globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2013 v 09:38 | Nahoru | #1
( kupa sprostych slov na adresu BC)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2013 v 22:00 | Nahoru | #2

XTeZeto píše: nejsem socka,reklamace neřeším,ten čas strávím raději prací nebo zábavou.


Tak to Ti závidím. Protože když si představím jak mi komplet shoří fungl nové auto vinou špatné elektroinstalace tak by mě jeblo. Ale je dobře,že jsou i lidi co takovou hloupost jako je reklamace nemusí řešit.
Ale i tak to podle mě není o tom jestli je člověk socka nebo né,ale jestli není úplně blbej a nenechá si srát na hlavu

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 09:56 | Nahoru | #3
BC by si měl uvědomit pár věcí, třeba to, že tu nejsme v americe kde si firmy potrpí a můžou i oddanit tzv. "dobré jméno firmy na obchodním trhu", kde na nějaký soudní tahanice kvůli jménu mužou existovat. Tady jsme v banánový republice, kde jméno firmy = nic, jen nálepka jak se tý firmě nadává.
Dál by si tahle parodie na firmu měla taky uvědomit, že žijeme v demokratickým státu = svoboda názoru a hlavně, že internet jako takový u nás nepodléhá elektronický cenzuře.
To že občas přihodí pár šupů na chod tohohle portálu neznamená, že se z něj stává nějaký druh big brotheru, kterej dělá bububu typu "zabte ji protože sme s ní vyjebali a kvůli pravdě o nás přijdem o zákazníky nebo vám nebudem přispívat těch těžkejch 350 kč na reklamu"
Zakladatelka vlákna měla okamžitě poslat stížnost i se všema podkladama na ČOI s tím i jak poslední reklamace probíhala, zip jako takovej není nějaký spotřební zboží ale součást obleku jako takového.
Jinak pokud BC chce být tak tvrdým, tak ať klidně celou věc pošle k soudu, už jen z toho co jsem tu vyčetl je tu minimálně tucet na*raných lidí, se kterýma akorát vyjebali a jestli si naivně myslí, že "šíření lží (ehm pravdy), za účelem poškození obchodu" něco dokáže, tak si můžete jít zase hrát na píseček. Tohle na mě už zkoušelo x obchodů a vždy jsem z toho po pár schůzkách z ČOI vyšel vítězně a milerád doporučím i advokáta, který se specializuje na tuto problematiku. Adios
EDIT: jinak pokud si BC hraje na tak vážný obchod, kterýmu jde o kvalitu tak ať přestane dělat bububu do zpráv jednotlivců a zkusí napsat třeba něco sem, zatím sám o sobě budí jen dojem obchodu, se kterým bych nechtěl mít nic společnýho ani ve snu

Naposledy editováno 11.10.2013 09:58:34

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 15:21 | Nahoru | #4
Na zaklade chovani a celeho postoje BC jsem se rozhodnul, ze v tomto obchode nekoupim uz ani sroubek. Na jednom zakaznikovi spolecnost nestoji - doufam, ze toto tema bude odstrasujici priklad i pro dalsi potencialni zakazniky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 16:11 | Nahoru | #5
Džanek> Promiň, ale ne, takhle to nefunguje. To že vy na garančním máte nějaký tabulky co je v rámci reklamací možnost opravit/vyměnit/předělat a u čeho už zákazníka poslat od háje neznamená, že na to máte vždycky právo.
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 16.10.2013 v 10:39 | Nahoru | #6
ostatně kdyby BC měl lepší přístup k zákazníkům a jeho zaměstnanci měli v náplni práce také surfování po moto fórech tak se toto nemuselo vůbec stát :) je to o přístupu

ps.: v minulé práci kdy jsem dělal pár let v moto shopu jsem velmi často o reklamaci věděl dřív než zákazník psal/volal ( když tady řešil zda to je na reklamaci) a je to snadné tady to fórum projet a hotovo

2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #7
smazala to zakladatelka vlákna na "doporučení" od BC, pokud jsem to správně pochopil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist