globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

26.8.2014 v 15:11 | Nahoru | #1
Nečet jsem celý, tak nevím jestli někoho nekopíruju. K případný legalizaci: určitě to nějak jde, a to i bez prototypů, který by zkušebna měla rozštípat. Zákon se o tom zmiňuje, otázkou je samozřejmě jaká je praxe. Na Tvým místě bych se pokusil spojit s někým, kdo už to opravdu absolvoval v praxi a samozřejmě úspěšně. Mně napadá jako příklad:

Legr

Pravdou je, že tam byl spolutvůrcem Ing. Václav Pauer, což uř je dneska legenda v konstrukci závodních a sportovních aut - svého času šéfkonstruktér plzeňského Metalexu. A je dost dobře možný, že právě jeho jméno pomohlo "legalizačnímu úspěchu". Za zeptání nic nedáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

26.8.2014 v 15:22 | Nahoru | #2
Ricard> Ale to je pořád jenom legalizace jediného prototypu. Bafse by jak jsem pochopil chtěl vyrábět stejné tedy sériové kusy na prodej. A to je velký problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist