Zvyšováním výkonu u ER5? Někoho by mohlo napadnout proč zvyšovat výkon u takového stroje? Je to jednoduche. Prostě to chci vědět kam se dokážu dostat. Nehledě na to se s tím dají pak pěkně "srat" lidi. Je lehka a obratna tak proč ne.
Už jsem sehnal dyno kit, otevrenej lauf, ostrý vačky z GPZ500s, ale co dál?
Je stejný zapalování,civky,popripade CDI jednotka?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
mi_psi píše: a zabrzdíš to jak? gpz má tři kotouče, co jsou jakž takž normální brzdy. Ta sranda, co je na er5 brzdí hůř jak horský kolo..
Možna to je důvod, pro kterej byla er-5 udělana, aby si to nehodil přes řídítka každej trouba co si tam dá tvrdou směs a při krizovce hamtne na přední.
Je sice pravda, že ty brzdy jsou katastrofa ale dá se to taky zlepšit (hodně pamahaj pancéřovky a z mý zkušenosti spíš měkkčí směs)
k tématu: ten motor nemá potenciál to ti řeknu rovnou. Dvoubuch co se do GPZ a ER5 daval ma jen rozdíl pár věcech a naladění. Dynojetem pokud nemáš nějakej stage 3 apod výkon rozhodně nezvedneš.
Doporučuju ti něco si přečíst o dyno kitech tady
http://eabmoto.sweb.cz/dynojet/dynojet.htm
Kde se mluví o otevřenejch filtrech apod.
U tohohle motoru ani tak výkon nezvedneš jako můžeš líp vyhladit výkonovou křivku pro hladší průběh, ale jako šestka ti to nikdy nepojede.
edit: Jen bych chtěl dodat, že co jsem koukal po netu, tak většina lidí sdílí ten názor, že naladěnej motor na GPZ je už na vrcholu svyho potencialu a dá se s tím už jen najít těch pár poníku za pomocí trysek a laďáku.
Naposledy editováno 29.07.2014 17:35:58
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
Piwell píše: To ER-5 tak blbě brzdí? Moje stará GPZ (asi '89) má vepředu 2 kotouče a vzadu ještě buben. Ten brzdí překvapivě skvělě, na předku jsem měl Brembo destičky, který kousaly jak čert, ale byly už v háji, koupil jsem organický Kyoto, snad to úplně nejlevnější a nejhorší, co lze sehnat (jeden pár za 240,-) a brzdí to dost dobře, fakt nemůžu říct křivý slovo ...
Ma jen jeden kotouč, to je celý.
Samozřejmě, že to nebrzdí tak dobře jako dva kotouče, ale je to věc zvyku, podle mě to i s jedním kotoučem v krizovkách brzdí víc dobře a odpouští to hodně chyb. Ono to taky neni stroj určenej pro trhání rychlostních rekordů, jako do města a na okresky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
StrejdaMortymer píše: Ma jen jeden kotouč, to je celý.
Samozřejmě, že to nebrzdí tak dobře jako dva kotouče, ale je to věc zvyku, podle mě to i s jedním kotoučem v krizovkách brzdí víc dobře a odpouští to hodně chyb. Ono to taky neni stroj určenej pro trhání rychlostních rekordů, jako do města a na okresky.
Tak určitěěěě ...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
to: fockewulf - o psychologovi už jsem uvažoval dávno, ale radši než ztrácet čas u cvokaře tak si to užívam jinde. Vim, že je to asi pro některý z vás nepochopitelný, Mam ještě další 2 silnější motorky. Tahle je ve finále manželky, ale skutečně mi dává občas víc potěšení než silnější stroje a to v situacích kdy si v technických úsecích dám ne jednoho týpka na zmrzlině Nebo v městském provozu. Nesnáším skůtry a tohlke je pro mne alternativa jak si alespoň každý den trochu užít na cestě do práce.Proto bych tam chtěl něco málo nahnat.
Pořád mě ta myšlenka ještě nepustila. Proto se ptám jestli s tím někdo má větší zkušenosti co se týče kompatibility dílů mezi sebou.
Jde mi o to jestli musím k tomu co se chystám udělat vyměnit i:
-cívky
-CDI
-zapalování
-svíčky (pokud jsou jiné)
-co se týče brzd tak bych asi vyměnil celé kola z GPZ
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
e: malinko jsem pohledal, a minimálně jde motor z gpz do kle. Na 95% to půjde bez problémů.
Naposledy editováno 30.07.2014 09:20:45
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
Koyta destičky brzděj fajn, ale vydržej tak 10tkm, víc ne. Ale za tu cenu..