předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
eriq píše: ´
Vyhrožují mi soudem, že o nich tady na serveru šíříme lži. Stejně tak kolegyni, co tu měla předchozí příspěvek a raději ho tím pádem smazala.
Takže jsem smazal jméno obchodu v názvu tématu a konkrétní stížnosti na BC už jsou jen od ostatních uživatelů na základě jejich zkušeností.
A pokud to bylo všechno tak jak píšeš tak čeho se bojíš? Máš přece papír o zamítnutí reklamace a všechno co píšeš je pravda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Za 2 stovky? To snad ne.. Já si spíš myslim, že ta slečna kuli blbýmu zipu nejezdila přes měsíc a už tak 2x víc nechala za dopravu s komboškou na krám, zpět a znova a znova No to by mi za to asi fakt nestálo..
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
slamabiker píše: Zdar i já mám zkušenost s tímto obchodem a maximalně se tam stavuji omrknout motorky v bazaru...vše co jsem tam pořídil nepřežilo v pořádku ani sezonu.
podelis se o to co a za kolik tu sezonu neprezilo?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
enusim2 píše: Dukaz misto slibu? neni to ma vec a ta kauza je prevedena na osobni uroven pro x lidi co to tu sleduje,takze ja nejsem opravneny se k cemukoliv vyjadrovat,sory vic k tomu nereknu, stejne jako uzivatel Parezi uz vi oc jde.. Jen by se v zalavi mohlo zmenit treba to zavadejici smazani predchoziho tematu na popud ?? na nici popud to nebylo,zakladatelka ho proste sama smazala protoze tak uznala za vhodne. Jen mi vadi ze se tady neco napise,vytvori famy a uz je tady X prispevku na adresu samotneho serveru m.cz ze je tu cenzura a zem uz nekdo tim padem nepachne a jine zavadejici prispevky. at si kazdy nakupuje kde chce co chce, ale vytvaret famy to se mi nelibi,zvlast kdyz vim kde je pravda...
Yebat: ja kupoval u autorizovaneho prodejce Yamaha sklicko pro blinkr na zx9 dle vseho tomelo sedet. prijdu domu a ono to nesedi.tak sem to vratil a vratili mi penize. nebo chces rict ze kdyz si tam bohuzel musel letet ze na kramu se spletli tak ti to nevratili?
nebudu kvůli zrcátku za pár stovek jezdit 60km a ztrácet tim svůj čas... nakonec jsem to vyřešil tak že jsem z novýho zrcátka vyloupnul "sklo" a to naimplementoval do toho starýho, kde bylo prasklý... věřim že by mi prachy vrátili, nebo vyměnili... ale když si člověk něco koupí, a ještě se zeptá, jestli to opravdu bude sedět... tak předpokládám, že to sedět bude... snad by měli vědět co prodávaj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Rukavice: po roce se mi začaly párat na jednom prstu. Prodvač mi poradil ať to přinesu jako reklamaci, že mi to zašijou. Ještě mi radil ať to přinesu na zimu když nebudu jezdit. (byla to prkotina nakonec jsem si to zašil sám.)
Helma: máš možnost si tu helmu vyzkoušet a to i na motorce což mi přijde super.
Pak jsem tam ještě kupoval odvzdušňovačku na brzdy, ve finále jsem přišel na to, že to není to pravý ořechový. Vrátil jsem jí a oni my vrátily prachy.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
mike.46 píše: Kdysi jsem tam chtěl utratit peníze za nákup vybavení, ale díky přístupu (spíš nepřístupu), který tam ty dámy (ve Vrbovce) předvedly, jsem šel jinam. Možná to vlastně dělaly schválně, aby mi ušetřily starosti v případě řešení reklamací...
Na Jihlavu já si nemůžu stěžovat. Nejen pěkný,ale i vstřícný a ochotný.
FrogySkoky píše: Právě mám v reklamaci v Bikers Crown kevlarový džíny, tak jsem zvědavej jak dopadnu. Nedělám si iluze, ale když tak napíšu další vlákno ať tak či tak. Nemám se čeho bát a když tak mám dobrého právníka na obchodní právo.
To je sice fajn, ale reklamace se řeší v občanském právu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí
championn píše: Na zaklade chovani a celeho postoje BC jsem se rozhodnul, ze v tomto obchode nekoupim uz ani sroubek. Na jednom zakaznikovi spolecnost nestoji - doufam, ze toto tema bude odstrasujici priklad i pro dalsi potencialni zakazniky.
Podepisuju! Už tam v životě nepáchnu, ikdybych měl v trenkách jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
mam rád obchody co mají a kde prodávají motorkáři
Jednou jsem reklamoval v nejmenovaném obchodě docela drahou věc 23000 a po mesíci se mi vrátila s tím, že závada se neprojevila. Po Trochu ostřejśím rozhovoru slečna zavolala do servisního střediska a výsledek byl ten že já jsem závadu špatně popsal (závadu jsem předvedl prodavači a on ji do protokolu popsal) nicméně věc jsem převzal s tím pokud se závada znovu ukáže tak uděláme novou reklamaci.
Závada se projevila ještě ten den večer po ujetí 5Km ale už bylo zavřeno.
Následující den jsem se zastavil v nejmenovaném obchodě, závadu předvedl a trval na zapsání do protokolu, že závada se projevila před prodavačem.
po vyplnění protokolu mi prodavač řekl ,že reklamace bude vyřízena za cca 45 dní (jsou prý Vánoce, pak má obchod týden inventuru, bla bla bla )
suše jsem řekl že pokud to nebude do 30 dnů vyřízeno a opraveno předám věc svému právnímu zástupci DAS (opravdu to funguje, ačkoliv to dělám nerad, ale už mi i pomohla).
Za hodinu jsem si odnášel novou věc.
Nechápu že jim to za to stojí vyměnim, nechám opravit a zákazník je spokojenej.
Nakupuju u Louise a tam se mi to nestalo. Už jsem reklamoval rukavice a super přístup, ochota...
Člověk se nesmí dát