globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 14:59 | Nahoru | #1
Reklamace jsou velice osemetna vec. Nechci ji davat za pravdu,ale s tim, ze zip je spotrebni zbozi ma mozna pravdu. Uz par let delam obchod a z garanci mam hruzu jeste dnes. To je stejny jak kdybys reklamovala vrtacku s tim, ze jsou po smrti uhliky a nebo kabel,neznam krom obchodaku nikoho kdy by to uznal. Garance jako takovy nejsou "ze zakona 2 roky". Ruzne se rozdeluji a lisi(FO,PO,odpis atd..) treba na baterku v mobilu mas jen pul roku, tak stejne jako na procesor v pc a treba na brzdovy kotouce mas garanci pouze na vyrobni vady v zakone lhute(FO,PO), tudiz kdyz je ohoblujes na minimum a on praskne tak mas smulu. Vseobecne je garance vztazena jen na vyrobni vady a jestli se pletu tak me prosim opravte.Ted si presne nevybavim jak je to s vracenim penez,ale co si pamatuju tak to bylo tak,ze az po treti reklamaci jsi mohla chtit penize z5 a nebo pokud zbozi nebylo pouzivano. Takze Hodne stesti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2013 v 16:11 | Nahoru | #2
Džanek> Promiň, ale ne, takhle to nefunguje. To že vy na garančním máte nějaký tabulky co je v rámci reklamací možnost opravit/vyměnit/předělat a u čeho už zákazníka poslat od háje neznamená, že na to máte vždycky právo.
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist