paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2014 v 15:28 | Nahoru | #1171
SuperSic58> Ve Státech se tohle XTéčko normálně dlouhodobě prodává.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2014 v 15:11 | Nahoru | #1172
tady je to smrťáček koukám

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2014 v 12:30 | Nahoru | #1173
To je debata tady jak u knížete v kanceláři jste se dali na pěstování včel nebo tuning škody 105 ne

Tak prý za rok 2013 se v ČR prodalo 59ks CRF 250L a 4ks CRF 250M, teda jesli to tu vubec někoho zajímá

Naposledy editováno 11.02.2014 12:30:36

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2014 v 17:55 | Nahoru | #1174
SuperSic58: To je slušné...
Tak teď můžeš spočítat, kolika procenty jsou majitelé zastoupeni v tomto vlákně

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2014 v 20:20 | Nahoru | #1175

MartyR píše: SuperSic58: To je slušné...
Tak teď můžeš spočítat, kolika procenty jsou majitelé zastoupeni v tomto vlákně



Přes počty je tu jinačí machr

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2014 v 20:21 | Nahoru | #1176
V Evropě se jich prodalo za r.2013 podle Hondy prý kolem 3000 ks L verzí a cca 300 eMek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 13:35 | Nahoru | #1177
SuperSic58> No bezva. Tak to zaujímám 25%ní podíl trhu
Však neboj se o příspěvky. Za chvíli to vypukne a zas se bude jezdit a budou nové zážitky, připomínky a zkušenosti
Plánuju vyrazit alespoň na chvíli o tomto víkendu. Má být pěkně...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 13:40 | Nahoru | #1178
čaute vespolek,

tak nekdy v dubnu do ni du .. do CRF250L, mam odjezdino od fichtla,símáče, emzet a pres cagiwu w16 a 3x xt600 po cestovní třináctikilo, chci lehky enduro do lesa a do hor na sjezdovky + lehkej freeride trialek na odreagovani vcetne nejakejch schodu a lehky blbnutí ve meste .. rozhodně nehodlám trénovat skoky v 90km/h .. motocrossovej bezmozek nejsem - na to sem uz dost starej a tudíž chytrej, vim totiž jaký to je se rosekat ve 160ti o svodidla a vskutku nerad bych to opakoval ..

z ceho sem vybíral:

wr250r - zbytecne moc penez a na moje jezdeni zbytecne vysoky - pri doslapu na kratkou nohu je kazdej centák znát (mam 180cm/75kg), navic to je jen yamaha (vysvětlím později)

klx250 - kdysi o klx 650 sem snil jako tennager ale obecne proste jedu ono nekompromisni "kawu nebrat" - kawaři nechť prominou - jsem totiž orthodoxní zastánce a podporovatel HONDA výrobků - nevíte náhodou kdo vyrobí ročně na světě nejvíc motorů?

ktm350freeride - ta váha je lákavá, ale chci hlavně jezdit a né hlídat motohodiny, jak je možný že soudruzi z oestereichu nemaj motory míň náchylný na údržbu, při těch koních z 3pade cca 20ps by to měli mít vychytanější .. kdyby místo honosnejch (moc pěknejch ovšem) záběrů oficiálního traileru přemejšleli nad trvanlivostí a bezudrzbovostí ..

ktm250freeride - dvoutakt je taky lakavej lehkej ale je vazne moc slyset, pro nás gangsta +40 let je nenápadnost prioritní, nerad bych letěl přes nějaký natažený lanko přes cestu ..

alp4 - noname(majitelé alpů necht prominou) - jakkoli to nevypadá špatně papírově, rád bych jezdil - ale ne do servisu, samozrejmě chci mit jistotu a ne si zajistovat odvoz z lesa 40km od baraku jako u cagiwyW16!

ajp250 - motoricky snad dobrý pokud je to kvalitní provedení hondí licence, ale ty zdvihy jsou pro mně zbytecný a nechci se dotýkat oběma nohama jen špičkama (výška sedla 94cm jeste o 1cm vyssi nez u wr250r)

takže .. hondám obecně zdar a čtvrtlitrům zvláště a vy co přemejšlíte jako já, myslete na to že čim tišší v lese budete tím spíš se tam zas podíváte .. osobně tedy laďák dávat nebudu ..

a co se lehké dřiny ohledně pohotovostní hmotnosti 144kg u crf týče, tak vězte že sem se natahal XTček600 dost a dost z různejch zapeklitejch situací (178kg) .. takže crf budu vnímat jako "pírko" - navíc .. rád bych tedy využil ježdění i jako kondiční trénink .. vypotit, vydejchat .. a samo a hlavně vyčistit hlavu

Naposledy editováno 12.02.2014 14:10:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 13:56 | Nahoru | #1179
jinak minulej rok sem testnul CRF250M, predvadecka byla syrova funglovka najeto 4km .. takze sem jim najel prvnich cca50km jako nic, neni to spatný, ale silnice a klopení zatáček na koleno mne uz nebere, rad si rozsirim silnicni moznosti o terenne trialový trasy ..

