bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčný souboj šestistovek (Zase)
Zdravím.
Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.

Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.

Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.

edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600

Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53

2 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:53 | Nahoru | #1
No po tom kolotoči co jsem zažil s ER-5 si raději nechavam do kapsy kupní cenu (50) + dalších 10 tisíc, který do toho hned zainvestuju. Konec konců dneska sehnat něco za kupní cenu co je opravdu "bez investic" je tak trochu pohádka na dobrou noc.

Takže karburatorova GSX-R taky není špatná volba? Upřímně jsem na níc koukal a vypadá hezky. Sice model se stříkačkou a novějšíma kapotama se mi líbí víc, ale to je trochu jiná cenová liga. Vzhled srada bych přežil, dát místo zadní sedla krytku a byl bych spokojenej

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 20:07 | Nahoru | #2
StrejdaMortymer> Srad je krásnej stroj, určitě se ti bude líbit víc a víc pokud budeš řešit brzdové destičky, dej tam nějakou měkkou směs, mohlo by to pomoct. Jo a pozor na tloušťku kotoučů - u srada je předepsaná minimální tloušťka 4,5 mm, tak abys je nemusel hned měnit, případně zkus stlačit cenu dolů přes to.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #3
StrejdaMortymer> Karbecovýho Srada se vůbec neboj jediný co po nějakých 40tis km odchází je ten napínák.Dáš novej a mastíš dál.Brzdy nejsou slavný já tam mam panc.hadice plus racing destičky ale i tak by se hodily lepší Jinak i delší cesty se daj v poho zvládat 400 km ve dvou a dalo se to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 Dnes v 21:14 TomasNBK
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 Včera v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike


TOPlist