už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
J.M.K. píše: VojtasTTR> Nesetkal jsem se zatím s autem, které by po rozjezdu automaticky zamykalo dveře...
Jedno takové mi stojí před domem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Číkus píše: Jedno takové mi stojí před domem.
Peugeot Teepee a ostatní to maj taky, odemkneš buď otevřením dveří u řidiče, nebo tlačítkem, ideální auta pro bouračky, to tlačítko je dost blbě umístěné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
BohusStejskal> U tříkolky s otevřenou kabinou je vcelku zbytečné řešit nějaké odemykání dveří a i kdyby byla zrovna rozevřená střecha, tak pokud vůbec střecha bude, bude to primitivní trubková konstrukce potažená plátnem, kterou nebude problém rozříznout a trubky přestříhat obyčejnými pákovkami. Volant s airbagem je také blbost montovat - do něčeho takového patří čtyřramenná klasika s kovovými rameny a dřevěným věncem. Pokud by tedy nebyly problémy s homologací, ale tak dementní sódruzi ve výzkumáku, diktovaní automobilkami a sódruhy z brusele, snad nebudou. Elektrika by taky byla lepší základní a co nejjednodušší.