už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Naposledy editováno 25.08.2014 23:53:23
A z podobného soudku byl i tentokrát realizovaný "bezpečnostní" návrh, kdy místo jednoho klasického volantu měly být dva malé, umístěné po stranách sedačky, s osou napříč směru jízdy a "protiběžné" (navzájem opačný směr otáčení). Několik výrobců zkoušelo, ale nakonec se to ukázalo být slepou uličkou, už jen proto, že u klasického ovládání řidič, očekávaje náraz, podvědomě "ztuhne" a zapře se o volant, kdežto u tohoto provedení má před sebou "prázdno" a pustit obě řídicí kola a opřít se rukama o palubku by trvalo neporovnatelně déle. Toť jen pro zajímavost, co se v historii všechno zkoušelo v rámci "zlepšení bezpečnosti". Konkrétně toto řešení bylo inspirováno tím, že zde nebude hrozit, že při havárii hřídel volantu vletí dovnitř a řidiče probodne.