jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dareckov píše: Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo
Neukaze, tech 10 kw nemuzes nijak vyrazne poznat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Creck píše: Neukaze, tech 10 kw nemuzes nijak vyrazne poznat
poznas to u litra, natoz u sestky ja poznam i pulku nadrze vs plnou, ale samo musis tu motorku drhnout abys vedel kde se to projevi
poznal sem 2mm vysunutou rozetu (obracene nasazeny tlumice razu), poznam kdyz je volnej retez, kdyz neni namazanej (tam to teda muze udelat vic), je to o tom jak je clovek na motorku zvyklej a jak casto a jak na ni jezdi, pak poznas sebemensi rozdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: poznas to u litra, natoz u sestky ja poznam i pulku nadrze vs plnou, ale samo musis tu motorku drhnout abys vedel kde se to projevi
poznal sem 2mm vysunutou rozetu (obracene nasazeny tlumice razu), poznam kdyz je volnej retez, kdyz neni namazanej (tam to teda muze udelat vic), je to o tom jak je clovek na motorku zvyklej a jak casto a jak na ni jezdi, pak poznas sebemensi rozdil
Ten retez jde poznat svinsky, ono i kdyz s tim namiste zatocis jak to mazes tak hned citis jak to fici zlehka.
Tech 10 kw, no myslel jsem to tak ze by ta motorka davala misto 3s stovku za dve to ani nahodou.
10 kw je skoro nic, to uz spis poznas rozdil v hustote vzduchu.
Naposledy editováno 01.01.2014 22:44:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Creck píše: Ten retez jde poznat svinsky, ono i kdyz s tim namiste zatocis jak to mazes tak hned citis jak to fici zlehka.
Tech 10 kw, no myslel jsem to tak ze by ta motorka davala misto 3s stovku za dve to ani nahodou.
10 kw je skoro nic, to uz spis poznas rozdil v hustote vzduchu.
10kw mas 14 koni a to je rozdil treba mezi GSXR 1000 K1 a ZX10R 04 a je to tam zcela zretelne znat ze desitka nahore jede jinak, a podobnej rozdil je 04 vs 08 ZX10R (13 koni) a v podstate pak i 08 vs 11 (12 koni)
hustotu vzduchu poznas spis tak od 200-250 ale nemas primy srovnani na miste, kdezto vymenit si dve motky jde hned a citis ten rozdil hned
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Me jen neprislo kdyz jsem jezdil na ruznych masinach, treba R6 mela vzdycky napsany vetsi vykon nez ostatni sestky, ze by to bylo nejake vyrazne oproti jinym, to mela snad o 15 kw vic nez gsxr 600 , obe 01
www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php
www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_600_2001.php
Samozrejme bavime se o nejakem vyraznem rozdilu, rozhodne investovat 60 000 do 10 kw .....
Tak kluk na to prisel sam, ze je lepsi koupit litr.
Naposledy editováno 02.01.2014 00:28:35
Creck píše: Bubrak-ZX10R> ok ok vzdavam se
Me jen neprislo kdyz jsem jezdil na ruznych masinach, treba R6 mela vzdycky napsany vetsi vykon nez ostatni sestky, ze by to bylo nejake vyrazne oproti jinym, to mela snad o 15 kw vic nez gsxr 600 , obe 01
tak je taky rozdil v tom co je napsany a co je skutecnost a pak jde o prubeh a pocit z ty akcelerace, pokud to tocis nekde, kde to ma prubeh stejnej, tak to samo nepoznas, musis obe motky drzet na plnej plyn do omezovace postupne na vsechny rychlosti (a byt si jistej ze maj podobnej prevod, ze neni jedna vic do lehka apod) a porovnavat akceleraci v posledni fazi prave pred omezovacem (cili u desitky treba mez 10-13(14)tis), kde by mel byt ten kyzeny rozdil, potom samo neco se muze lip stavet na zada diky stavbe ci diky prubehu (desitka v hornich otackach, litr K1 naopak ve spodnich), na to nesmis dbat, cili nejlip asi jak to taha od 200 vejs, u litru dneska spis tak od 240 vejs, ale samo 200hp vs 188hp je sice 12 koni, ale je to pomer uplne jinej nez treba 50 vs 38 koni, to je poznatelny o dost vic zejo
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
gsxr600 01 ma 100hp na zadnim kole
r6 01 97.5hp na zadnim kole
takze co ted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Nebo lze papirove Yamaha
Potom se mi nediv ze nevidim rozdil Kdyz vyrobci udavaji nesmysly
Naposledy editováno 02.01.2014 02:14:23
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
podle me jestli u toho gsxr to neudavali na kole no, nebo bez RAMu, i kdyz to by bylo stejny az ve vyssich rychlostech zas, tezko rict no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JEFFzx13 píše: Bubrak-ZX10R> Bubraku,s tebou nesouhlasim,tak za A,bl bost je srovnavat gsxr-k1,a zx 10 04,ty motky maji sice priblizne stejne silne motory,ale charakteristika a prubeh je jinde!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super
K1 a 04 ZX nemaj priblizne stejne silne motory, K1 je silnejsi ve spodku a ZX je silnejsi ve vrchu, navic je ZX kratsi, ZX ma o 15 koni vic a od 200kmh je to zcela jasne znat pri plny akceleraci, u K1 je znat silnej spodek, co se ti na tom nezda?
15 hp poznam, nereknu ze je tam o 10 nebo o 15 hp vic, ale rikam, ze poznam rozdil v zatahu motoru a o to slo. to je stejny (a uz se opakuju) kdyz je vytahanej retez, kdyz neni namazanej, tam sou rozdily podobny (a samo mnohdy i vetsi). vytahanej retez poznam jednoznacne pri zvedani na zadni pres spojku, je tam urcitej moment, kdy se retez dovypne a vyrazne se zmensi ten prvotni zvedaci impuls, ale pri zvedani jen plynem pri stalem zaberu (tj retez je porad napnuty v zaberu) se to zvedne lip (resp. porad stejne nezavisle na vytahani retezu)
..a ten druhej,to je jasny,a bez debaty..P.S.kdo to postavil v 220ti na zada??toho cloveka chci poznat!neumim si to predstavit.pro mne ideal ve 160ti na dvojku plynem.na jednicku je to moc rychly
jinak me se to prizvedlo ve 220, ale jde o to ze z kopce a po prerazeni tam byl asi impuls - uz nevim jestli sem radil se spojkou nebo bez ale spis bez, presto tam musi clovek lehce ubrat aby odlehcil motor, preradil a zas plnej a to mohl byt takovy polovyplach ale na 3 z kopce ve 220 je proste masakr, to plati skoro uz 6 let
dneska mi sla pekne za plynem na rovine, asi je ten motor v cajku, i kdyz tam zas neco slysim cvrdlikat
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Rebel83: tyjo by me zajimalo jak to jede
je to opravdu znatelný rozdíl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Je teda fakt ze mam vypnutou sekundarni klapu, tudiz ta masina zabere hned na zacatku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Creck píše: Rebel83> Ja to po prepnuti na gsxr 600 vubec nepoznal
Je teda fakt ze mam vypnutou sekundarni klapu, tudiz ta masina zabere hned na zacatku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |