předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí