Zvyšováním výkonu u ER5? Někoho by mohlo napadnout proč zvyšovat výkon u takového stroje? Je to jednoduche. Prostě to chci vědět kam se dokážu dostat. Nehledě na to se s tím dají pak pěkně "srat" lidi. Je lehka a obratna tak proč ne.
Už jsem sehnal dyno kit, otevrenej lauf, ostrý vačky z GPZ500s, ale co dál?
Je stejný zapalování,civky,popripade CDI jednotka?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
to: fockewulf - o psychologovi už jsem uvažoval dávno, ale radši než ztrácet čas u cvokaře tak si to užívam jinde. Vim, že je to asi pro některý z vás nepochopitelný, Mam ještě další 2 silnější motorky. Tahle je ve finále manželky, ale skutečně mi dává občas víc potěšení než silnější stroje a to v situacích kdy si v technických úsecích dám ne jednoho týpka na zmrzlině Nebo v městském provozu. Nesnáším skůtry a tohlke je pro mne alternativa jak si alespoň každý den trochu užít na cestě do práce.Proto bych tam chtěl něco málo nahnat.
Pořád mě ta myšlenka ještě nepustila. Proto se ptám jestli s tím někdo má větší zkušenosti co se týče kompatibility dílů mezi sebou.
Jde mi o to jestli musím k tomu co se chystám udělat vyměnit i:
-cívky
-CDI
-zapalování
-svíčky (pokud jsou jiné)
-co se týče brzd tak bych asi vyměnil celé kola z GPZ