už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
BohusStejskal píše: Jen abyste to věděli dopředu, že já si to nekoupím .
Tak to je nás takovejch asi víc: když jsem si hrál s veteránskou HOTOVOU italskou tříkolkou, tak mě chvílema přecházel humor. Na V-papíry to trvalo dva roky, a třeba jen detail - je v tom motor ze skůtra se skůtrovým altikem. Ital nepřemýšlel, že světla vpředu/vzadu jsou o jedno navíc, stěrač, motorek ventilýtoru..... chybělo 100Wattů. A já pořád proč se po nějakym čase vydojí 32Ah baterka. Trubkovákára, přes to laminátová. Dostat se ke svíčce. karbecu- třikrát zalomená golaruka za roh a půl dne práce.
A TO BYL FABRICKEJ VEJROBEK. KDY\Ž VIDÍM TENHLE SICE NADŠENEJ, ALE POŘÁD JEN AMATÉRISMUS - BRRRR!