globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčný souboj šestistovek (Zase)
Zdravím.
Témat ohledně tohohle jsou tu už snad miliony, ale chtěl bych být poučej co se týká týhle trojky.
Začal jsem totiž přemýšlet vážně nad sportem (za par měsíců budu mít možnost už dělat papiry na plnou palbu) a tohle mi po mým erku přijde jako docela svižnej začátek.
Ideálně bych rád něco kolem roku 2000-1 s cenovkou do 50 tisíc.
Nejsem si ale jistej, jestli jít do karburatoru, nebo už do stříkačky nebo do staršího karbecu (teď mám na mysli GSX-R), co jsem četl tak R6 už je stříkačka.
Co se týče hondy tak nemam absolutně ponětí jak na tom je technicky.

Budu rád jak za kladný tak za negativní ohlasy na tuhle trojku.
Zajima mě cena n.d./servis, spolehlivost, jak je to zvladnutelny, spotřebu neřešim.

Ninju opravdu nechci, jsou cenově mimo a ceny za n.d. díly jsou palba.

edit: zapomněl jsem dodat. Koukal jsem na GSX-R 750 a zajimal by mě jak je velky rozdíl (krom výkonu) mezi ní a 600

Naposledy editováno 26.05.2014 17:56:53
Předchozí
1 2
Následující

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:20 | Nahoru | #1
Motorově si myslím ty CBR chodí slušně.Myslím že tam moc velký rozdíl ve výkonu nebude oproti ostatním.Přišlo mě že je oproti třeba R6 a GSXR měkčí ale je to přeci jen sportovní cesták a hlavně spolujezdec má docela pohodlí oproti SS.Mezi GSXR 750 a 600 moc velký rozdíl ve váze není ale motorově je to hodně znát Co se týče té R6 tak vím že tam odcházela vložka ve válci a nebylo to ojedinělé.Dost často se hrabu v inzerátech a narážel jsem nato v celku dost.Ale popravdě si nepamatuju který to byl ročník..Něco kolem právě 2000...Volil bych asi Sůzu nebo CBR..ale stejně Kawa je Kawa

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:21 | Nahoru | #2
R6 bych určitě vynechal, prvním ročníkům praskaly vložky válců...

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:25 | Nahoru | #3
Jo a pokud pokukuješ i po GSXR 750 tak za 50 000kč na nějakej slušnější kousek asi zapomen Ono sehnat i pěknou šestku za 50 000kč bude trochu o štěstí ale dá se Tak at se zadaří

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:36 | Nahoru | #4
Ahoj, pokud chceš něco co nebude fakt smějd, tak si připrav víc peněz. Jinak CBR 600F je asi nejvíc cestovní, motorově zase horší než R6 Gixer, zato držák. Ceny náhradních dílů hrají nejvíc do karet R6, ale vol ročník 04 a novější....každopádně CBRkem nic nezkazíš. Pokud by jsi chtěl, tak mám někde někde srovnávačku (CBR-R6)v MH, takže by jsem si Ti podíval jak bych měl čas.

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:38 | Nahoru | #5
Za mě GSX-R K1 je to skvělěj,spolehlivej sporták,technicky je vše pěkně přístupný a celkem snadný.Známá nedávno dala na rovince 278 což neni na šestku vůbec špatný ale o tom to neni.Jinak sem si nevšiml že by na Ninji byly nějak drahý díly,řekl bych dost podobný jako na GSX-R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #6
Sonicek> Ale za 50000kč R6 2004 fakt nekoupí

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #7
Můžu srovnat CBR 600 F roku cca 1997 a GSX R 600 1998 - cebro jelo víc odspodu, mělo lepší brzdy a posaz byl o dost víc cestovní, oproti tomu srad byl točivý, do 8 tis. se nic moc nedělo, brzdy byly špatné a posaz hodně sportovní.
Teď mám srada 750 a původně se mi to jevilo výkonově hodně podobné, ale ve vrchu je těch asi 25 koní navíc znát. Brzdy jsou tradičně špatné (teď je zkusím znovu odvzdušnit, třeba to bude lepší), posaz je stejný a výkon vcelku velký. A to mám teď stříkačku ročník 1998.
Yamahu R6 jsem nejel, nicméně problém s vložkami válců prý provázel celou první generaci, proto jsem se jí taky vyhnul.
Za mě kdybych měl volit, asi bych šel na tvém místě do šestky GSX R ročník 2001 a výš, ale to jen v tom případě, že se ti nelíbí design srada
Jinak ohledně tradičních závad co se říká, tak u GSXR volné kotouče v nýtech a napínák rozvoďáku (jen napínák, rozvoďák jako takový vydrží dost), u Hondy nevím.
Záleží na tom, jak moc chceš sporta a jak moc chceš cestovat, GSXR má posaz hodně sportovní, po delších vyjížďkách jsem cítil kyčle a při rychlovce s přítulkou se to projevilo .
Pokud řešíš spotřebu, tak jsem na šestce jezdil kolem šesti litrů, na 750 ještě nevím, ale počítám max. kolem sedmi. Jo a ještě je u 750 rozdíl v zadní gumě, která je 190/50 - je placatější a neseženeš jetý pneu z okruhu, nebo jen velmi špatně. Oproti 600 to do zatáček musíš víc přemlouvat, aspoň takový byl můj pocit, když jsem na to sedl po dvouleté pauze.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:12 | Nahoru | #8
rybíz5> říkám, že by potřeboval víc peněz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:18 | Nahoru | #9
seccomk :

Mám SRADa 600 /karburátor/, jinou šestku do padesáti bych nebral. Je to nesmrtelný stroj.

Přemlouvání do zatáčky se změní volbou gumy

Naposledy editováno 26.05.2014 19:19:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:28 | Nahoru | #10
pekl024> Souhlas Srad je skvělej stroj.Do zatáček de úžasně zvládam držet v šachu litrovou K3 s hodně dobrym pilotem ale spotřeba de v pohodě i na 10 litrů

2 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 19:53 | Nahoru | #11
No po tom kolotoči co jsem zažil s ER-5 si raději nechavam do kapsy kupní cenu (50) + dalších 10 tisíc, který do toho hned zainvestuju. Konec konců dneska sehnat něco za kupní cenu co je opravdu "bez investic" je tak trochu pohádka na dobrou noc.

Takže karburatorova GSX-R taky není špatná volba? Upřímně jsem na níc koukal a vypadá hezky. Sice model se stříkačkou a novějšíma kapotama se mi líbí víc, ale to je trochu jiná cenová liga. Vzhled srada bych přežil, dát místo zadní sedla krytku a byl bych spokojenej

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 20:05 | Nahoru | #12
pekl024> To vím, však jsem o tom psal. Se supercorsou 180/55 byla ta šestka parádní do zatáček. Na 750 můžu ale dát jen 190/50, bohužel. Navíc má o půl palce širší ráfek, takže ta 180 by se tam asi stejně rozplácla. Jedině 190/55, ale to už bych musel nějak řešit technickou a podobné dobroty.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 20:07 | Nahoru | #13
StrejdaMortymer> Srad je krásnej stroj, určitě se ti bude líbit víc a víc pokud budeš řešit brzdové destičky, dej tam nějakou měkkou směs, mohlo by to pomoct. Jo a pozor na tloušťku kotoučů - u srada je předepsaná minimální tloušťka 4,5 mm, tak abys je nemusel hned měnit, případně zkus stlačit cenu dolů přes to.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #14
StrejdaMortymer> Karbecovýho Srada se vůbec neboj jediný co po nějakých 40tis km odchází je ten napínák.Dáš novej a mastíš dál.Brzdy nejsou slavný já tam mam panc.hadice plus racing destičky ale i tak by se hodily lepší Jinak i delší cesty se daj v poho zvládat 400 km ve dvou a dalo se to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 21:33 | Nahoru | #15

Packyn píše: pekl024> Souhlas Srad je skvělej stroj.Do zatáček de úžasně zvládam držet v šachu litrovou K3 s hodně dobrym pilotem ale spotřeba de v pohodě i na 10 litrů



Mohli by jsme vyrazit na SRADí výlet, kámoš má 750. My jsme takový výletníci, žádný střelci.
Proto nám ten karbec nevadí, vejdu se do 8 litrů .

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 21:42 | Nahoru | #16
pekl024> Já když jedu sám tak taky pohoda,ale jak jede známej tak se vždy utrhnem a když se cítim tak i muj karbec dokaže ztrestat litrový vstřiky Tak se někdy až bude počasí domluvíme

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #17
Za mně teda Srad není šeredná motorka a má něco do sebe..Kolikrát se tady řešilo levný moto na okruh a kluci tady hodně doporučovali Srada 750.Že z těhle starších motorek je podvozkově Nejlepší Já jezdil chvíli na Sradu 600 1997,už to nějakej rok je.Ale za mně super motorka

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #18
seccomk : Na 750 má kámoš Dunlop sportsmart a super

Packyn : mám ve předu o zub méně, sice si snížila max. o 12,21589403656 km/hod. ale ............

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:09 | Nahoru | #19
pekl024> A joo já mam převody standartní,ale mam v motoru vačku na sacích ventilech ze 750 ale nevim jakej to má účinek,to by spíš ukázalo měření na brzdě,ale v reálu asi nepoznatelný.

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:16 | Nahoru | #20
StrejdaMortymer : Ještě celkem důležitá věc, nevím jakou mají zkušenost ostatní, ale na SRADu se nechá jet i dovolená. Celkem pohodlný.

Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:21 | Nahoru | #21
Pravda neni to zas tak hrozný,ale tady asi vévodí ta Ninja ta má podvozek horší jak GSX-R o to zase cestovnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:27 | Nahoru | #22
pekl024> To bych jedině uvítal, když pominu nějaky cmrndačky po městě do školy/práce. Tak většinou jsem na výletech, který jsou třeba 200km dlouhý. U ER-5 jsem byl zvykly na jisty druh "pohodlí", ale jak sem překročil 120km/h tak se z toho stala pojizdna plachetnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:35 | Nahoru | #23

StrejdaMortymer píše: pekl024> To bych jedině uvítal, když pominu nějaky cmrndačky po městě do školy/práce.



Srada cmrdačky máš i pumpu , jinak pohoda.

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

26.5.2014 v 22:41 | Nahoru | #24

pekl024 píše: Srada cmrdačky máš i pumpu , jinak pohoda.


Věř tomu nebo ne, ale já jsem neskutečně línej člověk

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 00:46 | Nahoru | #25
Ber srada 750.... Nejlepsi motorka!! Mel jsem 600 a ted mam vtr sp1, ale srada si k tomu dvouvalu musim koupit, stale jeste se da poridit za pusu, takze kdyz ho das co mozna nejvic do origo stavu a nikde ho nerozstrelis, tak ti bude uz jen stoupat na cene:) a ten hlavní duvod??? Je proste krasnej-hlavne ta kachni prdel!!;)))

Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 10:28 | Nahoru | #26
já srada měl a vzpomínám na něj s nadšením, za ty prachy to byl super stroj

(reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 16:15 | Nahoru | #27
fujitsubo> Jo jo Srad je srdeční záležitost pokud se někdy něco nestane tak snad semnou i umře je to pořádnej baňatej stroj,zárověn lehoučkej a skvělě ovladatelnej

1 reakcí na tento příspěvek Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 18:37 | Nahoru | #28
Co to tady blejete,že Kawa má nejdražší díly!!!!
Kawasaki ZX-6R z roku 2001 bude nejspolehlivější motorka z těch všech,pokud si ji člověk nekoupí totálně vylágrovanou...Krom toho ZX-6R 2001 má titul mistra světa z VSS tudíž to bude kvalitní stroj...Na Yamahách odchází jak bylo psáno výše vložky válců,na Hondě odejde regulátor dobíjení a alternátor a bůh ví co ještě a ještě k tomu to vůbec nejede a nezatáčí.
O Suzuki nevím,ale vady tam budou,né že né!!!
Kawasaki nemá vyloženou vrozenou vadu...

Jako důkaz ceny origo náhradních dílů:
pro příklad:

spojkové lanko na ZX-6R r.v. 2001....................561,-Kč
spojkové lanko na CBR 600 2001....................925,-kč
Spojkové lanko na GSX-R 600 2001....................811,-Kč
spojkové lanko na R6 2001...................1509,-Kč

Ceny dle dnešního ceníku Partsdepot...

Než něco řeknu,tak si to ověřím!!!

Nenaceňuji schválně díly,jako filtry,destičky,gufera,ložiska,protože ty si člověk může koupit čínský levně....naceňuji díly,které se musí koupit origo!!!
Amen...

Naposledy editováno 27.05.2014 18:42:21

Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 19:00 | Nahoru | #29
jasně, jedině kawu já kupoval rok 2002 v dobrém stavu, něco málo jsem zainvestoval a teď už jen jezdím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčný souboj šestistovek (Zase)

27.5.2014 v 20:14 | Nahoru | #30
kawapepek> U Suzuki je to jen pouze ten napínák po 40 tis km a investice cca 2tis kč což je sranda,ale dovolim si říct ač mam Kawu a mam ji rád tak ta zaspala dobu a s K1-K2 se nedá srovnávat(podvozek,stříkačka,kontrolka paliva a ne ten blbej kohout co všichni známe digitální ukazatel rychlosti)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR

TOPlist