1 reakcí na tento příspěvek Článek
a) Je něco úplně něco jiného mít připravený prototyp, a něco jiného být schopen spustit jeho sériovou výrobu. A toho ČZ schopna nebyla a neměla k tomu ani prostředky.
b) Za konkurenceschopný bych ten prototyp nepovažoval. Ve sportovních motocyklech z kraje devadesátých let dominovali Japonci se stroji s výkonem atakujícím sto koní, které byly celkově proti téhlé Číze o vesmír vyspělejší. Italové se drželi jen ve vyšších kubaturách a klasické Ducati a Guzziny s objemy 350-500 ccm odcházely do historie.
Vzduchem chlazené jednoválce se držely jen v endurech (snad s výjimkou SR), které, jakkoliv jsou z dnešního pohledu tehdejší modely DR či XT ikonické, nepokrývaly nějaká závratná procenta trhu.
Takže v součtu ten stroj na západě mířil na neexistující segment trhu, na východě byl rozpad Sovětského Svazu provázen totálním ekonomickým rozvratem. Souhlasím, že na domácím trhu by to mohlo být úspěšné, ale (a tím se dostáváme zpět k prvnímu bodu) ta prodejní čísla by jistě nepokryla náklady spojené s rozběhem výroby...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek
1 reakcí na tento příspěvek Článek
Na silnici to se znalostí ČZ 180, asi stejně jako Jawy 650, není lepší.
1 reakcí na tento příspěvek Článek
1 reakcí na tento příspěvek Článek
Kór když vergl bez baktérie nejede a nebo blbě.
Pokud totiž dáš do velkého nesouladu zdroj a baterku, nemusí to byt optimální.
Baterku z kombajnu dynamem z bicykla nenabiješ...a silný zdroj malů baterku dokáže zničit...
Zetor je vibrátor jak sviňa a to téj baterce nesvědčí.
Takže bych se zajímal o produkty (baterky), keré to majů napsané v Rodném listě (např. vyšší odolnost proti vibracím atd).
No a taky bych ju uložil - v rámci možností - do peřinek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek
Co se týče elektřtiny, tož to sme na tem stejně, kolego .
No a právě když sem dovézl teho Zetora a uviděl to hnízdo chobotnic (mal to akýsi drotár či čo) a káble, keré měly na jedném konci inačí barvu než na druhém, tak sem to vyrval, namontoval VAPE a uspořádal tak, abych to chápal.
Ony totiž ty Zetky nejsů nejak zvlášt silné v kramflekoch, co se týče eletriky - jeho zdroje a zejména regulace. Vše ve spojení s vibrátorem činí z této soustavy velmi nestabilní celek.
Tu perestrojku sem učinil v zájmu zachování si zdravého rozumu na cestách, protože se nekde rozčilovat s pokazeným strojem - teho sem si užil až až.
Teď mám prakticky pár možností - svíčku a vlak (to sem měl aj před tým, ale primitivní zapalko je opravitelné, bezkontakt, nemáš-li náhradní komponenty, ne).
1 reakcí na tento příspěvek Článek
Tady je- http://aukro.cz/pre...son-i4050409015.html
Naposledy editováno 13.03.2014 21:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek
1 reakcí na tento příspěvek Článek
Za jiné názory budu rád ! Kdo má co dodat, pište sem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |