globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
 
29.7.2014 v 14:50
Zdravím pánové. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás už neexperimentoval se
Zvyšováním výkonu u ER5? Někoho by mohlo napadnout proč zvyšovat výkon u takového stroje? Je to jednoduche. Prostě to chci vědět kam se dokážu dostat. Nehledě na to se s tím dají pak pěkně "srat" lidi. Je lehka a obratna tak proč ne.

Už jsem sehnal dyno kit, otevrenej lauf, ostrý vačky z GPZ500s, ale co dál?
Je stejný zapalování,civky,popripade CDI jednotka?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 15:52 | Nahoru | #1
a zabrzdíš to jak? gpz má tři kotouče, co jsou jakž takž normální brzdy. Ta sranda, co je na er5 brzdí hůř jak horský kolo..

(reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:30 | Nahoru | #2

mi_psi píše: a zabrzdíš to jak? gpz má tři kotouče, co jsou jakž takž normální brzdy. Ta sranda, co je na er5 brzdí hůř jak horský kolo..


Možna to je důvod, pro kterej byla er-5 udělana, aby si to nehodil přes řídítka každej trouba co si tam dá tvrdou směs a při krizovce hamtne na přední.
Je sice pravda, že ty brzdy jsou katastrofa ale dá se to taky zlepšit (hodně pamahaj pancéřovky a z mý zkušenosti spíš měkkčí směs)

k tématu: ten motor nemá potenciál to ti řeknu rovnou. Dvoubuch co se do GPZ a ER5 daval ma jen rozdíl pár věcech a naladění. Dynojetem pokud nemáš nějakej stage 3 apod výkon rozhodně nezvedneš.
Doporučuju ti něco si přečíst o dyno kitech tady
http://eabmoto.sweb.cz/dynojet/dynojet.htm

Kde se mluví o otevřenejch filtrech apod.
U tohohle motoru ani tak výkon nezvedneš jako můžeš líp vyhladit výkonovou křivku pro hladší průběh, ale jako šestka ti to nikdy nepojede.

edit: Jen bych chtěl dodat, že co jsem koukal po netu, tak většina lidí sdílí ten názor, že naladěnej motor na GPZ je už na vrcholu svyho potencialu a dá se s tím už jen najít těch pár poníku za pomocí trysek a laďáku.

Naposledy editováno 29.07.2014 17:35:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist