globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

25.8.2014 v 23:19 | Nahoru | #1
[quote=jean192]Páni, čítam tu o opačne bežiacich stvortaktoch, riešite štartovanie a nikto nerieši tlakové mazanie ktoré nebude fungovať. Zdá se ti toho málo ?Třeba tutu zde nebo J.M.K.>Chce to dělat sériově a až se mu v tom jednou třeba zabije něčí kluk tak se bude ještě rád ohánět všemi těmi splněnými¨debilními¨předpisy a Éčky,pokud teda náhodou ho zrovna ten debilní airbag se složitou elektronikou nezachrání .

Naposledy editováno 25.08.2014 23:53:23

(reakce na) Stavba tříkoláku

25.8.2014 v 23:54 | Nahoru | #2
coffman> Když se někdo zabije v Trabantu, nebo škodovce, těžko se pak někdo od něj bude ohánět předpisy, "éčky" apod... v něčem takovém třeba konkrétně airbag nemá co dělat a ostatně by u takové kastle ani moc nepomohl. Dá se sice oponovat tím, že dnes by takové vozidlo už schválit do provozu nešlo, ale Ty moderní "retro" Morgany s motorem H-D určitě nemají paskvilní plastový lívanec s pytlem, který by tam byl jako pěst na oko - a také jsou v provozu. A jde taky i o ten faktor, že když si někdo vozidlo koupí, tak kupuje s vědomím, co daný typ má a nemá a co si může a nemůže dovolit. Pak už jen to vědomí absence bezpečnostního prvku má znatelný vliv na psychiku a tím i způsob jízdy. Je to něco podobného, jako byla kdysi (sice "made in USA", ale relativně kloudná a pravdivá) studie, že kdyby ve středu volantu byl vystřelovací trn, který při nárazu řidiče zabije, provoz by hned vypadal úplně jinak.
A z podobného soudku byl i tentokrát realizovaný "bezpečnostní" návrh, kdy místo jednoho klasického volantu měly být dva malé, umístěné po stranách sedačky, s osou napříč směru jízdy a "protiběžné" (navzájem opačný směr otáčení). Několik výrobců zkoušelo, ale nakonec se to ukázalo být slepou uličkou, už jen proto, že u klasického ovládání řidič, očekávaje náraz, podvědomě "ztuhne" a zapře se o volant, kdežto u tohoto provedení má před sebou "prázdno" a pustit obě řídicí kola a opřít se rukama o palubku by trvalo neporovnatelně déle. Toť jen pro zajímavost, co se v historii všechno zkoušelo v rámci "zlepšení bezpečnosti". Konkrétně toto řešení bylo inspirováno tím, že zde nebude hrozit, že při havárii hřídel volantu vletí dovnitř a řidiče probodne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist