Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.
Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.
Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.
edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600
Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Teď mám srada 750 a původně se mi to jevilo výkonově hodně podobné, ale ve vrchu je těch asi 25 koní navíc znát. Brzdy jsou tradičně špatné (teď je zkusím znovu odvzdušnit, třeba to bude lepší), posaz je stejný a výkon vcelku velký. A to mám teď stříkačku ročník 1998.
Yamahu R6 jsem nejel, nicméně problém s vložkami válců prý provázel celou první generaci, proto jsem se jí taky vyhnul.
Za mě kdybych měl volit, asi bych šel na tvém místě do šestky GSX R ročník 2001 a výš, ale to jen v tom případě, že se ti nelíbí design srada
Jinak ohledně tradičních závad co se říká, tak u GSXR volné kotouče v nýtech a napínák rozvoďáku (jen napínák, rozvoďák jako takový vydrží dost), u Hondy nevím.
Záleží na tom, jak moc chceš sporta a jak moc chceš cestovat, GSXR má posaz hodně sportovní, po delších vyjížďkách jsem cítil kyčle a při rychlovce s přítulkou se to projevilo .
Pokud řešíš spotřebu, tak jsem na šestce jezdil kolem šesti litrů, na 750 ještě nevím, ale počítám max. kolem sedmi. Jo a ještě je u 750 rozdíl v zadní gumě, která je 190/50 - je placatější a neseženeš jetý pneu z okruhu, nebo jen velmi špatně. Oproti 600 to do zatáček musíš víc přemlouvat, aspoň takový byl můj pocit, když jsem na to sedl po dvouleté pauze.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
Mám SRADa 600 /karburátor/, jinou šestku do padesáti bych nebral. Je to nesmrtelný stroj.
Přemlouvání do zatáčky se změní volbou gumy
Naposledy editováno 26.05.2014 19:19:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
2 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Takže karburatorova GSX-R taky není špatná volba? Upřímně jsem na níc koukal a vypadá hezky. Sice model se stříkačkou a novějšíma kapotama se mi líbí víc, ale to je trochu jiná cenová liga. Vzhled srada bych přežil, dát místo zadní sedla krytku a byl bych spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
Packyn píše: pekl024> Souhlas Srad je skvělej stroj.Do zatáček de úžasně zvládam držet v šachu litrovou K3 s hodně dobrym pilotem ale spotřeba de v pohodě i na 10 litrů
Mohli by jsme vyrazit na SRADí výlet, kámoš má 750. My jsme takový výletníci, žádný střelci.
Proto nám ten karbec nevadí, vejdu se do 8 litrů .
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Packyn : mám ve předu o zub méně, sice si snížila max. o 12,21589403656 km/hod. ale ............
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
StrejdaMortymer píše: pekl024> To bych jedině uvítal, když pominu nějaky cmrndačky po městě do školy/práce.
Srada cmrdačky máš i pumpu , jinak pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)
Naposledy editováno 10.04.2024 11:57:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |