globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.


Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 10:31 | Nahoru | #151

eriq píše: ´

Vyhrožují mi soudem, že o nich tady na serveru šíříme lži. Stejně tak kolegyni, co tu měla předchozí příspěvek a raději ho tím pádem smazala.

Takže jsem smazal jméno obchodu v názvu tématu a konkrétní stížnosti na BC už jsou jen od ostatních uživatelů na základě jejich zkušeností.


A pokud to bylo všechno tak jak píšeš tak čeho se bojíš? Máš přece papír o zamítnutí reklamace a všechno co píšeš je pravda...

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 10:34 | Nahoru | #152
Jak jsem psal, nejsem jediný komu vyhrožují a každý netouží se soudit jen tak z dobrého rozmaru. Samozřejmě si stojím za tím, co jsem tady napsal. BC vadí celá tahle diskuze, která se na jejich adresu rozjela. Nicméně si za to mohou sami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 10:34 | Nahoru | #153
wolken>
Za 2 stovky? To snad ne.. Já si spíš myslim, že ta slečna kuli blbýmu zipu nejezdila přes měsíc a už tak 2x víc nechala za dopravu s komboškou na krám, zpět a znova a znova No to by mi za to asi fakt nestálo..

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 10:40 | Nahoru | #154
Nikalibra> Pokud ti uznaji reklamaci, mas narok i na proplaceni nakladu s ni spojenych, např. cestu.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 10:53 | Nahoru | #155
Zdar i já mám zkušenost s tímto obchodem a maximalně se tam stavuji omrknout motorky v bazaru...vše co jsem tam pořídil nepřežilo v pořádku ani sezonu.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 11:35 | Nahoru | #156

slamabiker píše: Zdar i já mám zkušenost s tímto obchodem a maximalně se tam stavuji omrknout motorky v bazaru...vše co jsem tam pořídil nepřežilo v pořádku ani sezonu.

podelis se o to co a za kolik tu sezonu neprezilo?

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 11:37 | Nahoru | #157
Chtěl bych na sobě vozit hadry značek, co se ostatním rozpadla jenom při běžném nošení :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 13:10 | Nahoru | #158

enusim2 píše: Dukaz misto slibu? neni to ma vec a ta kauza je prevedena na osobni uroven pro x lidi co to tu sleduje,takze ja nejsem opravneny se k cemukoliv vyjadrovat,sory vic k tomu nereknu, stejne jako uzivatel Parezi uz vi oc jde.. Jen by se v zalavi mohlo zmenit treba to zavadejici smazani predchoziho tematu na popud ?? na nici popud to nebylo,zakladatelka ho proste sama smazala protoze tak uznala za vhodne. Jen mi vadi ze se tady neco napise,vytvori famy a uz je tady X prispevku na adresu samotneho serveru m.cz ze je tu cenzura a zem uz nekdo tim padem nepachne a jine zavadejici prispevky. at si kazdy nakupuje kde chce co chce, ale vytvaret famy to se mi nelibi,zvlast kdyz vim kde je pravda...

Yebat: ja kupoval u autorizovaneho prodejce Yamaha sklicko pro blinkr na zx9 dle vseho tomelo sedet. prijdu domu a ono to nesedi.tak sem to vratil a vratili mi penize. nebo chces rict ze kdyz si tam bohuzel musel letet ze na kramu se spletli tak ti to nevratili?



nebudu kvůli zrcátku za pár stovek jezdit 60km a ztrácet tim svůj čas... nakonec jsem to vyřešil tak že jsem z novýho zrcátka vyloupnul "sklo" a to naimplementoval do toho starýho, kde bylo prasklý... věřim že by mi prachy vrátili, nebo vyměnili... ale když si člověk něco koupí, a ještě se zeptá, jestli to opravdu bude sedět... tak předpokládám, že to sedět bude... snad by měli vědět co prodávaj...

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 13:36 | Nahoru | #159
jo tak tímhle krokem si BC vylepšil pověst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 14:55 | Nahoru | #160
yebat> nechci obhajovat ani jednu ani druhou stranu, ale neměl bys ty sám vědět jaký máš závit, když si chceš koupit univerzální zrcátko? Pochybuju, že kdokoliv, a tím spíš nějaká holčina v obchodě, bude znát všechny rozměry závitů zrcátek všech moto na světě

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 14:59 | Nahoru | #161
Reklamace jsou velice osemetna vec. Nechci ji davat za pravdu,ale s tim, ze zip je spotrebni zbozi ma mozna pravdu. Uz par let delam obchod a z garanci mam hruzu jeste dnes. To je stejny jak kdybys reklamovala vrtacku s tim, ze jsou po smrti uhliky a nebo kabel,neznam krom obchodaku nikoho kdy by to uznal. Garance jako takovy nejsou "ze zakona 2 roky". Ruzne se rozdeluji a lisi(FO,PO,odpis atd..) treba na baterku v mobilu mas jen pul roku, tak stejne jako na procesor v pc a treba na brzdovy kotouce mas garanci pouze na vyrobni vady v zakone lhute(FO,PO), tudiz kdyz je ohoblujes na minimum a on praskne tak mas smulu. Vseobecne je garance vztazena jen na vyrobni vady a jestli se pletu tak me prosim opravte.Ted si presne nevybavim jak je to s vracenim penez,ale co si pamatuju tak to bylo tak,ze az po treti reklamaci jsi mohla chtit penize z5 a nebo pokud zbozi nebylo pouzivano. Takze Hodne stesti

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 14:59 | Nahoru | #162
oldbajker> Nechci obhajovat ani jednu stranu, nemusi znat...ale nesmi si dovolit rict "jo, to tam pujde, to bude dobry, je to univerzal,tak asi jo atd. atd..." pak je za to zodpovedna.

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:04 | Nahoru | #163
Já v BC občas nakupuju a vždycky v poho.
Rukavice: po roce se mi začaly párat na jednom prstu. Prodvač mi poradil ať to přinesu jako reklamaci, že mi to zašijou. Ještě mi radil ať to přinesu na zimu když nebudu jezdit. (byla to prkotina nakonec jsem si to zašil sám.)
Helma: máš možnost si tu helmu vyzkoušet a to i na motorce což mi přijde super.
Pak jsem tam ještě kupoval odvzdušňovačku na brzdy, ve finále jsem přišel na to, že to není to pravý ořechový. Vrátil jsem jí a oni my vrátily prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:11 | Nahoru | #164
Ta rada, ze v zime nebudes jezdit, mi prijde fascinujici Jak to myslis s tim zkousenim helmy na motorce? Vazny dotaz. To ti pujci helmu na projeti na tvy vlastni motorce nekde po okoli? Pak reknes nechci, oni ok a vrati ji do regalu?

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:14 | Nahoru | #165
Chapadlo> Necháš jim tam plnou cenu za tu helmu. Oni ti jí na chvíli půjčí, projedeš se po okolí (abys třeba zjistil jak do ní fouká ). Přijedeš a koupíš nebo nekoupíš. Za tu chvilku tu helmu nezasereš, takže jí vrátěj do regálu.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 15:21 | Nahoru | #166
Na zaklade chovani a celeho postoje BC jsem se rozhodnul, ze v tomto obchode nekoupim uz ani sroubek. Na jednom zakaznikovi spolecnost nestoji - doufam, ze toto tema bude odstrasujici priklad i pro dalsi potencialni zakazniky.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:38 | Nahoru | #167
No pravda je ze sem v BC kupoval KOSO RX bo jak se to jmenuje a fungovali mesic

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #168

Džanek píše: No pravda je ze sem v BC kupoval KOSO RX bo jak se to jmenuje a fungovali mesic



pozor ať tě nedají k soudu za špinění jejich jména

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:47 | Nahoru | #169
2 mouchy 1 ranou
Mizernej krám má negativní reklamu a škodnej je odpůrce motorkářů a cyklobuzna "eriq"

Jinak souhlas, že si to člověk nesmí nechat líbit. Taky je nemám rád.

Naposledy editováno 11.10.2013 15:49:26

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:48 | Nahoru | #170
nejlepší na BC byla mája yama

Naposledy editováno 11.10.2013 15:55:34

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:50 | Nahoru | #171
Kdysi jsem tam chtěl utratit peníze za nákup vybavení, ale díky přístupu (spíš nepřístupu), který tam ty dámy (ve Vrbovce) předvedly, jsem šel jinam. Možná to vlastně dělaly schválně, aby mi ušetřily starosti v případě řešení reklamací...

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:56 | Nahoru | #172
Právě mám v reklamaci v Bikers Crown kevlarový džíny, tak jsem zvědavej jak dopadnu. Nedělám si iluze, ale když tak napíšu další vlákno ať tak či tak. Nemám se čeho bát a když tak mám dobrého právníka na obchodní právo.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 15:59 | Nahoru | #173

mike.46 píše: Kdysi jsem tam chtěl utratit peníze za nákup vybavení, ale díky přístupu (spíš nepřístupu), který tam ty dámy (ve Vrbovce) předvedly, jsem šel jinam. Možná to vlastně dělaly schválně, aby mi ušetřily starosti v případě řešení reklamací...


Na Jihlavu já si nemůžu stěžovat. Nejen pěkný,ale i vstřícný a ochotný.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 16:09 | Nahoru | #174

FrogySkoky píše: Právě mám v reklamaci v Bikers Crown kevlarový džíny, tak jsem zvědavej jak dopadnu. Nedělám si iluze, ale když tak napíšu další vlákno ať tak či tak. Nemám se čeho bát a když tak mám dobrého právníka na obchodní právo.



To je sice fajn, ale reklamace se řeší v občanském právu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 16:11 | Nahoru | #175
Džanek> Promiň, ale ne, takhle to nefunguje. To že vy na garančním máte nějaký tabulky co je v rámci reklamací možnost opravit/vyměnit/předělat a u čeho už zákazníka poslat od háje neznamená, že na to máte vždycky právo.
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 16:44 | Nahoru | #176

championn píše: Na zaklade chovani a celeho postoje BC jsem se rozhodnul, ze v tomto obchode nekoupim uz ani sroubek. Na jednom zakaznikovi spolecnost nestoji - doufam, ze toto tema bude odstrasujici priklad i pro dalsi potencialni zakazniky.


Podepisuju! Už tam v životě nepáchnu, ikdybych měl v trenkách jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 16:47 | Nahoru | #177
Já nemam rád tyhle "supermarketové" moto obchody.
mam rád obchody co mají a kde prodávají motorkáři

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 16:54 | Nahoru | #178
Po přečtení vašich skušeností už také v BC nebudu nakupovat ....

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 17:26 | Nahoru | #179
Neni nad to si zaplatit reklamu na m.cz

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 17:28 | Nahoru | #180
Ono je to v Čechách s těma reklamacema +- stejný.

Jednou jsem reklamoval v nejmenovaném obchodě docela drahou věc 23000 a po mesíci se mi vrátila s tím, že závada se neprojevila. Po Trochu ostřejśím rozhovoru slečna zavolala do servisního střediska a výsledek byl ten že já jsem závadu špatně popsal (závadu jsem předvedl prodavači a on ji do protokolu popsal) nicméně věc jsem převzal s tím pokud se závada znovu ukáže tak uděláme novou reklamaci.
Závada se projevila ještě ten den večer po ujetí 5Km ale už bylo zavřeno.
Následující den jsem se zastavil v nejmenovaném obchodě, závadu předvedl a trval na zapsání do protokolu, že závada se projevila před prodavačem.
po vyplnění protokolu mi prodavač řekl ,že reklamace bude vyřízena za cca 45 dní (jsou prý Vánoce, pak má obchod týden inventuru, bla bla bla )
suše jsem řekl že pokud to nebude do 30 dnů vyřízeno a opraveno předám věc svému právnímu zástupci DAS (opravdu to funguje, ačkoliv to dělám nerad, ale už mi i pomohla).
Za hodinu jsem si odnášel novou věc.

Nechápu že jim to za to stojí vyměnim, nechám opravit a zákazník je spokojenej.

Nakupuju u Louise a tam se mi to nestalo. Už jsem reklamoval rukavice a super přístup, ochota...

Člověk se nesmí dát
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist