivaj life clanky na aku do auta......
jo, proč ne...na středu svolal Majoráno nějaký pivo ke Kozlovi na Basilejáku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Bandaska píše: jo, proč ne...na středu svolal Majoráno nějaký pivo ke Kozlovi na Basilejáku...
Jojo taky mi prisla zprava.... Mam teda kaslicek a rymicku, ale pokusim se dat do te doby do kupy
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
J.M.K. píše: VojtasTTR> Nesetkal jsem se zatím s autem, které by po rozjezdu automaticky zamykalo dveře...
Jedno takové mi stojí před domem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Číkus píše: Jedno takové mi stojí před domem.
Peugeot Teepee a ostatní to maj taky, odemkneš buď otevřením dveří u řidiče, nebo tlačítkem, ideální auta pro bouračky, to tlačítko je dost blbě umístěné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
rancher píše: Peugeot Teepee a ostatní to maj taky, odemkneš buď otevřením dveří u řidiče, nebo tlačítkem, ideální auta pro bouračky, to tlačítko je dost blbě umístěné..
Jenže při bouračce (aktivaci airbagu), se všechny dveře automaticky odemknou, rozsvítí se stropní světýlko a vypne palivové čerpadlo. Aspoň teda u koncernu to tak je, takže žádný tlačítko hledat nemusíš.
Takže to takhle naprogramujte do toho trojkoláku.
Naposledy editováno 25.08.2014 20:24:58
2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
BohusStejskal> U tříkolky s otevřenou kabinou je vcelku zbytečné řešit nějaké odemykání dveří a i kdyby byla zrovna rozevřená střecha, tak pokud vůbec střecha bude, bude to primitivní trubková konstrukce potažená plátnem, kterou nebude problém rozříznout a trubky přestříhat obyčejnými pákovkami. Volant s airbagem je také blbost montovat - do něčeho takového patří čtyřramenná klasika s kovovými rameny a dřevěným věncem. Pokud by tedy nebyly problémy s homologací, ale tak dementní sódruzi ve výzkumáku, diktovaní automobilkami a sódruhy z brusele, snad nebudou. Elektrika by taky byla lepší základní a co nejjednodušší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Naposledy editováno 25.08.2014 23:53:23
A z podobného soudku byl i tentokrát realizovaný "bezpečnostní" návrh, kdy místo jednoho klasického volantu měly být dva malé, umístěné po stranách sedačky, s osou napříč směru jízdy a "protiběžné" (navzájem opačný směr otáčení). Několik výrobců zkoušelo, ale nakonec se to ukázalo být slepou uličkou, už jen proto, že u klasického ovládání řidič, očekávaje náraz, podvědomě "ztuhne" a zapře se o volant, kdežto u tohoto provedení má před sebou "prázdno" a pustit obě řídicí kola a opřít se rukama o palubku by trvalo neporovnatelně déle. Toť jen pro zajímavost, co se v historii všechno zkoušelo v rámci "zlepšení bezpečnosti". Konkrétně toto řešení bylo inspirováno tím, že zde nebude hrozit, že při havárii hřídel volantu vletí dovnitř a řidiče probodne.
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
nečetl jsem to celé, ale asi 2 roky zpět dojel na Buchláky postarší borec s velorexem a měl tam danej motor z SV650, celkem zajímvé, škoda že sem neviděl motorový prostor..
třeba ho někdo zná, o tomhle motoru bych taky uvažoval, je jich všude plno...
A nebo na pořádný hardcore, motor z RSV od Rotaxu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Legr
Pravdou je, že tam byl spolutvůrcem Ing. Václav Pauer, což uř je dneska legenda v konstrukci závodních a sportovních aut - svého času šéfkonstruktér plzeňského Metalexu. A je dost dobře možný, že právě jeho jméno pomohlo "legalizačnímu úspěchu". Za zeptání nic nedáš.