bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčný souboj šestistovek (Zase)
Zdravím.
Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.

Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.

Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.

edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600

Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #1
Můžu srovnat CBR 600 F roku cca 1997 a GSX R 600 1998 - cebro jelo víc odspodu, mělo lepší brzdy a posaz byl o dost víc cestovní, oproti tomu srad byl točivý, do 8 tis. se nic moc nedělo, brzdy byly špatné a posaz hodně sportovní.
Teď mám srada 750 a původně se mi to jevilo výkonově hodně podobné, ale ve vrchu je těch asi 25 koní navíc znát. Brzdy jsou tradičně špatné (teď je zkusím znovu odvzdušnit, třeba to bude lepší), posaz je stejný a výkon vcelku velký. A to mám teď stříkačku ročník 1998.
Yamahu R6 jsem nejel, nicméně problém s vložkami válců prý provázel celou první generaci, proto jsem se jí taky vyhnul.
Za mě kdybych měl volit, asi bych šel na tvém místě do šestky GSX R ročník 2001 a výš, ale to jen v tom případě, že se ti nelíbí design srada
Jinak ohledně tradičních závad co se říká, tak u GSXR volné kotouče v nýtech a napínák rozvoďáku (jen napínák, rozvoďák jako takový vydrží dost), u Hondy nevím.
Záleží na tom, jak moc chceš sporta a jak moc chceš cestovat, GSXR má posaz hodně sportovní, po delších vyjížďkách jsem cítil kyčle a při rychlovce s přítulkou se to projevilo .
Pokud řešíš spotřebu, tak jsem na šestce jezdil kolem šesti litrů, na 750 ještě nevím, ale počítám max. kolem sedmi. Jo a ještě je u 750 rozdíl v zadní gumě, která je 190/50 - je placatější a neseženeš jetý pneu z okruhu, nebo jen velmi špatně. Oproti 600 to do zatáček musíš víc přemlouvat, aspoň takový byl můj pocit, když jsem na to sedl po dvouleté pauze.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:18 | Nahoru | #2
seccomk :

Mám SRADa 600 /karburátor/, jinou šestku do padesáti bych nebral. Je to nesmrtelný stroj.

Přemlouvání do zatáčky se změní volbou gumy

Naposledy editováno 26.05.2014 19:19:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 Dnes v 06:28 BlackSabbath
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike


TOPlist