CRF250M ač úplně syrová předváděčka nezkazila srandu vše kvalitně hondí, smrádek z vypalování motoru klasika, rychlost do města dostatečná, na mně (po srovnání s CRF250L) je ale moc tvrdá .. přejezd kanálu nebo výmolu vymete verze L lépe než logicky tvrdší nastavení motardové verze ..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 15:25 | Nahoru | #1180
dydzej> Dobrá volba A co myslíš tim "je to jen Yamaha"? Na jaře chci do jedný jít

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 15:25 | Nahoru | #1181
Novej reklamní spot na CRF 250L..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 16:05 | Nahoru | #1182
Supersic: to je takovej hec milovnika hondy .. aneb muj mechanik toho rozebral tuny za svuj zivot to rika a ..

a nemam duvod mu neverit ..

jeho hondí video zde



Supersic: a do čeho jdeš?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 16:46 | Nahoru | #1183
jinak pojezd podobnyho stylu si predstavuju
a na to je crfko dostacujici ..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2014 v 16:54 | Nahoru | #1184
ma tam toho francek vice .. dobre on, pekny videa



3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2014 v 21:00 | Nahoru | #1185
další nové enduro, poloostrý gas gas cami 250 (jako ajp, stejný motor):
http://www.gasgasmot...amp;odkaz=2014020006

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2014 v 17:47 | Nahoru | #1186
bledemon> v tom reklamnim videu na strankach dasgas .. vysoko v horach jim to nejde nahodit .. proto si gasgas noname nekoupim .. ač je váha příznivá a výkon akorát

Naposledy editováno 14.02.2014 17:47:33

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2014 v 18:20 | Nahoru | #1187
To proto, že má obyč šoupátkovej karbec. Já bych to s těma Yamahama neviděl špatně. Všechny 4 japonský značky měli a maj svý dobrý a problémovější modely. Hlavně, že to neni taloš

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2014 v 20:13 | Nahoru | #1188
supersic: nebud labut a prozrad jakou yamu ..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2014 v 00:11 | Nahoru | #1189
Ta nová MT07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2014 v 07:33 | Nahoru | #1190
SuperSic58> mt-07, pekna lehoucka a levna ..
mt-09 byla taky objektem zajmu ale odpustil sem si ji.. zas by mne to lakalo na koleno
bude mi muset stacit CRF

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2014 v 10:09 | Nahoru | #1191
Jo ta cena mě dostala. Čekal sem, že za ni budou chtít min. 180 papírů, to bych ji pustil z hlavy. Chtěl sem zkrátka pořídit ještě menšího naháče k crfku, kandidát byla Honda CB 500. Ale pak najednou Yamaha vyhlásila cenu tý nový MT07, která je stejná jako u CB a navíc je to vyspělejší moto, větší obsah, tudíž větší krouťák, o 28 koní silnější motor, dvoukotouč, čtyřpístky, prostorová kyvka, 180mm zadní pneu, ukazatel kvaltu, zkrátka za stejný peníze mnohem víc muziky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2014 v 10:31 | Nahoru | #1192
SuperSic58> dostacujici vykon oproti řadě NC u hondy .. taky sedmikilo ale delany na spotrebu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2014 v 20:33 | Nahoru | #1193

bledemon píše: další nové enduro, poloostrý gas gas cami 250 (jako ajp, stejný motor):
http://www.gasgasmot...z=2014020006 [/quote] To by mohl být velice zajímavý strojek . Hlavně tedy jako alternativa k AJP. Škoda že ale zatím nikde nemůžu sehnat kompletní technické parametry a popis. Motor vypadá skutečně, že je stejný s AJP, ale dočítám se tu o karburátoru a v popisech píšou o 5ti kvaltech. Namísto toho AJP má vstřik, 6 kvaltů a nemá nakopávačku, jestli se nepletu . To si snad budu muset sehnat únorové číslo Motorbike, abych byl chytřejší ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2014 v 15:40 | Nahoru | #1194

dydzej píše: SuperSic58> dostacujici vykon oproti řadě NC u hondy .. taky sedmikilo ale delany na spotrebu



Jo to NC nebude špatná motorka, ale motor je spíš takovej autařskej. Navíc je docela těžká, 220 kg. Teď modernizovali na NC 750 a přidali pár koní, ale cena kolem 165tis je už docela mimo...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 08:11 | Nahoru | #1195
vitez na cyclenews.com je CRF









Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 16:06 | Nahoru | #1196
Koukám podle testu, že v americe se prodává KLX stále s karburátorem. Přitom moje z roku 2009 je stříkačka. Asi za to mohou volnější emisní předpisy v USA.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 16:45 | Nahoru | #1197
Fotoreport




Musím vyzdvihnout kvalitu Acerbisu, žádný aušus

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 16:50 | Nahoru | #1198
rage> Tomu se nedivím, typický "podnikání po česku" aneb vyrejžuj co se dá. V tomhle případě to maj vyšroubovaný spíš kvůli tomu, aby po nich raději nikdo nic nechtěl... A jak si to ustál, sbíral si motorku? Doufám, že si jí dal aspoň pořádnou verbální sodu. Mě loni nabořila auto slepice ve felicii, když si na světlech spletla jedničku se zpátečkou... Ta dostala jmen... Bejt tam na motorce.. Nevim nevim

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 16:51 | Nahoru | #1199
2x

Naposledy editováno 17.02.2014 18:47:10

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2014 v 16:52 | Nahoru | #1200
3x

Naposledy editováno 17.02.2014 18:46:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist