globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 13:10 | Nahoru | #1

enusim2 píše: Dukaz misto slibu? neni to ma vec a ta kauza je prevedena na osobni uroven pro x lidi co to tu sleduje,takze ja nejsem opravneny se k cemukoliv vyjadrovat,sory vic k tomu nereknu, stejne jako uzivatel Parezi uz vi oc jde.. Jen by se v zalavi mohlo zmenit treba to zavadejici smazani predchoziho tematu na popud ?? na nici popud to nebylo,zakladatelka ho proste sama smazala protoze tak uznala za vhodne. Jen mi vadi ze se tady neco napise,vytvori famy a uz je tady X prispevku na adresu samotneho serveru m.cz ze je tu cenzura a zem uz nekdo tim padem nepachne a jine zavadejici prispevky. at si kazdy nakupuje kde chce co chce, ale vytvaret famy to se mi nelibi,zvlast kdyz vim kde je pravda...

Yebat: ja kupoval u autorizovaneho prodejce Yamaha sklicko pro blinkr na zx9 dle vseho tomelo sedet. prijdu domu a ono to nesedi.tak sem to vratil a vratili mi penize. nebo chces rict ze kdyz si tam bohuzel musel letet ze na kramu se spletli tak ti to nevratili?



nebudu kvůli zrcátku za pár stovek jezdit 60km a ztrácet tim svůj čas... nakonec jsem to vyřešil tak že jsem z novýho zrcátka vyloupnul "sklo" a to naimplementoval do toho starýho, kde bylo prasklý... věřim že by mi prachy vrátili, nebo vyměnili... ale když si člověk něco koupí, a ještě se zeptá, jestli to opravdu bude sedět... tak předpokládám, že to sedět bude... snad by měli vědět co prodávaj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 14:55 | Nahoru | #2
yebat> nechci obhajovat ani jednu ani druhou stranu, ale neměl bys ty sám vědět jaký máš závit, když si chceš koupit univerzální zrcátko? Pochybuju, že kdokoliv, a tím spíš nějaká holčina v obchodě, bude znát všechny rozměry závitů zrcátek všech moto na světě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist