globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER 5 vs GPZ500s
 
29.7.2014 v 14:50
Zdravím pánové. Chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás už neexperimentoval se
Zvyšováním výkonu u ER5? Někoho by mohlo napadnout proč zvyšovat výkon u takového stroje? Je to jednoduche. Prostě to chci vědět kam se dokážu dostat. Nehledě na to se s tím dají pak pěkně "srat" lidi. Je lehka a obratna tak proč ne.

Už jsem sehnal dyno kit, otevrenej lauf, ostrý vačky z GPZ500s, ale co dál?
Je stejný zapalování,civky,popripade CDI jednotka?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:39 | Nahoru | #1
To ER-5 tak blbě brzdí? Moje stará GPZ (asi '89) má vepředu 2 kotouče a vzadu ještě buben. Ten brzdí překvapivě skvělě, na předku jsem měl Brembo destičky, který kousaly jak čert, ale byly už v háji, koupil jsem organický Kyoto, snad to úplně nejlevnější a nejhorší, co lze sehnat (jeden pár za 240,-) a brzdí to dost dobře, fakt nemůžu říct křivý slovo ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs GPZ500s

29.7.2014 v 17:51 | Nahoru | #2

Piwell píše: To ER-5 tak blbě brzdí? Moje stará GPZ (asi '89) má vepředu 2 kotouče a vzadu ještě buben. Ten brzdí překvapivě skvělě, na předku jsem měl Brembo destičky, který kousaly jak čert, ale byly už v háji, koupil jsem organický Kyoto, snad to úplně nejlevnější a nejhorší, co lze sehnat (jeden pár za 240,-) a brzdí to dost dobře, fakt nemůžu říct křivý slovo ...


Ma jen jeden kotouč, to je celý.
Samozřejmě, že to nebrzdí tak dobře jako dva kotouče, ale je to věc zvyku, podle mě to i s jedním kotoučem v krizovkách brzdí víc dobře a odpouští to hodně chyb. Ono to taky neni stroj určenej pro trhání rychlostních rekordů, jako do města a na okresky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist